♡ Bölüm - 9 ♡

33.1K 2.2K 174
                                    

Arkadaşlar bölüm haftada bir geliyor biliyorum ama elimden geldiğince bunu arttırmaya çalışacağım... Sizlerden sadece biraz anlayış bekliyorum. Ve lütfen yorum ve beğenilerinizi benden esirgemeyin. Sizlertin yorumları benim için fazlasıyla önemli bunu unutmayın. Sizler nasıl bölüm istiyorsanız bende yorum istiyorum :))

Twitter hesabım takip edebilirsiniz : https://twitter.com/Yelomii

Seviliyorsunuz :)))

-

‘’Batu…’’

Duru’nun sesiyle kendime gelerek düşüncelerime bir ara verdim. Kafam bu aralar fazla doluydu.

‘’Efendim meleğim.’’

‘’Hiçbir şey yemiyorsun.’’

‘’Farkında değilim.’’

Endişeli bir yüz ifadesiyle bana baktı. Onun benim için böyle endişelenmesi hem hoşuma gidiyordu hem de üzülüyordum. ‘’İyi misin?’’

‘’İyiyim sadece kafam karışık.’’

‘’Neden?’’

‘’Bugün önemli bir mail aldım.’’

Duru’nun titremesini fark etmiştim. Yine kim bilir aklına neler gelmişti. Bu kadın bazen beni çileden çıkartabiliyordu ama bu durum ona olan sevgimde en ufak bir azalmaya bile neden olmamıştı.

‘’Neyle ilgili?’’

Sesi titriyordu. Ona daha fazla işkence çektirmemek adına ‘’İşle ilgili meleğim. Sen ne yaptın?’’ dedim. Konuyu değiştirmek en iyisiydi. Yoksa bu konu geceye kadar uzar giderdi ki ben daha fazla uzasın istemiyordum.

‘’Kızın beni yordu.’’

‘’Bak istersen bir dadı…’’

‘’Hayır, istemiyorum.’’

Duru’nun yorulmasını istemiyordum ve bu yüzden hamile kaldığı ilk günden beri yaptığım dadı baskıları vardı. Fakat bir türlü bu baskılar kabul görmemişti. Şimdi yine bu isteğim kabul görmüyordu. Nedenini az çok anlayabiliyordum. Korkuyordu. Kızımıza bir zarar gelmesinden fazlasıyla korkuyordu ama bu şekilde hayat geçmezdi. Artık yavaş yavaş kendisini toparlaması gerekti.

‘’Duru.’’

‘’Efendim.’’

‘’İyisin değil mi?’’

‘’Evet, Batu.’’

‘’Artık toparlanmalısın.’’

‘’İyiyim dedim sana.’’

Sadece gülümsemekle yetindim. İyi değildi ve ben bunu her geçen gün biraz daha net fark ediyordum. Her geçen gün daha da kötüye gidiyordu. İçinde ki şu aptal suçluluk duygusunu bir yok edebilse işte o zaman gerçekten iyi olacaktı. O iyi olunca bende iyi olacaktım.

‘’Seni seviyorum Batu.’’ dedi ve yerinden kalkarak yanıma geldi. Hiç duraksamadan onu kendime doğru çekerek kucağıma oturttum ve sımsıkı sarıldım. O güzel kokusunu içime çekerken muhtaç olduğum huzuru buldum. Yine olsa yine yapardım. Bu kadın için herkesi mahvedebilirdim. Herkesi gözümü kırpmadan yok edebilirdim.

‘’Bende seni seviyorum meleğim.’’

Yüzüne düşen saçlarını kenara iterek dudaklarını büyük bir açlıkla ele geçirdim. Çok özlemiştim karımı ama bir süre daha devam edecekti bu. Bir süre daha onun özlemiyle baş etmeye çalışacaktım.

Kirli KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin