Eighteen

2.4K 324 268
                                    





(Yazar)

Felix, barda taş çatlasa Jisung yanından ayrıldıktan sonra bir saat kadar oyalanmış, ardından San dünkü olay yüzünden hastanede olduğundan onu getiren başka bir korumayla geri eve dönmüştü. San'ın ciddi bir durumu yoktu, sadece biraz hırpalanmıştı.

Evden içeri adımını attığında direkt kendisini merdivenlere yöneltti Felix. Bu sırada geniş salon kapısından çıkan Hyunjin ile karşılaşması ile duraksamış ve kendisini süzen adama bakmıştı.

"Güzel vakit geçirdin mi?" Duyduğu soru ile Felix şaşırsa da, kafa sallamış ve Hyunjin'i onaylamıştı.

"Biraz hava almak istemiştim."

"Han Jisung'la mı?" Felix, Jisung'un ismini duyunca Hyunjin'in nereden bildiğini anlamadığından tekrar şaşırmıştı. Bu adamın her yerde gözü kulağı olduğunu düşünse de, aslında Hyunjin'in Felix'in her kıyafetine gizlice dinleme cihazı yerleştirdiğinden bihaberdi. Mesela şu an giydiği gömleğin düğmelerinden biri dinleme cihazıydı.

"Siz nereden biliyorsunuz?"

"Bu soruyu kabul bile etmiyorum çocuk. Ayrıca Jisung'la bir daha karşılaşırsan muhabbete girişme." Felix tek kaşını kaldırdı.

"O neden?"

"Saman altından su yürüten bir köstebek çünkü. Ya da yatacağı kişileri düzgün seçiyor.." Felix son cümleyi duyunca Jisung'a kendini yakın hissetmesine anlam veremedi. Ama bir yandan da aklına takılmış şeyi soramadan edemedi.

"Sizinle de yatmış olmalı, hakkınızdaki bilgilere bakacak olursak?"

"O bilgiler hayatımın %1'i bile değil ve sen bunu eşelemeyip uslu davransan iyi edersin." Felix, Hyunjin'e göz devirmemek için kendisini tuttu.

"Endişelenmenize gerek yok, bir şey kaçmadı ağzımdan.."

"Söylemediğini biliyorum zaten çocuk. Bir şeyler söylemekten öte aklın Eunji'de kalmış gibi." Felix, karşısındaki küstah adama kaşlarını çatarken kollarını bağlamış ve duruşunu dikleştirerek konuşmuştu.

"Sizinle adım çıktığından beri kadına acıdığım için tüm olanlar." Hyunjin yan ağız sırıtıp Felix'e yaklaşmıştı.

"Eunji'ye acımadığından adım gibi eminim." Felix omuz silkti. Eunji onun için önemli değildi, bu doğruydu. Yinede göz ardı da edemeyecekti. Sonuç olarak Hyunjin ile ilişkisi vardı.

"Yalanlarımı güzel yakalıyorsunuz Bay Hwang.. sizi temin ederim ki bende bu işte iyiyimdir." Bu sefer sırıtan taraf Felix iken Hyunjin hafif başını eğip Felix ile boy farkını eşitlemişti.

"Sakın çekinme, merak ediyorum neler bulacaksın." Ardından doğrulmuş ve devam etmişti. "Dışarı çıkıyorum, istiyorsan gelebilirsin."

•••

(Felix)

Hangi dağda kurt ölmüştü, diye bağırasım vardı. Hwang Hyunjin, şu benim Hwang Hyunjin beni dışarı mı çıkaracaktı? Beni toplantıya bile götürürken mırın kırın etmiş ve bir saat odada tutmuştu. Şimdi ise Kore'nin en eski gazinolarından birine gidiyorduk. Bilin bakalım sahibi kim? Evet Bay Kırbaç Hyunjin, sırf şu gazino sayesinde bile zenginliğin amına koyarken bunun dışında çoğu şeye hükmediyordu.

Bazen bu adama yakın olmak götümü kaldırıyordu yalan yok. Ama adam zengin ve statü sahibi diye yükselmem, babam aklıma gelince geri düşüyordu.
To Do listeme not aldım bu yüzden, Lee Felix zenginliğinin farkına varmalısın.

Trouble // HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin