Thirty one

2.2K 410 329
                                    



Mübarek bölüm s ve j

Ayrıca sınır koymayı bıraktık diye salmışsınız bu yüzdeen sınır koyuyorum yemin ederim hiç istemiyorum ama sınır olunca mı vote veriliyor anlamıyorum EMEEEEKÇİYİZ ULAN
Sınır=120

❗️🚷vote vermeyenler ve küpekler giremeez🚷❗️

Neyse okumaya geçelim💥

••••••••


Hazırlandıktan sonra aynadan kendime bakmış ve derin bir nefes vermiştim. Eve getirdiğim çantamda olan beyaz hafif transparanlığa çalan bir gömleğim vardı ve buruşmamasından dolayı giyinmeye karar vermiştim. Çünkü çok yakışıyordu napsaydım?

Bu çanta aslında daha önce hazırladığım, celallenirsem çekip gitmek için kullanırım diye dolaba koyduğum bir şeydi. Kullanması da bugüne nasip olmuştu. Hyunjin, evinde kalan kıyafetlerime sarılıp ağlayabilirdi yani.

Onun dışında çantanın içine Hyunjin'in verdiği silahı da koymuştum ama nedensizce bakınca şu an çok saçma gelmişti bunu bulundurmak. Hiçbir zaman kullanmayacağım, demiştim ve aynen öyle de yapacaktım.

Aşağı inip annemle oturup muhabbet eden John'u görmemle gülümsemiştim. Bu adam niye gelmişti? Yani normal miydi bu samimiyet? Üstelik Hyunjin'in bundan haberi var mıydı? Neden randevuya çıkıyormuş gibi bir hava vardı? Ben niye randevu gibi düşünüyordum? Felix sen bilmiyor musun yine zıvanadan çıkmış insanların yanına gideceğinizi? Kafamda daha ne kadar böyle soru soracağım? Jedi yeter bence? (Extraordinary you izliyorum ne kadar belli edebilirsem o kadar ettim)

John ile evden çıkıp arabaya geçtiğimizde aramızdaki sessizliği bozan taraf o olmuştu. "Eve dönmüşsün."

"Ah evet.. her şey için teşekkürler." Gülümsediğimde John'da gülümsemişti.

"Benden daha çok ev sahibi gibiydin." Histerik bir sırıtış bırakıp hahladım.

"Şu an düşündüm de, cidden öyleymiş." Boğazımı temizleyip devam ettim. "Nereye gidiyoruz?" John boynumu süzerken sorumla yüzüme dönmüştü. Cidden mi hayat? Aşık olup korkaklık yapan Hyunjin'den ziyade; onun yakışıklı, karizmatik, havalı, sert, aynı zamanda sıcakkanlı ve sevimli olan, bariz bir şekilde ilgisini belli eden ağabeyini mi karşıma çıkarıyordun?!

Utanmasam çığlık atacaktım isyandan!

"Ana mekana gideceğiz. Aslında tek gitmeyi düşünüyordum ama eğlence anlayışını sevdiğim için seni de davet etmek istedim." Şapşal adam bana açıklama mı yapıyorsun sen?Şu adamın karakterini, belalı Hyunjin'inki ile değiştirip yeni bir çar oluştursa evren, tadından yenmezdi. Ama evren böyle bir şey yapmıyordu.

Şu an farketmiştim ki, Hyunjin'den cidden hoşlanıyordum.

"Çok eğlencelidirim cidden. Yani az kalsın ölecektim ama işte o kadar eğlenceliyim ki, silah milah umursamıyorum. Maksat oyun olsun, her şeyi yaparım. Belki her şeyi yapmam ama. Çünkü kumar oynamayı bilmiyorum ama siz biliyorsanız size yancı olabilirim. Neyse bunları boşverelim, bu ana mekan denilen yere Bay Hwang'da geliyor mu?" John tek kaşını kaldırıp 'ne diyo bu mal' der gibi yüzüme baktığında, maksadım soracağım soruyu garip kaçırmamak için biraz saçmalamaktı. Eminimki John her şeyden haberdardı, adam bir kere 'her şeyi biliyorum' diye bağırıyordu.

Trouble // HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin