"Bizi burada tutmaya da üzerimizde deneyler yapmaya da hakkınız yok."
Amergin'in sözleri Ajan 9'un alayla gülmesine neden oldu.
"Peki sizin bizim dünyamızı işgal etmeye hakkınız var mı?"
"Biz sizin dünyanızı işgal etmeye çalışmıyoruz. Biz..."
Amergin bir an ne söyleyeceğinin farkına vararak durdu. Elindeki bütün kartları Ajan 9'a açık edemezdi. Buradan kaçmak için her şeyi yapmaya hazırdı ama eğer ki kaçamazsa ve kalırsa... İşte o zaman Ajan 9'un eline bir koz vermek istemiyordu.
"Siz ne yapmak istiyorsunuz prenses?"
Amergin daha fazla konuşmakla zaman kaybetmedi. Ajan 9'un üzerine saldırdı. Üzerinde hiçbir büyü işlemeyeceği için tek şansı elleriydi. Ajan 9 da zaman kaybetmedi, Amergin'in yumruğunu engelledi.
Amergin o an Ajan9'un eğitimli olduğunu anladı. Onu hafife almamalıydı.
Amergin'in savurduğu tekmeden kaçan Ajan 9 Amergin'e bir yumrukla karşılık verdi. Amergin son anda yumruktan kaçabildi. Çok hızlıydı. Bir insana göre fazla hızlıydı. Sonrası bir insanın gözlerinin göremeyeceği bir hızla gerçekleşene bir dövüşe dönüşmüştü. Amergin aldığı darbeyle geriye doğru sendeledi. Vakit kaybetmeyen Ajan 9 Amergin'i seri bir tekmeyle yere serdi ve üzerine çıktı. Amergin'e ardı arkası gelmez yumruklar atmaya başladı. Kendini korumak için yapabileceği tek şey kollarını yüzünün önünde kalkan gibi kullanmaktı.
Amergin artık daha fazla dayanamayacağını düşünürken üzerinde bir hafiflik hissetti. Gözlerini açtığı zaman Aaron, Cora, Munro ve Cathbad'ı gördü. Munro Ajan 9 ile ilgilenirken büyücü yanına geldi.
"İyi misin? Geciktiğimiz için kusura bakma. Burası labirent gibi."
Amergin hiç hali olmasa da büyücünün bu söylediğine güldü. Ardından Cora'nın yanına eğildiğini gördü. Ellerini üzerine uzatmıştı ki Amergin Cora'nın ellerini tutup
"Dur, buna zamanımız yok." Dedi.
Zorlanarak ayağa kalktı. Aaron ve Munro'nun Ajan 9'un üzerine eğilmiş onu iki yandan kuşatmış olduklarını gördü. Onların arasına katıldı. Belki büyüleri yoktu ama birliktelerdi. Hep birlikte güçlülerdi.
Üçü birlikte saldırırken Ajan 9'un cebinden bir şey düşüp zeminde zıplayarak Amergin'in önüne düştü. Ajan 9 nesneye uzanmak için öne atıldığında Aaron ve Munro tarafından durduruldular. Amergin nesneyi eline aldı.
İç içe geçmiş iki yılandan oluşan bir sembolün olduğu bir mühürdü. Büyülü ve Eirlean Dia'dan gelmiş bir mühürdü. Gücünü hissedebiliyordu. Ama mührün ne olduğunu bilmiyordu. Arkasını dönüp mührü büyücüye attı. Büyücü mührü elinde çevirdikten sonra konuştu.
"Tlakga'nın Wuivre mührü. Koruyucu bir mühürdür. Tlakga, büyücülerin koruyucusuydu. Bu mühürde onları diğer büyücülerin büyüsünden korumak için yapılmıştı. Bunu nasıl ele geçirmiş?"
Amergin de bunu öğrenmek istiyordu.
"Mühür artık onda olmadığına göre büyüye karşı bağışıklı değil, değil mi?"
Cathbad yere eğildi. Elini yere doğru uzatarak bir tılsım fısıldadı. Yerden şu çıkmaya başladı. Büyücü mührü suya attı ve mühür yok olmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç Gidilmeyen
FantasíaAlice ormanda dolaşırken aşağı doğru düştü. Bambaşka bir dünyaya geldi. Yepyeni şeyler öğrendi, kendini keşfetti. Peki Alice kendi dünyasına döndüğünde eskisi gibi miydi? Öyle olmak istiyor muydu? Peki en önemlisi Alice'e ne olmuştu? Bir varmış bir...