BAB 11

3.9K 274 4
                                    

"eh budak aku tak habis lagi dengan kau"Nabila menolak bahu Raihan sehingga dia berundur setapak.

"Kau nak apa betina?"tanya Raihan malas.

"Betina kau panggil aku Eh aku ada maruah tau kau jangan nak kurang ajar lah!"jerkahnya.

"Dah kau memang betina kan oh takkan kau nak aku panggil kau p.e.l.a.c.u.r? Ada maruah?aku ingat dah tak ada"selamba sahaja Raihan membalas.

"Kau budak dah lah miskin bodoh hodoh!"herdik Alya

Pangg

Pipi raihan di tampar oleh Cintya berdarah bibirnya uish boleh tahan kuat tangan betina ni.

"Macam ni lah yer akak akak ulat bulu sekalian jangan sampai kesabaran aku dah hilang muka kau yang berpuluh inci tu bersepai aku buat kang nanti kalau aku pukul kata aku lelaki dayus pulak kan? Eh sakit lah mata aku tengok pakaian korang yang tak cukup kain ni kata orang miskin tapi diri sendiri miskin sebab tak boleh beli baju cukup kain. Terasa? Oh jelas untuk anda."pedasss Raihan berkata dengan selamba dia melangkah pergi.

DG menarik senyuman sinis di angkat kaki untuk berambus dari situ tak kuasa nak tengok geng gedik tu mengamuk.

Raihan mengelap darah dibibirnya hish asyik kena tampar jaa tiba tiba ada satu tangan yang mengelap bibirnya dilihat orang tu adalah Ad.

"Terbaik lah Raihan pedas siak kau bagi kat TB tadi"kata El.

Raihan hanya tersenyum nipis sahaja dia tidak tahu pula DG disitu.

"Nah Ad minyak"Ad mengambil minyak di tangan Izz.

"Adik kalau sakit bagitahu eh"Raihan terkedu mendengar Ad memanggilnya adik haish ini pun izz yang memaksanya.

"O-ok kak"jawab Raihan.

Ad menyapukan minyak di tepi bibir Raihan dia berdesis sakit tanpa mereka sedar Raihan terpegang tangan Ad.

Kebetulan TK yang lalu kawasan tu ternampak Raihan memegang tangan Ad.

"Weih tengok tu"Aariz menunjuk ke arah DG.

"Perh siap pegang tangan lagi tapi nasib baik Raihan pegang lengan Ad yg berlapik jaket"ahli knight mengganguk lalu melangkah pergi kang nanti kacau kena marah pula.

"Dah..kalau TB kacau adik lagi bagitau kami"datar suara Ad.

Raihan mengangguk lalu bangun.

"Adik masuk kelas dulu bye"Sempat Raihan mengusap rambut Ad sekejap dan pergi.

Ad mendengus perlahan semakin lama TB semakin melampau.

"Jom kelas"ajak Ad.. sepupunya mengikutinya dari belakang

"Tkboleh ke kalau aku tak panggil Raihan adk?"tanya Ad malas.

"Tak boleh!"serentak sepupunya berkata.

Ad menghela nafas perlahan.

"Woi perempuan kau jaga adik kau tu baik baik sikit mulut serupa longkang" DG sudah panas setiap hari mesti ada ja langau ni.

"Masih tak serik eh walaupun dah kena dengan Raihan tadi?"El bangun dari duduknya.

"Mesti perempuan sundal ni yang hasut budak tu kan memang dia lah siapa lagi"kata Talina.

"F*ck you kau pun mulut serupa najis ada hati nak kata mulut orang lain serupa longkang"bengang Sha.

"Kitorang ni bukan apa kesian dekat korang miskin pakaian pun selekeh lain lah kitorang ni pakaian mahal"Sinis Cintya.

"Kalau pakaian mahal tapi harga diri kau murah kau boleh buat apa?"El menarik senyuman sinis.

"Sekurang-kurangnya kitorang ada maruah bukan mcm korang murah siap pegang tangan bagai"kata Alya pula.

"Oh ada maruah?ingat dah jual dekat klub"balas Izz.

"Mulut kau jangan bangsat sangat ehh!"bengang Nabila.

"Haishh korang dengar sini eh Mak kitorang pesan jangan pukul korang"kata El.

TB tersenyum sinis.

"Asal takut?"provok nya.

"Bukan takut tak baik pukul binatang so dipersilakan blah dari sini sebelum aku lempar kau ikut tingkap tu"dingin suara El.

TB mendengus geram lalu keluar dari kelas tu ...malu lah tuu..

Semasa rehat Ad pergi ke kelas adik angkatnya lolipop berada di dalam mulutnya dia berpeluk tubuh melihat Raihan sedang bergaduh dengan seorang pelajar lelaki.

"Han stop Han"Zack cuba mahu meleraikan pergaduhan tu namun Raihan menghiraukan sahaja

Baju raihan sekarang dilepas keluar dengan tie nya yang longar dua butang baju atas tidak dibutangkan lengan bajunya disinting hingga ke siku.

Raihan mengangkat penumbuk untuk menumbuk muka pelajar lelaki tu namun tanganya dipegang oleh seseorang kepalanya laju sahaja toleh ke arah orang tersebut jantungnya berdetak laju kerana org itu adalah

Ad

"Stop Han"tegas suara Ad

ditolak Raihan ke belakangnya dia berhadapan dengan pelajar yang bergaduh dengan Raihan tadi.

"Apa kau buat bro?"tanya Ad namun pelajar tu diam siapa tak takut dengan leader DG.

"Di-dia ca-cari pasal"bagitahu nya gagap.

Membulat mata Raihan dikepal penumbuk nya.

"Akak dia tipu dia suruh Raihan buat homework dia tau tak bila Raihan taknak buat dia ugut nak fitnah Raihan dengan akak couple"bagitahu Raihan.

Membulat mata pelajar lelaki tu bila Raihan jujur memberitahu Ad.

Ad menarik keluar lolipop perisa anggurnya "aku dah pesan kau berurusan dengan Raihan kau berurusan dengan aku tapi apa kau buat?"

Ad bangun dari duduknya dia mendekati Raihan ditarik lengan jaket Raihan untuk keluar.

"Before that kalau aku dapat tau lagi kau buli Raihan aku tak teragak agak untuk seksa kau"keras amaran diberi pada pelajar tu sebelum Ad membawa Raihan ke bilik rawatan.

Ad merawat luka di tangan Raihan dengan lembut..mata Raihan tak lepas memandang Ad.

"Kenapa akak halang Raihan hm?"tanya Raihan

Ad mengeluh.

"Kalau nak ikutkan hati Raihan.. memang adik nak bunuh dia ke? akak ajar seni pertahankan diri bukan untuk bergaduh tapi untuk keselamatan adk"kata Ad.

Raihan terdiam.

"Ad ni makanan"Ahli DG masuk ke dalam bilik rawatan tu diserahkan makanan pada Ad.

"Sini akak suap"kata Ad.

Raihan menggeleng laju.

"Raihan dah besar lah"kata Raihan dia malu bila sepupu Ad melihatnya.

"Alahh biar je lah Ad suap kau tangan kau luka tu kan belah kanan pulak tu"kata kata dari Izz membuatkan Raihan menghela nafasnya lalu diterima suapan Ad. (Asal rasa mcm ni cerita romance pulak😂)

Setelah loceng pulang sekolah berbunyi mereka pulang ke rumah.. harini hari jumaat balik awal lah.

Tetiba rajin pulak nk update banyak bab harini ehehe stay tune jgn lupa vote and komen guys muah 🥺❤️

1. You Dont Know Me [C] Where stories live. Discover now