Eve geldiğimizde Hyunjin'de, bende kendimizi ayrı yerlere bırakmıştık. Odama ilerlemiş ve içeri girdikten sonra üstümdeki kanlı gömleğe bakmıştım. Her şey o kadar hızlı ilerlemişti ki, bugün kucağında olduğum birinin öldüğünü henüz yeni idrak ediyordum. Resmen adamın kanları üzerimdeydi.Titreye titreye banyoya ilerledim ve soğuk suyu açıp küvete doldurmaya başladım. O sırada soyunmaya devam ederken aynada, morluk olan elmacık kemiğim ve patlamış dudağımı inceliyordum. Kaşınmış mıydım? Hiç sanmıyorum. Başıma gelen şeylerin sorumlusu olduğumu düşünmüyordum.
Küvete oturup soğuk su ile tiz bir inleme bıraktığımda gözlerimi kapatmış ve kendimi sıkmıştım. Bunun sonucu ise gözlerim dolmaya başlamıştı bile. Ama ağlayamazdım çünkü bugün bu evden çıkacak ve kurtulacaktım. Her şey geçmişti. Hwang belası yüzünden başıma gelmiş ve gelecek tüm şeyler son bulmuştu.
Avucuma doldurduğum suyu boynuma götürüp hala kurumuş olan kanı temizlemeye başladım. Mincheol.. zavallı adam.
Kesinlikle Hyunjin denen herifin bu kadar ileri gideceği planımda yoktu. İnsanların sevgilim olduğunu düşünmesine şaşmıyordum. Harbiden bizim sevgili olabileceğimizi nasıl düşünürlerdi ki? Hwang Hyunjin gibi önemli birinin David Beckham'ın oğluyla falan sevgili olmasını anlardım. Ama ben önemli, kritik bir insan değildim. Aslında öyleydim ama değildim bence işte neden benimle olsun?
Yine de Hyunjin ile sevgili olsak nasıl olurdu diye düşünmeden de edememiştim. Adamın fantezilerine bakınca bu kesinlikle çok ekstrem bir şey kaçardı. Hyunjin'in birine ilgi göstereceğini düşünmüyordum çünkü fazla umursamaz ve kasıntıydı. Sevgilisi Eunji'ye karşı nasıldı kim bilir? Belki de kızın burnuna bile öpücük bırakacak kadar sevgi yumağı olmuşlardır.
Dizlerimi kendime çekip yanağımı yaslamış ve gözlerimi kapatmıştım. Hayatımda en çok yorulduğum gün olabilirdi. Ben ki tek derdi bir zamanlar, sarhoş Jeongin'i zaptedmek olan Lee Felix.. Şimdi ise kucağında olduğum biri ölüyor ve mafya tarafından kaçırılıp elektrikli işkence görüyordum. Annem başıma gelenleri duysa- eve gidemezdim!
Bu şekilde eve gidersem ne hakkında bilgim yoktu, tek gözlü bir adamdan dayak yedim diyemezdim. Üstelik annem Hyunjin'e racon kesmişken bu olayın peşini bırakmazdı. Yinede bunu halledebilirdim.
Ayaklandım ve küvetten çıkıp duşakabine geçerek iyice temizlendim ve banyodan çıktım.
•••
Saçımda havluyu gezdirip yatağa doğru ilerlerken kapıdan gelen sesle duraksadım. Hyunjin'in mi sesiydi o?
Bornozumun belini iyice sıktım ve kapıya ilerledim. "Jackson mı? Ah hayır o hiçbir şey yapamaz." Hyunjin babam hakkında mı konuşuyordu?
Kapı kapanma sesini duyduğumda kendi kapımı yavaşça araladım ve koridora baktım. Benim odama yakın tek oda çaprazdaki, geçen gün karıştırdığım odaydı. Koridorda hiç adam olmadığı için adımladım ve Hyunjin'in olduğu odanın kapısına ilerledim. Kulağımı yasladığımda kapı dinlemenin kötü olduğunu biliyordum ama babamdan bahsediliyordu.
"Sınırda sorun yaşandı geçiremedik, soran olursa.. o adam yalnızca belasını aradı ve bugün kafasına yediği mermiyle bedelini de ödedi... Aynı şeye Jackson kalkışmaz öyle bir insan değil... Felix Lux'a girmiyor evet... şu soruyu sormayı kes, kaldıysa kaldı seni alakadar etmez... neyse kapat Chan, Jackson arıyor." Bir bok anladıysam arap olacaktım resmen.
"Evet birkaç pürüz yaşandı ama Felix güvende... tabi tabi gel." Kapıya yaklaşan adım sesleri ile yerimden ayrılıp geri odaka girdim ve yavaşça kapıyı kapattım. Babam mı geliyordu?
Hyunjin Chan'la beraber ne konuşmuştu babam hakkında? Ahh! Bulmalıydım. Ayrıca tek gözlü adamı niye cümle arasında geçirmişti ki? Babam yanlış bir şey yaparsa babamı da öldürür müydü bu herif?!
Bornozumun önünü açıp omuzlarımdan sıyırdığım sırada açılan kapı ile omuzum üstünden arkama döndüm. Bornoz hala belimdeydi ama gövdem tüm çıplaklığı ile Hyunjin'e bakıyordu.
Onunda gözleri böyle bir şey beklemiyor olacak ki gözlerini bir süre üzerimde gezdirmişti. Ardından ise donuk tepkisini bozmadan gözlerime döndü. "Baban yarım saate burada olur." Dediği şeyle kafa salladım. Ardından ise konuşma aklıma geldikçe Hyunjin'i çözmeye çalışıyordum.
"Bay Hwang, bu gece burada kalıp yarın gitsem sorun olur mu?" Babamlar burada yaşadığımı bilmiyordu ve eşyalarımı toparlamam gerekiyordu. Üstelik babam beni böyle görünce tepki göstermezdi ama annem kesinlikle gösterirdi.
"İstediğin zaman gidebilirsin çocuk." Pekala Felix, Hyunjin'de tuhaflıklar vardı ve bunu çözmeliydin. Düşündüğüm kadarıyla babamın işine köstek olmaya çalışıyordu ve ben bu adamın amacını çözene kadar onu salmamalıydım.
Bornozu geri üstüme çekip önünü elimle kapatmış ve Hyunjin'e doğru dönerek ilerlemiştim. Önünde durduğumda ikiyüzlü modumu açma zamanım gelmişti.
"Bugün oldukça kötü şeyler yaşandı ve geldiğiniz için teşekkür ederim Bay Hwang." Ardından parmak ucumda yükselmiş ve dudak kenarına bir öpücük bırakmıştım. Geri çekilip bir süre bakışlarımı gözlerine çevirdiğimde onunda bana baktığını görüyordum.
Ardından bakışlarım dudaklarına yöneldi. Onlara kavuşma isteğim ya da takıntım niye bu kadar fazlaydı ki? Ya da Hyunjin neden bu kadar ulaşılmazı oynuyordu? Ben olsam her gece bin tane oğlan elden geçirirdim yani ama Hyunjin bir öpücüğü bile büyüten bir insandı.
Bu da ne kadar ona diklenirsem dikleneyim, tam tersi ona sahip olma isteği oluşturuyordu içimde.
Ellerimi bu düşünceyle birlikte onun omuzlarına yerleştirdiğimde şu an, bir saat öncesine nazaran ne kadar ters bir hareket yaptığımı bir ben bir Hyunjin ve birde tanrı biliyordu. Yinede ondan kolayca kurtulamazdım. Hyunjin'in gizlediği şeyler vardı.
Omuzlarındaki ellerimi aşağı kaydırıp ellerine ulaşmış ve gözlerim gözlerine odaklanırken ellerini alıp yavaşça belime yerleştirmiştim. "Bay Hwang, size yakınken neden kendimi tutamıyorum?" Ellerim boynuna gittiğinde o ise sadece beni izliyordu. Ardından belimdeki ellerini sıkıca dolamış ve beni kendisine çekip gövdelerimizi yapıştırmıştı.
Eğik yüzü ile birlikte, yüzüm arasındaki mesafeyi kapattığında gözlerimi kapattım ve bekledim. Ardından ise kendisini boynuma yönlendirmişti. Kulağımda nefesini hissettiğimde irkildiğimde, duyduğum şeyler yanında nefesin hiçbir şey olduğunu anlamıştım.
"Böylesi daha iyi. Kapı dinlemenin cezasını çekeceğin zaman vicdanım rahat olacak çocuk."
O? O bunu nerden anlamıştı?!
•••
Şu günü bi bitiremiyorum amk dört bölüm oldu hala aynı gündeler 💆🏽♀️
Hyunjin hakkında değişik planlar yapmışke sırf felix baba evine dönmesin diye götümü yırttığım bi bölüm
Oldu mu olmadı mı bilmiyom ama inş beğenirsinizOy verip yorum yapmayı unutmayın patlayan şekerli prezervatiflerim (düşüncesi korkunç)
-Jedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouble // HyunLix
FanfictionFelix, babası tarafından Lux topluluğuna yeni nesil Seçkin üye olarak sokulacaktır. Ama bilmediği şey topluluğun zorunluluk olarak yaptırdığı görevlerdir. Felix ise bu görevleri yerine getirmek yerine topluluğun As üyesi ve başı olan Hwang Hyunjin i...