Amergin su ruhunu ziyaret etti. İlk druid ile ilgili ne öğrenebilirse kardı. İlk olarak bu kadim büyücüyle işe başlayacaktı. Aradığı pek çok cevabın onda olduğuna emindi.
Su ruhu yatakta yatıyordu. Yaraları sarılmıştı. Amergin yatağın kenarına hafifçe oturdu. Vodyanoy hemen kalkıp sırtını yatak başlığına yasladı. Amergin konuyu uzatmadı.
"İlk druid ile ilgili ne biliyorsan söylemeni istiyorum. En ufak bir dedikodu bile çok işime yarayabilir."
Vodyanoyun yüzünde çaresizlik vardı.
"Duyduklarım arasında en mantıklısı büyücünün bir ormanda olduğuydu. Buralara yakın bir orman varmış. Büyücü orada saklanıp iksirler hazırlıyormuş."
"Sence duydukların gerçek olabilir mi? Kimden hangi şartlarda duyduğunu bilmiyorum ama."
"Herkes o sıralar acı içindeydi. Belki de Eirlean Dia'da ki herhangi bir büyücü akıllarına gelmiş bile olabilir."
Amergin kafasını salladı. Su ruhu haklıydı. Çoğu druid ormanda, su kenarlarında yaşardı. Toprağın onlara verdiklerinin gücüyle yaşar, büyü yaparlardı.
"Bu şehre yakın bir ormanda olduğunu duydun, doğru mu?"
Su ruhu kafasını salladı.
"Duyduklarımdan en mantıklısı buydu."
Amergin teşekkür edip odadan çıktı. Bir orman bulmalıydı. Bir büyücünün saklanabileceği kadar geniş bir orman.
Amergin Aaron'u mutfakta yiyecek bir şey hazırlarken buldu. Tam o sırada karnı guruldadı. Ne kadar çok ses çıkmışsa Aaron da duymuş ve Amergin'e dönmüştü. Belki de günlerdir yemek yemiyordu. Amergin utançla başını eğdi.
"Sana da yiyecek bir şeyler hazırlıyorum."
Bir soru değildi. Aaron Amergin'in yemesi gerektiğini belirtiyordu.
"Zahmet olmazsa."
Amergin'in içine kaçan kibar kızda kimdi?
Aaron hafifçe gülümseyip yemek hazırlamak üzere tezgaha döndü. Bu sırada Amergin bir sandalyeye çöktü.
"Evet kaptan. Bir sonraki rotamız neresi?" Aaron hazırladığı sandviçi Amergin'in önüne uzatırken sordu.
"Vodyanoyun söylediğine göre büyücü bu şehirde bir ormandaymış. Bildiği bir orman var mı?"
Aaron biraz düşündü. "New Orleans'ta bir doğal yaşam koruma alanı var. Orasının da pek çok ziyaretçisi olur. Eğer büyücü saklanmak için gittiyse pek başarılı olamamıştır."
"Elimizdeki tek ipucu şu an için bu. En azından denemek istiyorum. Yakın mı?"
Aaron, Amergin'in bir türlü nasıl çalıştığını anlayamadığı telefon dedikleri şeyi çıkardı. Birkaç dakika telefonuna baktıktan sonra
"Bayou Sauvage Ulusal Doğal Yaşam Parkı. Arabayla 26 dakika olarak gösteriyor. Eğer bir araba kiralarsak hızlıca gidebiliriz." dedi.
"Güzel. O zaman ben Munro'ya haber veriyim. Her şey için teşekkür ederim."
"Sana yardım edeceğimi söylemiştim. Her seferinde teşekkür etme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç Gidilmeyen
FantasyAlice ormanda dolaşırken aşağı doğru düştü. Bambaşka bir dünyaya geldi. Yepyeni şeyler öğrendi, kendini keşfetti. Peki Alice kendi dünyasına döndüğünde eskisi gibi miydi? Öyle olmak istiyor muydu? Peki en önemlisi Alice'e ne olmuştu? Bir varmış bir...