BÖLÜM 26

8 1 0
                                    

Amergin nefes nefese bir halde soluklanmaya çalıştı. Onu konuşturmak için vücuduna verdikleri elektrikli işkence az önce bitmişti. Ajan 9 Amergin'in konuşmamasından hiç memnun değildi.

"Hadi ama prenses. Elimizde daha ilginç işkence türleri de var. Üzerinde denemek istemiyorum. Bana cevap ver. Dünyanıza nasıl giderim?"

Amergin cevabı bilse bile vermezdi. Kaldı ki Amergin de bu sorunun cevabını bulmayı çok istiyordu.

"Bende sana tek bir şekilde bilgi vereceğimi söyledim. Eğer Cathbad ile konuşmama izin verirsen sorularını cevaplarım."

"Sana neden inanayım ki?"

"Böyle de bir yere varamıyorsun, gördüğün gibi."

Amergin alay eder gibi kendi halini gösterdi. Sırıtacak gücü kalmamıştı. Ama elinden geldiğince iyi oynamaya çalışıyordu. Cevapların Amergin'de olduğuna inanmalılardı. Buradaki kimse eve dönüş yolunu bilmiyordu. Amergin okları kendi üzerinde tutmalı, başkalarının zarar görmesini engellemeliydi.

Ajan 9 öfkeli bir şekilde Amergin'e doğru eğildi.

"Nasıl olsa buradan kaçamazsın. Sana hala güvenmiyorum prenses."

"Hislerimiz karşılıklı desene."

Ajan 9 sinirli bir şekilde beyaz giysili gardiyanlara emir verdi. Ardından Amergin bu beyaz giysili adamlar tarafından sürüklenmeye başladı. Yaşadıkları tüm gücünü almıştı. Büyüsünü saklayarak tehlike oluşturmadığını göstermeye çalışıyordu. Fakat bu işkenceye daha ne kadar dayanabileceğini bilmiyordu. Ajan 9'u çektiği işkencelerin aynısına maruz bırakmamak için kendini zor tutuyordu.

Gardiyanlar -Beyaz giysili adamlara bu ismi takmıştı- bir hücrenin önüne geldiklerinde durdular. Amergin başını yerden kaldırdığında camdan hücrenin içinde Cathbad'ı gördü. Büyücü yatakta oturmuş meditasyon yapıyordu.

Gardiyanlar Amergin'i hücrenin içine doğru attılar.

"Sadece 5 dakikan var. Kameraların olduğunu da unutma."

Amergin'i tehdit ettikten sonra dışarı çıkıp kapıyı kapattılar.

Büyücü koşarak yanına geldi.

"Demek sıra sana geldi." Amergin anlamaz gözlerle bakınca "İşkence sırası." Diye ekledi.

Amergin fısıldayarak "Bizi duyacaklar. Bir çözümün var mı?" diye sordu.

Büyücünün gözleri parladı. Ardından Cathbad'ın sesini zihninde duydu.

Sanırım bu yöntem ile keşfedilmeyiz, değil mi?

Telepati, Amergin'in çok da uzmanlık alanı değildi.

"Eğer konuşmazsak bizden şüphelenirler. İzleniyoruz."

Orasını merak etme. Büyücü bir tılsım fısıldadı.

Şimdilik güvendeyiz.

Amergin derin bir nefes alıp rahat bir pozisyon aldı.

Buradan çıkmalıyız. Nasıl kurtulacağımız büyük bir muamma olmakla beraber asıl sorun diğerlerinin nerede olduklarını bilmemem.

Hiç GidilmeyenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin