Argghhhh
"Mana Xavier huh! Macam mana dia boleh hilang!!!"tengking Talina.
Semua menunduk kerana takut.
"Ipan mana? Bukan dia yang jaga Xavier?"soal Lim.
"Dia bagitahu yang dia pergi ke luar negara atas urusan kerja keluarga dia"tutur Geon anak buah Lim.
"Aku nak budakkkk tuuu!!"jerit Talina seperti histeria.
"Shoot"Anak buah DD melepaskan anak panah ke arah konco BS yang berada di depan pintu.
"Boss markas kena serang!!"jerit konco Lim yang kebetulan nampak kawannya mati ditusuk anak panah.
"Shit, Jom sayang kita tumpaskan DD" Talina mengeleng.
"tak nak!!!" Lim mendengus.
"Team satu dan team dua uruskan yang bahagian selatan dan timur yang lain ikut apa yang dirancang"arah Veen.
Anak buah GS juga turut membantu DD cuma Xavier saja yang tiada bersama mereka bukan apa kang tak pasal pasal hilang lagi.
"Jaga diri"Azka berlari pergi. Sempat lagi dia menitip pesan kepada sepupunya.
Eqin yang mahu menikam Risqi dari belakang terus menyembah tanah bila peluru selamat masuk ke dadanya.
Azka tersenyum sinis. Tiada siapa boleh sentuh sepupunya.
Talina gelisah di dalam biliknya dia nakkan Xavier!!.
Pintu dibuka oleh seseorang, terkejut Talina.
"Ka-u si-apa?"gagap Talina menyoal.
Azka tersenyum sinis.
"Abang harap sangat adik tak apa apa"Adrian yang berada tidak jauh dari situ hanya melihat saja.
Tanpa Adrian sedar ada konco BS mahu menembaknya.
Bang
Terkejut Adrian bila konco BS jatuh terbaring sebelahnya. Muka Adrian tak usah dicakap cuak habis.
"Abang Ad hati hati ya" Adrian menganguk saja. Dia dijaga oleh anak buah adiknya yang berbadan tegap.
"Pendendam"Azka mengangkat muka nya mata yang berwarna magenta tu tajam merenung Talina yang sudah gelisah.
"Ta-k mun-gkin"gugup Talina sambil mengundur ke belakang.
"Kau tak ingat siapa kau bunuh dulu?"Talina terkejut.
Lina Sofeana
Nama itu terlintas di fikiran nya. Tak mungkin!!.
"Dah ingat hm?"disenget kepalanya lalu tergelak. Langkah diatur mendekati Talina yang sudah berundur ke belakang.
Pedang katana nya bergesel dengan lantai.
"Pergi!! Jangan dekat!"jerit Talina.
Pergaduhan yang diluar terhenti bila melihat Talina melangkah keluar dengan berundur.
Talina jatuh terduduk. Dia masih berundur.
Azka mencengkam baju di leher Talina dan diangkat terjongket sedikit kaki talina. Huhu Azka ni boss sado woo.
"Settle kan yang lain"serentak tu perperangan yang terhenti tadi bersambung semula.
Azka yang berada di dalam splitnya hanya beriak biasa dilibas dan ditusuk pedangnya ke arah konco konco BS tanpa belas kasihan.
Tanganya yang luka akibat tembakan salah seorang dari konco BS diabaikan saja.
"Kau"Ditusuk pedang ke dada Lim lalu ditarik. Kepalanya menoleh pula ke arah Talina yang pucat lesi.
"And your turn sayang"mata yang mempunyai penuh api dendam tu menatap Talina dengan penuh amarah dan kebencian.
"Azka stop!!" Namun Azka mengendahkan saja.
Zapp
Ditusuk ke dalam perut Talina seperti mana Talina menusuk pisau ke dalam perut kawan nya dahulu. (Hujung pedang tu ja tau tak adalah sampai tembus ke belakang 🤣)
"Uhuk"darah di bibir Talina mengalir keluar.
Adrian bingkas keluar dari situ dan berlari ke arah adiknya dilepaskan cengkaman Azka di leher Talina dan ditarik ke dalam pelukannya.
Pedang ditangan Azka diambil dan diserahkan kepada anak buah DD.
"Tenang Adik"dieratkan pelukan nya.
Talina yang sudah NAZAKKK tu di bawa oleh DD ke hospital.
YOU ARE READING
1. You Dont Know Me [C]
Action[INI KARYA PERTAMA SAYA JADI KEMUNGKINAN AYAT BERTERABUR] Kembalinya 4 orang gadis ke tanah air dengan satu matlamat yang harus dicapai dan kembalinya mereka dengan watak yang berbeza awalnya lemah lembut akhirnya berubah menjadi kasar dan dingin "...