BÖLÜM 27

8 1 0
                                    

Amergin şansının olmadığını bilmeliydi. Ertesi gün hücresine bir grup gardiyan ve Ajan 9 girdi. Amergin yakalandığını düşündü. Her şey bitmişti.

"Sevgili Amergin bugün nasılsın?"

Ajan 9'un sesinde ürkütücü bir tatlılık vardı. Amergin sadece başını sallayabildi.

"Dün nasıl olduğunu anlayamadığımız bir şekilde bazı kameralarda arıza oldu. Bende acaba senin bir ilgin olabilir mi diye sormak istedim."

Amergin'in yaptığını bilmiyorlardı. Henüz. Gardiyanlara baktı. Yüzlerinde maske olduğu için onların dünkü gardiyanlar mı olduklarını anlayamıyordu.

"Sisteminizi kontrol ettirmeniz yardımcı olabilir." Bilmemezlikten gel. Masumu oyna.

Ajan 9 bir an sinirli gözlerle Amergin'e baktı. Saniyeler içinde bakışı değişti, yumuşadı.

"Tavsiyeni göz önünde bulunduracağım Amergin. Fakat herkes masumluğu kanıtlanana kadar suçludur, değil mi?"

Arkasını dönüp hücreden çıktı. Amergin kurtulduğunu düşünerek yanılmıştı. Gardiyanlar onu çekiştirerek hücreden çıkardı. Bir başka işkence seansı olduğunu düşünerek kendini hazırladı. Ama bu tahmininde de yanılmıştı.

Kontrol odasının önüne geldiklerinde Amergin nahoş duygularla sarsıldı. İçeriye girdiklerinde Ajan 9'u ve ekranların önünde bir teknisyeni gördü. Sağında ve solunda birer gardiyan olmak üzere kontrol odasına girdiler ve kapılar arkalarından kapandı.

O an Amergin ekranda gösterilen hücrelerin farkına vardı. Aaron, Cora, Munro ve Cathbad'ın olduğu hücrelerdi. Kafası büyük bir hızla Ajan 9'a döndü. Yüzündeki pis sırıtışı gördü.

"Bazı işkencelerin fiziksel olmasına gerek yok, sevgili prenses. Konuşmana yardımcı olabilecek başka yollar da var."

Ajan 9 kafasını ekranlara çevirdiği anda hücrelere gardiyanlar girdi.

"Ne yapmaya çalışıyorsun?"

Amergin korku içinde sordu. Tahmin ettiğim şey olmasın.

Ajan 9'un yüzündeki gaddarlık Amergin'İ dehşete düşürdü. Ardından da gördükleri...

Zayıflığını bulmaya çalışıyorlardı. Amergin'e itiraf ettirmeye. Amergin'i zayıf sanıyorlardı. Arkadaşlarına, yoldaşlarına gözlerinin önünde zarar verilmesine sessiz kalacağını sanıyorlardı. Odada yalnızca 4 kişi vardı. Amergin onları gözü kapalı alt ederdi. Elinde büyük bir koz varken bunu kullanmanın zamanı gelmişti.

"Dur! Ne istiyorsan anlatacağım."

Ajan 9'un yüzünde tatmin olmuş bir ifade belirdi. Ama hala gardiyanları geri çekmek gibi bir şey yapmamıştı.

"Önce kimseye zarar gelmeyeceğinden emin olmalıyım." Başıyla ekranları işaret etti.

Ajan 9 bir el hareketi yaptı ve teknisyen bir düğmeye basarak mesajı gardiyanlara ulaştırdı. Gardiyanlar hücrelerden çıkınca Amergin bir tılsım fısıldadı. Yanındaki iki gardiyan ve teknisyen yere düştü. Ama Ajan 9 sapasağlam karşısında duruyordu.

"S-sen..." Amergin'in yaptığı büyü herkesi etkilemeliydi ama Ajan tam karşısındaydı ve gülümsüyordu.

"Sevgili prenses. Sence büyüyü bilmiyor muyuz? Evreninizle bu kadar yakından ilgilenip büyüyle haşır neşir olmamak mümkün mü?"

Hiç GidilmeyenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin