DG meronda dikawasan belakang sekolah. setiap pagi memang ini lah tugas mereka.semasa DG melintasi bilik stor lama,mereka terdengar seperti suara seseorang yg mereka kenali.
"kau dengar tak apa aku dengar?"soal Sha dengan suara berbisik.
"tu suara TB kan"DG menyorok disebalik dinding.
"aku nak kau malukan diorang besok. jangan sampai plan kita gagal"tutur Talina dibelakangnya ada kawan kawannya.
"kau tak payah risau serah ja dekat aku"disimpan satu sampul bewarna coklat yang mengandungi duit itu ke dlm poket jaketnya.
"ingat eh kalau plan kita gagl bukan kau je terlibat kitorang pun sama"lelaki tu mendegus.
"rilex arh tapi kau kena bagi aku rasa badan kau dulu baru aku buat"dia memandang TB dengan pandangan miang gatal keladi!
dan berlakulah lah perkara terkutuk itu di dalam bilik stor tersebut . laa taqrobu zina!!!
tanpa TB sedari perbualan mereka dirakam oleh DG setiap apa yg mereka rancang sudah berada dlm gengaman DG.
"jom blah"DG melangkah pergi dengan senyuman sinis dibibir.
kita tengok siapa yg akan malu
"kau agak agak apa akan jadi?"tanya El sambil mengetuk dagunya.
"aku taktahu tapi aku pasti besok akan jadi sesuatu kau pun tahukan TB tu gelojoh."
masing masing diam memikir apa yg akan jadi besok. tapi jika TB memulakan langkah, DG tiga kali langkah kehadapan.
"malam ni lepak nak? tempat biasa"ahli TK yg lain menganguk.
cafe
"tengoklah tu perempuan sundal dengan geng dia dh datang"semua menoleh ke arah DG yg melangkah masuk ke cafe.
"pehal semua pandang kita mcm tu?"bisik sha.
"dah puas menyundal belum?"soal Nabila.
"apa kau merepek ni?"tanya Izz nada bicaranyalembut sahaja.
"tak payah nak acah acah baik lah kalau dekat belakang menyundal sana sini mesti dara kau pun dh tak da kan"sinis kata kata dari Alya.
bughhh
Alya jatuh tersungkur akibat tumbukan padu dari El. Merah wajah gadis itu bila Alya berkata bergitu pada sepupunya.
"kalau kau taknak mulut kau tu kena jahit dengan aku BAIK KAU JAGA BAIK BAIK LAH SHIAL!! MENGHINA ORG SEOLAH OLAH DIRI TU SUCI BERSIH!!"hambur El direntap tangannya yg di pegang oleh Sha.
"El bawa bertenang"lembut suara izz.
Ad mencangkung di depan Alya. Ditarik senyuman sinisnya.
didekatkan mulutnya dengan telinga Alya.
"semua rahsia korang tak kira dlm sekolah atau luar berada dlm tangan kitorang. Get it?"Ad bangun dari duduknya dan melangkah pergi diikuti dengan sepuunya yang lain.
"tak serik serik TB tu eh nak kena muka tu ditenyeh dekat tar dulu kot biar tk da muka baru nak serik"geram Aariz.
"musuh diorang biar jelah"malas Alex mahu berbual tentang itu.
"hye you all rancak nya sembang boleh kitorang join?"soal Talina gedik dia duduk diebelah Alex.
"eh boleh duduk lah" TB tersenyum suka mereka duduk disebelah jejaka idaman masing masing.
setelah TB duduk. TK bingkas bangun meninggalkan TB yg terpingga pingga.
"you all nk pergi mana?"soal cintya.
"kitorang lebih suka duduk dengan DG dari korang yg tergedik gedik mcm ulat bulu"TB mendengus marah setelah TK pergi.
"tak guna kau DG aku akan buat kau menyesal"tekad Talina.
jika dia tidak mendapat alex tiada seorang pun akan mendapatnya.
haish dasar tak sedar diri betina ni
bunyi sahaja loceng tamat sekolah. semua pelajar berpusu pusu keluar untuk pulang.
stay tune vote and komen..
YOU ARE READING
1. You Dont Know Me [C]
Action[INI KARYA PERTAMA SAYA JADI KEMUNGKINAN AYAT BERTERABUR] Kembalinya 4 orang gadis ke tanah air dengan satu matlamat yang harus dicapai dan kembalinya mereka dengan watak yang berbeza awalnya lemah lembut akhirnya berubah menjadi kasar dan dingin "...