BAB 22

3.7K 247 24
                                    

"Dah jumpa budak tu?"soal Veen.

"Dah boss dia dekat bilik 5"kata Riczal..dimana bilik 5 adalah bilik seksaan.

"Dah lama aku tak main"kata Aretha lagak seperti psycho.

DD melangkah masuk ke dalam bilik seksaan, dilihat seseorang lelaki yang diikat di kerusi.

"Jai ambil ais"arah Veen.

Jai keluar dan masuk semula dengan membawa satu baldi ais.. diserahkan pada Veen.

Bushh

"Arghhh"jerit nya bila Veen menuang ais ke arahnya..sejuk oii.

"Best tidur?"soal Aretha sinis.

"Si-siapa ko-rang a-pa ka-u na-k"tergetar getar suaranya akibat sejuk.

"Siapa hantar kau hah?!"lelaki itu tersenyum sinis.

"Ak-u takk-an ba-gi tahu" terjongket kening DD lalu Aretha mengambil pisau rambo disebelahnya.

"Hmm pisau ni mesti tak sabar nak cungkil biji mata kau"Aretha memandang ke arah Lelaki yang dikenali Irwan seperti harimau yang kelaparan.

Membulat mata lelaki tu..cungkil???

"Jangann!!"Irwan meronta ronta namun ikatan di badannya sangat lah kuat.

"Kenapa lah kau nak setia sangat dengan boss kau sampai taknak bagitahu" Kata Aretha sambil menoreh tangan Irwan.

"Arghhh sakit lah shial!"maki nya.

"Opsss sakit ke? Maaf lah aku tak rasa"Aretha tergelak sinis.

Sepupunya yang lain hanya melihat saja lagipun Aretha yang mahu seksa lelaki tu.

"Bagitahu aku siapa hantar kau" Aretha bertanya lagi buat kali kedua sambil menoreh pipi Irwan pula.

"Arghhh okeyh aku bagitahu kumpulan White Shark dia hantar aku untuk bunuh farish sebab dia tahu Farish abang angkat Azka." Aretha menarik senyuman sinis dia melukis sesuatu di tangan Irwan 'DD'

Selepas itu dicungkil kedua biji mata irwan.. Dipotong telinganya dikoyak mulut irwan..badan irwan sudah lemah tidak berdaya.

Baju irwan dikoyak oleh Aretha dia menoreh noreh badan irwan sehingga darah membuak buak jeritan dari Irwan seperti melodi buat Aretha sekarang.

Dikeluarkan pistol di belakangnya dan ditembak tepat di dada Irwan. Dipandang sepi mayat itu sedikit pun tiada perasaan belas kasihan jika ada yang mencari mati dengan mereka.

"Faizal, Jai bersihkan" arah Veen.

"Puas?"soal Azka pada Aretha.

Gadis bermata Dark brown itu mengangguk sambil tersenyum puas sudah lama dia tidak tunjuk Evil side nya.

"Kenapa kecoh kecoh tadi?"soal Farish dia mengambil tempat disebelah Azka.

"Ada kematian harini tu kecoh"santai sahaja Veen membalas.

"You killed him?"soal Farish tidak percaya ditoleh ke arah Azka yang bermain game.

"Yeah"jawabnya seperti tahu yang Farish sedang memandangnya.

"Farish taknak jadi pembunuh upahan dah?"tanya Aretha diteguk air hot coklatnya.

Farish menggeleng kepala nya tanda tidak mahu lakukan benda itu lagi.

"Abang rasa abang boleh balik rumah abang dah sebab ibu dah boleh keluar"tutur Farish.

"Azka ada belikan rumah dekat abang Farish dengan ibu dekat ja dengan rumah kami"kata Risqi.

1. You Dont Know Me [C] Where stories live. Discover now