"boss, GS nak jumpa boss"anak buahnya menunduk hormat.
"Jumpa kitorang dekat bilik meeting"DD bingkas melangkah ke bilik meeting untuk menunggu GS.
"Fuh aura diorang bukan main seram eh"meremang bulu lengan kamarul.
"Boss nak jumpa korang dekat bilik meeting"Riczal membawa GS ke bilik meeting.
Sebaik saja GS masuk ke dalam bilik meeting tersebut. Riczal berlalu keluar.
"Ada apa korang nak jumpa dengan kami?"soal Aretha datar.
"Kitorang tahu data kumpulan kami kena ceroboh oleh korang"tutur Syam.
"Jadi? korang datang ni nak buat kecoh?"GS mengeleng.
"Kami datang ni nak berkerjasama dengan korang kalau korang tak keberatan" DD berpandangan.
"Azka?"semua menoleh ke arah leader DD yang bersandar di dinding.
"Aku tahu korang nak bekerjasama dengan kami atas sebab musuh korang bukan hanya sekadar Gangster tapi mafia juga kan?"GS menganguk mengiyakan apa yang dikata oleh leader DD.
"Ok" GS berkerut dahi. Ok?
"What you mean ok?"soal Xavier.
"Kitorang setuju untuk tolong korang"jelas Risqi.
GS menghela nafas lega.
"Terima kasih" DD menganguk sahaja.
GS meminta diri untuk pulang tapi tak pulang pun cuma diorang perlu ke suatu tempat.
Club.
"Apahal kena jejak kaki dekat sini ni?"dengus Rev pertama kali mereka jejak kaki ke kelab.
Dengan perempuan terkinja-kinja sana sini aish mengucap.
"Ada orang nak jumpa kita katanya anak buah kita cari pasal dengan diorang"bisik Kamarul.
"Shit takkan dekat sini jugak eish"jelas wajah Rev merah kerana marah tapi nasib pakai mask.
"Lu mau apa?"soal Xavier setelah sampai di meja satu kumpulan gangster.
"Lu tanya gua mau apa? Eh budak lu udah kacau sama budak gua ma"katanya dihembus asap rokok.
"Terus lu mau apa?"soal Xavier malas.
"Kita settle ma cuma gua tak mau kawan-kawan lu ada juga"katanya.
Xavier tanpa fikir panjang menoleh ke arah kawannya dan dibuat isyarat.
Setelah bayangan kawannya tiada dia menoleh ke arah jejaka ini pula.
"Duduk dulu ma minum minum"Xavier mendengus malas dia melabuhkan punggung nya.
"Cepat lah"gesa Xavier.
"Rilex ma kalau lu mau settle lu perlu bayar 50 ribu kerna sudah pukul anak buah gua ma"terkejut Xavier 50 ribu nyah.
"Atau, lu minum sama gua malam ni dan semuanya settle"Xavier berkerut dahi agak mencurigakan. Laki tu menyerah kan satu cawan yang mengandungi air cooke.
Xavier mengambil lalu diturunkan masknya dan diteguk.
"Dah? Settle kan"balas Xavier namun lelaki di depannya ni tersenyum sinis erm bodoh jugak ketua GS ni.
Jejaka tu menoleh ke arah kawan kawan Xavier yang sudah pengsan .mudah kerja aku.
Lim membuat Isyarat ke arah anak buahnya untuk membawa Xavier pergi kerna jejaka tu sudah pengsan akibat air cooke yang mempunyai satu serbuk yang boleh menidurkan mangsa.
Seorang gadis mendekati Lim dan duduk diriba nya diusap dada bidang Lim.
"Dah ke?"soalnya dengan suara keldai nya eh bukan suara manja nya.
"Dah baby"dicium bibir gadis dihadapannya ni.
"Thank baby"tangan Lim merayap ke peha gadis tersebut.
"Can?"Talina menganguk. Yes perempuan tu adalah Talina ya anak anak sekalian.
Dan terjadilah perkara terkutuk ituu.
"Cish dasar pelacur"Azka melempar satu alat penjejak ke arah Van yang membawa Xavier.
Oh yeah of course Azka ada kan diorang ditugaskan untuk menjaga TK.
"Hantar Kawan kawan alex ke markas diorang tanpa ada yang syak"arah Azka.
"Baik boss"sahut anak buahnya di earpiece.
The war will begin.
Sabar yer stay tune vote and komen 🥺❤️
YOU ARE READING
1. You Dont Know Me [C]
Action[INI KARYA PERTAMA SAYA JADI KEMUNGKINAN AYAT BERTERABUR] Kembalinya 4 orang gadis ke tanah air dengan satu matlamat yang harus dicapai dan kembalinya mereka dengan watak yang berbeza awalnya lemah lembut akhirnya berubah menjadi kasar dan dingin "...