♡ Bölüm - 14 ♡

35.7K 2.4K 167
                                    

Arkadaşlar merhaba. Burayı lütfen herkes okusun. Elimden geldiğince bölümü yazıp göndermeye çalışıyorum ama sizlerde bilirsiniz ki yazmak dışında bir mezuniyet ve hastane ile uğraşıyorum. Bunların verdiği stres, yorgunluk bir de kitabımın çıkışıyla iligli hazırlıklar bu aralar iyiden yordu beni. Tabi birde ilham konusu var. Hadi ben yazıyım demekle yazılmıyor. İçten gelmesi gereken bir şey. İki gündür bu bölüm için uğraşıyorum ve iki gündür ancak bu kadar oldu. Umarım beğenirsiniz. Geçen bölümde ki yorum ve beğenileriniz için çok teşekkür ederim. Bu bölümde de bol bol yorum ve beğeni bekliyorumm :)) Keyifli okumalar.

-

Neslihan bir an ne yapacağını bilemez bir halde adama baktı. Neler olduğu hakkında ne ufak bir fikri dahi yoktu ve bu durum genç kadını fazlasıyla sinirlendiriyordu. Zoraki bir şekilde kendini toparlamaya çalışarak uyarır bir ses tonuyla ''Ne yaptığınızı sanıyorsunuz?'' dedi. Adam ise hiçbir şekilde onu umursamayarak ''Güzel asistanımı bekliyordum. Sen ne yapıyorsun?'' diye keyifli bir ifadeyle Neslihan'ı süzdü.

Genç kadın ne yapacağını bilemez bir halde adama bakıyordu. Şu an aslında yapmak istediği şey belliydi. Patronu olacak bu adamı öldürmekti fakat işte yapamazdı. Ne yazık ki bunu engelleyen nedenler vardı. Bunlardan en önemlisi de bu adama intikamı için ihtiyacı olmasıydı. Şimdi ters bir şey söyleyip adamın öfkesini üstüne çekmek istemiyordu. Burada konuşulan sayı önemliydi. Daha Batu'ya bir ihale kazandırmıştı. Her sene gerçekleştirilen büyük ihaleye kadar Oktay ile Batu'nun dost olması şarttı. Bu şekilde ancak Batu o ihaleye vereceği teklifi paylaşırdı. Ve o zamana kadar genç kadın Batu'ya kazandırmaya mecburdu. Bu yüzden sessizliğini takındı.

Oktay genç kadının sessiz kalışı karşısında çok kısa bir an şaşırsa da sonradan bu davranışı ona yakıştırdı. Sonuçta sekreteri olan bu kadın fazlasıyla soğuk ve ciddi bir kişiliğe sahipti. Ama Allah biliyordu ya bu soğuk kişiliğine rağmen Oktay'ın aklını başından alıyordu. Bu belki kısa bir süre sürecek bir gönül eğlencesiydi. Belki de daha uzun. Bilemiyordu adam. Bunu düşünmekte istemiyordu. Tek istediği bu kadındı şu an için. Sonrayı sonra düşünürdü. Şu an ki isteklerine odaklanmalıydı şimdi.

''Bizi tanıştırmayacak mısın?'' dedi Hakan Bey eğlenir bir ses tonuyla. Oktay önce ifadesiz bir şekilde adama baktıktan sonra ''Asistanım Neslihan,'' dedi.

Neslihan'ın dudaklarında zoraki soğuk bir gülümseme belirdi. Ancak bu kadını yapabilirdi. Bu gülümseye ortamda ki adamlar takılmasa da bir kişi takılmıştı.

''Neslihan Hanım hep böyle soğuk mudur?''

Sesinde ki kıskançlığı herkes çok net anlamıştı. Neslihan da dâhil... Ama yine de sustu genç kadın. Hiçbir şey söylemeden karşısında ki kadını süzdü. Bir iki yaş büyük diye düşündü. Giydiği takım fazlasıyla kaliteli duruyordu. Nil'in zenginliği her yerinden belli oluyordu. Yüzünde ki öfke ise çok barizdi. Kızaran yanakları bunun en büyük kanıtıydı. Fakat inkâr edemeyeceği bir şey vardı Neslihan'ın. O da Nil'in güzelliği. Her kadını kıskandıracak kadar güzeldi kadın. Oktay'a ilgisi de aşikârdı. İstemsizce düşündü genç kadın. Neden Oktay bu kadınla ilgilenmiyordu? Oysa çok yakışırlardı. Sonra nedeni bilinmez bir şekilde bu düşünceden fazlasıyla rahatsız oldu.

Oktay ise Nil'in bir yılan gibi zehrini akıtmasına sessiz kalamadı.

''Gerektiği yerlerde öyledir,'' dedi sesinde gizlemediği bir sertlikle.

''Neden kızıyorsun Oktay?''

''Nil...'' dedi adam kendini sakin olmaya zorlayarak. ''Bu konuyu kapat.''

''Neden?''

''Seni ilgilendirmez çünkü.''

Nil adamın sözleri karşısında gözlerinin dolmasına engel olamamıştı. Susması gerekti ama kendini bir türlü frenleyemiyordu.

Kirli KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin