DG menyalam tangan bonda ayahda dan abang mereka kerna mahu pulang ke rumah DG semula.
"Cepatnya adik nak balikkk"Adrian menggoyangkan tangan adiknya kerna Ad berdiri di hadapan nya.
"Nanti ada masa kami datang lagi"Ad tersenyum nipis nampak tak nampak je.
"Janji eh nanti ada masa datang lagi tau, dekat sikit nak cium"Ad menjulingkan mata ke atas direndahkan sedikit badannya.
Chup
Chup"Eh adik abang pun nak cium juga"Ezhar tak mahu kalah dia mencium pipi adiknya pula diikuti yang Izzat dan shahmi mencium adik adik sendiri.
"Bonda ayahda grandpa grandma kami minta diri dulu Assalamualaikum"DG menunduk hormat.
"Walaikumsalam nanti datang lagi yaa"DG mengangguk saja dan melangkah keluar.
Sampai sahaja dirumah DG, telefon dari Ad berbunyi..
"Boss fa-rish ke-kena cu-culik"tergagap gagap anak buah DD yang ditugaskan untuk menjaga keluarga Farish dan ibu Arwana.
"Macam mana boleh terlepas pandang?"dingin suara Ad walaupun dalam telefon anak buahnya yang disana dapat merasakan aura kedinginan Ad.
"Ma-maaf- "
"Jangan gagap"tegas suara Ad dia tidak suka orang tergagap gagap buang masa!.
"Maaf boss kami tak perasan masa dia pergi mall sebab ramai orang jadi kami terlepas pandang saya minta maaf boss"dengan satu nafas anak buahnya meminta maaf..
"Berkumpul"ringkas tapi mampu membuat kan anak buahnya faham.
"Asal Ad?"soal Izz.
"Markas now"tiada masa dia nak terang. Nyawa Farish lebih penting.
Kalini telefon El pula berbunyi.
"WHAT!!"jeritnya setelah mendengar apa yang dikatakan oleh anak buahnya.
"Ad, semua abang kita dalam genggaman Jesbon si Shial tu!"jelas riak risau dari El.
"Shit macam mana abang kita boleh terlibat?"soal Sha.
"Riczal bagitahu yang abang abang kita keluar nak pergi main bola belum sempat diorang nak masuk ke dalam futsal,van yang dinaiki konco mafia Jesbon berhenti depan diorang dan terus tarik dan bawa pergi."jelas El lagi.
"Markas sekarang sebelum nyawa abang abang kita melayang"tegas suara Ad dan dipakai helmet.
Empat buah motor berkuasa tinggi laju memecut di jalan raya.
"Weih lepaskan aku lah shial kau siapa hah asal culik kitorang"bengang shahmi, dia meronta ronta untuk dilepaskan namun ikatannya sangat ketat.
"AAHHAHAHAHHAHAH uhuk uhuk adeh sakit tekak aku ehem abang dengan adik sama sama bodoh"dihembus asap rokok depan wajah Adrian.
'nak mampos jantan ni main hembus hembus'getus Adrian.
Adrian terdiam sejenak dia berfikir apa yang dikatakan oleh jantan ini.
"Apa maksud kau adik kitorang huh?!"memerah wajah Adrian bila adiknya dikaitkan.
"Eh kau tk tahu ke yang adik kau tu ma-"
"Boss markas kena serang oleh DD"konco mafia Jesbon kehulu ke hilir.
"Shit"carut Jes.
"Where are you Jebon eh Jesbon"jelas suara Aretha di ruang tamu itu.
Konco konco Jesbon berlawan dengan anak buah DD.
"Woww adik datang tolong abang hm"Jes menepuk tangannya.
YOU ARE READING
1. You Dont Know Me [C]
Action[INI KARYA PERTAMA SAYA JADI KEMUNGKINAN AYAT BERTERABUR] Kembalinya 4 orang gadis ke tanah air dengan satu matlamat yang harus dicapai dan kembalinya mereka dengan watak yang berbeza awalnya lemah lembut akhirnya berubah menjadi kasar dan dingin "...