Sex'teen

3.5K 318 487
                                    




"Sen-"

"Hareket ederken daha sessiz olmalısın belki de çocuk?" Hala Hyunjin'in kolları arasında şaşkınlığımı göstermemeye çalışırken yutkundum. Çekinmiyordum ama yinede gerilmiştim.

"Sizde konuşmalarınızda sessiz olmalısınız Bay Hwang." Hyunjin histerik bir sırıtma bırakırken yüzüme ben ise yakın mesafe yüzünden gözleri ve dudakları arasında bakışlarımı sürdürüyordum. "Babam hakkında dediklerinizi duydum."

"Baban bu hallerini görse gurur duyardı. Gittikçe sorumluluk sahibi oluyorsun Lix." Dalga mı geçiyordu bu adam benimle?

"Sizde gittikçe daha şüpheli oluyorsunuz.. beni rehin alan adam gibi babamın işine de köstek olmanızın sebebi ne?" Dediğim şeyle beni çekip duvara yapıştırdığında inlemiş ve kafamı kaldırıp ona bakmıştım. Suratıma eğilmiş, iki eliyle beni hapsetmişti.

"Burnunu böyle şeylere sokmanı tavsiye etmem Lee Felix."

"Sokacağımı gayet iyi biliyorsunuz Hwang Hyunjin." Yan ağız sırıttığımda eli çeneme gitmiş ve hafifçe baskı uygulayıp dudaklarımı izlemeye başlamıştı.

"Her zaman yaramaz bir çocuk olmak senin için iyi olmayacaktır. Tıpkı bugün yaşadıkların gibi."

"Yaramaz olduğumda adam öldürüyorsunuz evet." Dudağımı büzdükten sonra dudaklarına yaklaştım. "Ayrıca ne olabilir ki başka? Cezalarınıza aşinayım Bay Hwang, durmayın o yüzden." Kollarımı onun boynuna doladığımda Hyunjin'in beni kucaklaması ile sırtım duvardan ayrılmıştı. Pekala Felix, tehlikeli sulardaydın.

Beni yatağa bırakması ile üstümdeki bornozun önü tamamen açılmıştı. Utanmış mıydım? Evet. Ardından gözlerim belinden çıkardığı kemere gitmişti. Dirseklerim üstünde yükselip ona bakmaya başladığımda bir dizini yatağa koymuş ve üstüme eğilmişti.

Gözlerim kemeri sıkan parmak boğumlarına odaklandıktan sonra gözlerine döndüm. "Anlaşmayı bozmuştun öyle değil mi?" Dediği şeyle tek kaşımı kaldırdığımda devam etti. "Öyleyse seni güzelce becereceğim."

•••

(Yazar)

Felix, Hyunjin'in dediği şeyle anlık şaşkınlık geçirirken Hyunjin altındaki bedenin tepkilerini ölçüyordu. Bu çocuk onu gittikçe etkiliyordu ve bunun farkındalığı ne kadar sinirini bozsa da, yinede göz ardı ediyordu. Saf değildi kesinlikle, üstelik normal bir cesarete de sahip değildi. Hyunjin, böylesine cesur hareketler sergileyen birini ilk kez görüyordu belkide. Jackson'ın küçümsemelerine rağmen Felix'in kurnaz olduğunun farkındaydı. Babası daha çok önemsemeli diye düşündü.

Felix ise bu duruma karşı hem sinirlenmiş, hemde keyiflenmişti. Keyiflenmesinin sebebi ise Hyunjin'in kendisinden taviz verdiğini görebilmesiydi. Hyunjin'in yıkılmayacak duvarları yoktu, yıkılmayacağını sandığı duvarları vardı. Belkide bedenim fazla ilgi çekicidir, diye düşündü Felix. Ama yalnızca bunun olmadığını da biliyordu. Evine insan sokmayan Hwang Hyunjin, şu an ne kadar kelimelerin arkasına saklansa da vücuduna dokunmak istiyordu. Bundan emindi.

Uzanıp dudaklarını Hyunjin'in dudaklarına bastırdı. Dolgun dudakları sadece temas etmesiyle bile başını döndürmüştü. Hyunjin dudaklarını aralayıp altındaki çocuğun öpücüğü derinleştirmesine izin verirken Felix'in ellerini kavramıştı. Dirseklerinin oynaması ile sırtı geri yatakla buluşan Felix, dudaklarından çekilmeyen Hyunjin ile bir inleme bıraktığında bileğine dolanan deri kayışı farketti.

Hyunjin, Felix'in dudaklarını dişlerken kemeri çocuğun ince bileğine doladıktan sonra kayışın ucunu tokadan geçirmiş ve kemeri sıkmıştı.

Trouble // HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin