(Oy vermeden gireni sivas kangallarının önüne atıyorum)(Felix)
Hyunjin konuştuktan sonra çıkmış ve beni odada toparlanmam için tek bırakmıştı. Ama hadi ama benden nasıl toparlanmamı istiyordu?! Her yerim acıyordu ve popomun üstüne bile duramadığımdan yan dönüp bir süre cenin pozisyonunda beklemiştim.
Aletimdeki şeyi çıkarsam napardı diye düşünmekten deli olmuştum ama ne olacağı gayet açıktı. Adam daha ilk günden korkutmaya başlamıştı bir kere. Sabaha kadar içime kaç tane top alacağım iddiası çekemezdim.
Kendimi doğrultmaya çalıştım. Aletim çok fena sızlıyor ve ağrıyordu ama suyla rahatlatacağımı düşünmüştüm. Bu yüzden yatakta bir süre deliğimin acısından dolayı oturmuş, ardından ayaklanmıştım.
Yerdeki kıyafetleri eğilip almak için hem çok yorgun, hemde çok üşengeçtim. Bu yüzden yataktaki çarşafı üstüme çekip kapıya doğru ilerledim.
Attığım her adımda sızlayan deliğim ve ağrıyan bacaklarıma aldırmamaya çalışıp sadece burdan atmak istiyordum kendimi.
Tek duam tanrının her günü umarım buraya gelmezdim.
•••
Bir sorun vardı, o da odam nerede bilmiyordum. O kadar sinirlerimi bozmuştu ki bu durum, eve girer girmez beni odaya çıkardığı için odamı görememiştim. Şimdi ise hangi oda benim bilmeden boş katta üstüme çarşaf tutup ilerliyordum.
Aşağı kata indiğimde rastgele bir odaya girmeyi mantıklı buldum. Sonuç olarak koca evdi. Bu yüzden koridorun sonunda kalan odaya ilerledim. Kapı kulpunu çevirip içeri girdiğimde geniş siyahtan içimi karartan ama bir o kadarda ferah duran odaya giriş yaptım. Bu evde tüm odalar lükstü, dedim içimden.
Ardından kendimi ebeveyn banyosuna ilerlettim. Kapıyı araladığımda neden bu kadar her an bir yerden biri çıkacakmış gibi davrandığımı bilmiyorum ama acaip tırsıyordum. Kapıyı arkamdan kapatıp kilitledim ve küvete ilerledim.
Suyu açtığımda şişmiş ve ucu morarmaya başlamış aletime baktım. Bu beni kangren eder miydi? Etmezdi bence ya. Ya da ben bunu çıkarsam Hyunjin farkeder miydi? Açıkçası bu mantıklı bir düşünceydi. Banyodan sonra iki porno izler geri şişirtirdim kendimi.
Ardından dediğimi mantıklı bulmuş olacağım ki tam elimi götürmemle titremesi bir oldu. Bu lanet şey harekette ediyordu! "Lanet olsun Hyunjin-ahhh!"
Penis yüzüğü titreşip beni daha da delirtirken kendimi suyun içine soktum. Soğuk su ile çığlığı bassamda şu an altımdaki şeyi rahatlatacak tek şey buydu. Dizlerimi kendime çekip kafamı yasladım.
Tüm hayatımın boka sarması yalnızca iki gün sürmüştü. Hyunjin'e de fazla kızamıyordum. Ona bu teklifi götürmüştüm ama bu teklifi götürürken aklımdaki tek düşünce 'Felix adam yakışıklı ve seksi, sende tadını çıkarmış olursun' düşüncesiydi. Hiçbir zaman 'Bu adam benim anamı siksin' cümlesi kurduğumu hatırlamıyordum. Ama ok yaydan çıkmıştı bir kere.
Aletimdeki yüzük titreşimi durdurduğunda bacaklarımı saldım ve uzattım. Çok fena uykum vardı ve küvette soğuk suyun içinde üşürken dahi mayışabilirdim.
Ki öyle de olmuştu.
•••
Ne olduğunu anlamadım, birden vücudum küvette kaymış ve yüzümün suyun altına girmesi ile birlikte sıçrayarak uyanmıştım. Uyuya mı kalmıştım burada? Saat kaçtı?
Banyonun ışığını biri kapatmış olmalıydı ki, gözüm bu karanlıkta etrafı seçmeye çalışıyordu. Kendimi küvetten dikkatle çıkardığımda biraz olsun ağrımın gittiğini anlamıştım ama penisim hala aynıydı, dik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouble // HyunLix
FanfictionFelix, babası tarafından Lux topluluğuna yeni nesil Seçkin üye olarak sokulacaktır. Ama bilmediği şey topluluğun zorunluluk olarak yaptırdığı görevlerdir. Felix ise bu görevleri yerine getirmek yerine topluluğun As üyesi ve başı olan Hwang Hyunjin i...