4.

3.4K 117 8
                                    

Vi slängde oss ifrån varandra och såg hur Daff gick ut ur bilen, tänk om han såg vad vi precis skulle göra. Undrar hur han skulle reagera då. Han klev ut ur bilen och såg att vi låg på gräsmattan och solade, hans kliv blev längre och det dröjde inte länge förrän han stod framför oss.
"Jasså det är här ni två lathundar ligger?" ingen av oss svarade, utan vi gav honom endast ett leende och lade oss tillrätta på handduken. Daff stod kvar, vad ville han ?
"Du, Tilda och Oscar. Jag måste åka iväg några dagar på ett jobb som behövs göra ang bandet. Är det okej om du sover i huset själv ?"
"Jo, det är väll okej" svarade jag
"Bra, för jag har redan sagt till de andra killarna att de kanske kan typ komma över och hålla dig sällskap någon dag medan jag är borta"
"Det gör vi så gärna så" svarade Oscar innan jag hann säga något, han tittade på mig och jag log mot honom.
"Vad bra, för jag behöver typ åka redan om 2 timmar så jag måste in och packa. Ni kan väll höra av er till de andra killarna och säga att de ska komma över. Jag kan lägga fram pengar så ni har till pizza och godis eller vad ni nu vill äta" det avslutade Daff med att säga och han gick raka vägen in till huset. Oscar tittade på mig och jag nickade. Han tog fram sin telefon och ringde Felix som svarade efter några sekunder, Oscar lade till Omar och Ogge i samtalet också så det blev ett gruppsamtal. Vi talade om att de kunde komma över om 2 timmar. Vi avslutade samtalet och fortsatte att sola.

Efter två timmar såg jag och Oscar hur Daff kom ut ur huset med resväskor i hans händer. Vi log nu i poolen och bara chillade. Daff kom gående emot oss och sade hejdå och att han skulle höra av sig innan han skulle åka hem så jag hade tid att städa, sedan blinkade han med ett öga åt mig. Daff gick mot bilen och satte sig ner, körde iväg och helt plötsligt var jag och Oscar helt ensamma igen.
"Ska vi gå in och duscha innan killarna kommer?" frågade jag
"Visst, får jag duscha med dig?" frågade han och tog tag i mina höfter och drog mig närmare sig.
"Kanske en annan gång Enestad" han blev lite besviken men följde med in ändå. Jag tog duschen på övervåningen och Oscar tog den på nedervåningen.

Efter 20 minuter var jag klar i duschen och gick ut i bara handduk in till mitt rum, Oscar stod fortfarande i duschen. Jag skyndade mig att sätta på mig underkläder och precis när jag dragit på mig trosorna så öppnades min dörr. Oscar klev in, med endast handduk runt midjan. Han tittade på mig, granskade mig från topp till tå, jag kom på att jag bara stod i BH och trosor. Alltså jag stod i push-up BH och spetstrosor. Han bet sig i läppen och jag skyndade mig att sätta på mig linne och shorts. Han gick närmare.
"För min del får du gärna vara utan kläder" sa han och jag skrattade nervöst. Han gick förbi mig och satte på sig kalsonger medan han hade handduken på sig. Sedan åkte den av. Oscar Enestad, en av Sveriges populäraste flickidoler står alltså i bara kalsonger i mitt rum. Han märkte att jag stod och kollade så jag vände mig om och gick till mitt sminkbord och gjorde iordning mig. När Oscar var klar lade han sig på sängen och kollade på mig medan jag sminkade mig.

PLING PLONG
Killarna var här och nästa sak vi hör är dörren som öppnas och sen fylls hela huset med röster. Vi gick ut till dörren och mötte killarna, de kramade om mig och de gjorde någon konstig hälsning med Oscar, jag skrattade åt dem. Vi gick alla ut till verandan och slog oss ned vid bordet. Jag, Oscar och Omar i soffan och sedan Felix och Ogge i varsin fåtölj på andra sidan bordet. Vi började prata om allt möjligt, vi spelade monopol och beställde pizza.
"Tilda du har ju en pool?!?" utbrast Omar i lycka.
"Ja?"
"Snälla kan vi inte bada i den nu?"
"Ehm Omar, glömmer du inte något?" frågade Ogge
"Vadå?"
"Vi har inga badbyxor med?"
"Vi kan väll bada i kallingarna?" alla killar höll med det Omar sa och de frågade om det var okej om de badade i underkläder. Vilket var hel lugnt för mig. Oscar och jag gick upp till övervåningen och bytte om där våra badkläder låg. Oscar bytte om i mitt rum medan jag gick in på toaletten som jag hade i mitt rum. Jag bytte om och precis när jag skulle gå ut hör jag något gå sönder och kollar ner. FAN MINA BADKLÄDER GICK SÖNDER! Fan mina badkläder gick sönder, eller rättare sagt mina bikinitrosor.
"Ehm Oscar?"
"Ja" hördes en röst i mitt rum
"Har jag några andra bikinibyxor i garderoben?"
"Vadå då?"
"De gick sönder de jag har på mig" jag hörde hur Oscar började gå mot min garderob, han öppnade den, letade och sen hörde jag steg mot dörren och plötsligt knackade det lätt på badrumsdörren. Jag öppnade den lite lätt.
"Jag hittade inga men jag tänkte att du kunde väll ha dessa?" sa han och gav mig ett par svarta spetstrosor som jag visste var halvstring. Jag kollade på han och han log mot mig. Han visste exakt vad han hade gett mig. Jag stängde dörren och bytte om.

"FELIX SLUTA!!"
"JAG VÄGRAR"
Jag kom ut till poolen med en handduk virad runt min kropp. Alla fyra killar var redan i poolen och stänkte vatten på varandra. De blev tysta när de såg mig och Oscar gick upp ur poolen och gick fram till mig. Han tog av mig handduken och jag kände killarnas blickar. Jag började gå mot poolen och Oscar stannade kvar bakom mig. De andra killarna började stänka vatten på sig igen.
"Ey Oscar, ta en bild, den varar längre" skrek Felix till Oscar och jag vände mig om. Oscar hade kollat in min röv, det var därför han valde dessa trosor. Han är smart, kan inte förneka det.

Klockan var nu 2 på natten och alla började bli trötta så vi gick upp till mitt rum som nu hade blivit förvandlat till ett rum fullt med madrasser. Alla killar hade en egen madrass medan jag sov i min säng. Jag hörde hur killarna började snarka så jag bestämde mig för att somna jag också, jag gjorde mig bekväm i sängen och slöt ögonen. Precis innan jag somnade kände jag någon krypa ner under täcket och började skeda med mig.
"Godnatt Tilda"
"Godnatt Oscar"

o.e | SommarlovetWhere stories live. Discover now