BAB 35

3.2K 248 8
                                    

Setelah peristiwa dimana abang abang DG kena culik banyak pula soalan dari abang mereka haish ini kalau tetak pakai kapak sia sia ja.

"Tak da perkhemahan ke?"soal Sha disumbat gula gula getah ke dalam mulutnya.

Sekarang mereka berada di sekolah kerna cuti penggal hanya seminggu saja rasa cuti tak cuti je kan?REDHOOO.

"tak tahu nanti pengetua bagitahu kot eh geng gurrrrrrrrldikk tu tak ganggu kita dah eh?"pelik bin ajaib kerna geng TB tidak menggangu mereka kalau tidak ada lah jeling menjeling langgar bahu tapi kalini tak da pula.

"Kau nak kesah pasal diorang buat apa lagipun aman apa diorang tak kacau kita"tutur Sha.

"Haa yelah"El malas mahu lawan mulut dengan Sha nanti gaduh pula.

"Ad, Farish macam mana dah sihat ke?"soal Izz.

Ad mengangguk.

Ahli DG berpandangan dah kenapa pula tu?.

"Ad kau ok tak?"soal Izz lagi.

Dan gadis bermata biru itu mengangguk lagi. Dah macam burung belatuk terangguk-angguk.

"Bendera jepun"Ad menjeling ke arah sepupunya tajam tu pun Lembab nak faham ke.

"Ouhhhh"DG membulatkan mulutnya.

"Hai DG!"sapa Ariffin mesra. Ha muncul dah hero hero para readers AHAK!.

"Haii"balas ketiga Ahli DG yang lain.

Ad? Org badmood jangan kacau kang tak pasal pasal ada yang kena lempar ke langit ayah pin.

"Erm boleh tak kitorang nak rapat dengan korang? Boleh lahh kitorang nak larikan diri dari TB please!!"rayuu Aariz.

Berkerut dahi DG.

"Kenapa kitorang?"soal Sha.

"Sebab korang lain dari yang lain please tolong kitorang!hiks Hiks"drama air mata telah diciptakan oleh Ariffin-_-

"Ok boleh ja"Izz tersenyum ramah dan dibalas dengan ahli TK.

Mata Alex tak lepas dari Ad yang bermain game.

"Jangan tenung anak dara orang macam tu"Reval menepuk bahu Alex terkejut jejaka itu hampir dia mahu melatah.

"Oh m- ehem"dia berdehem dan menoleh ke hadapan semula.

Ahli TK mengemam bibir jangan ketawa nanti kena belasah.

"So bored huh!"Ad mendengus perlahan apa dia nak buat eh?"

Ha ah!!! Dibuka telefonnya dan di download aplikasi wattpad. Huhu.

Diletakkan kepalanya dimeja. Mata tidak lepas membaca novel di wattpad yang bertajuk 'Angel Mafia'.

Alex melihat sekeliling dia juga bosan tapi tidak tahu mahu buat apa hm buat bodo memang dh bodo dh.

"Kau jangan author aku culik kau nanti"-alex

"Kalau kau nak aku buang watak kau boleh ja"-author.

"Ehehe aku gurau je jangan lah nanti aku belanja makan"-alex.

"Aku buat kau miskin AHAHAH"-author.

Back to story🤣.

Alex menoleh ke belakang atau lebih tepat ke arah Ad. Dicuit lengan Ad yang berlapik jaket.

"Hm?"Ad menjongket keningnya tapi posisinya masih sama.

"Kau tengok apa?aku bosan ni nak join boleh?"Alex meletakkan kepalanya juga.

Mai sini nak terang sikit kedudukan diorang kan Alex duduk depan Ad jadi dia pusing belakang dan kepala dia letak di atas meja Ad so kepala diorang dekat jelah dan menghadap ke arah kanan dimana tangan Kanan Ad memegang Handphone. Faham? Kalau tk paham buat buat faham je.

"Tajuk apa?"soal Alex tanpa menoleh cari pasal kalau toleh kang tercium dahi Ad free je.

"Angel Mafia"Alex hanya mengangguk saja.

"Psst sweet nyahh"bisik Sha ke arah El.

"Betul tu nyahh"mata sepupu Ad tak lepas memandang dua orang itu dan bergitu juga dengan ahli TK yang lain.

Tangan Aariz naik menutup mulut Ariffin yang terbuka akibat melihat Alex dan Ad.

"Ehem sakit tekak pula aku"Reval mengusap tekaknya .

"Ha ah kan aku pun tetiba sakit tekak uhuk uhuk"Aariz pura pura batuk.

Serentak alex dan Ad menoleh tapi kepala masih letak di meja.

"Cepat berjangkit"Ad duduk tegak semula diusap lehernya akibat meletakkan kepala di meja terlalu lama.

Alex turut duduk tegak semula.

Dengar sahaja bunyi loceng tamat sekolah DG dan TK bergegas keluar untuk pulang!!!!.

1. You Dont Know Me [C] Where stories live. Discover now