35

204 42 2
                                    

Terkejut Jaera dengan kemunculan suaminya. Siap pakej peluk dan lentok kepala di bahu lagi. Sudahlah mereka di dapur. Kalau omma, appa dan Jimin nampak habislah dia.

"Sayang buat apa breakfast?" Sengaja Jaemin bertanya sedangkan dia nampak makanan yang dibuat untuk sarapan pagi mereka.

"sandwish. Awak okay kan makan ringan pagi ni?" Soal Jaera, kepala menoleh ke kanan. Tidak sempat menolak, bibirnya mendapat habuan.

"Morning kiss." Dia tersengih dengan wajah tak bersalah.

"Suka ambil kesempatan." Mencebik bibir Jaera. Tangannya masih lincah memotong timun.

"Ye lah pagi tadi tak sempat nak b-.."

"Jae!" Merah wajah Jaera. Bukan dia tidak faham maksud Jaemin. Sengaja nak memalukan dia.

"Ehem!"

Deheman seseorang menyentakkan mereka. terus terlepas pelukan di tubuh Jaera. Serentak mereka menoleh memandang omma yang tersengih lebar di meja makan.

"Jae dah mula kerja harini?" Soal omma melihat pakaian Jaemin. Dia jalan mendekati anak perempuannya.

"Dah omma. Sekarang ni sibuk sikit." Jawabnya, omma mengangguk faham.

"Tunggu lah depan. Nanti dah siap saya panggil awak." Jaera basuh tangan. Mendekati suami, dia menolak perlahan tubuh Jaemin ke ruang tamu.

"kenapa? Baru nak bermanja..."

"Eee mengada!"

[COMPLETED] SOULMATE 소울 메이트 (JAEMIN NCT)Where stories live. Discover now