8.

3.3K 108 5
                                    

I DETTA KAPITEL KAN SEXUELLA SAKER KOMMA UPP SÅ OM DU INTE TÅL DET SÅ FÖRESLÅR JAG ATT DU HOPPAS DETTA KAPITEL.

Hemma är killarna kända, folk följer efter dem på stan, tjejer skriker så fort de ser dem och tjejer svimmar. Om det är sådant liv om killarna hemma i Sverige hur kommer det vara om de blir stora även utomlands ? Vad kommer hända med mig och Oscar då ? Kommer han vara tvungen att flytta hit och den stora frågan, var vi tvungna att göra slut ? Dessa frågor har gått igenom mitt huvud de senaste dagarna. Vi har nu varit här i L.A i 6 veckor och vi har haft fullt upp varje dag. Fotograferingar hit, videoinspelningar dit, låtskrivande och låtar som skulle spelas in. Killarna har inte haft en enda dag ledigt än och om jag ska vara ärlig så tycker jag synd om dem, de börjar redan bli utmattade av allt jobb de gör. Om tre dagar åker vi härifrån, och vidare mot New York. Idag skulle killarna iväg till ett televisionsbolag och spela in intervjuer och sedan skulle de även sjunga en akustisk version av Build A Girl, som är deras populäraste låt. Felix har fortfarande tvingat Ogge och Omar att sova inne hos oss varje natt för han är rädd att jag och Oscar ska ligga med varandra, vilket vi har sagt att vi inte kommer göra när han är i samma rum.

Ogge, Felix, Omar och Oscar, exakt i den ordningen satt de nu på varsin stol inne i ett stort vitt rum med kameror runt dem. Bredvid Oscar satt en tjej i typ 25 års åldern som skulle intervjua dem, folk sprang fram till killarna och sminkade dem, folk började ropa ned till sändningen började och det var folk som sprang runt för att fixa det sista med elektroniken. Jag kunde höra någon skrika på engelska five... four... three... two... one...
I denna stund blev de intervjuade och jag stod och kollade på dem med världens största leende på mina läppar, jag var så stolt över dem trots att jag inte känt dem så länge. Oscar tittade bort mot mig, blinkade med ögat och log, allt medan hon som skulle intervjua dem inledde programmet.
"So, I'm here with The Fooo Conspiracy, hey guys"
"Hi, thanks for having us here" svarade Felix på sin perfekta engelska. Det är sjukt hur duktig han är på engelska. Intervjun höll på ett tag då de pratade om vart vi var ifrån, hur de startades, hur länge de har hållit på, framtidsplaner och andra saker. De har nog pratat i 20 minuter nu och jag har inte tröttnat på att stå och kolla på dem för fem öre. Killarna tittade över till mig i tur och ordning och log, jag vinkade till dem. Oscar tittade extra länge på mig och log, tjejen som intervjuade dem märkte det tydligen.
"So, I notice that you all look over there and smiles. I can see a girl standing over there"
"Yes, that's Tilda" svarade Ogge och log mot mig.
"Oh, well speaking of girls. Are you all single or do you have a special person in your life?" alla killarna började le direkt och små skrattade lite.
"Well I am single" sa Ogge
"Me too" sa Felix
"And I'm single also" sa Omar. Killarna vände sig nu mot Oscar och tittade, han log det största leendet jag sett.
"No, I'm not single. I'm in a relationship with one of the most amazing girls I have ever met" sa Oscar och han tittade mot mig och log. Jag började rodna.
"Oscar, is this special girl here if I may ask ? I can see you staring at that girl standing over there?"
"Yeah, she's here and her name is Tilda" svarade Oscar.
Deras intervju fortsatte i 10 minuter till och sedan framförde de deras låt, alla lät som änglar när de sjöng.

Killarna hade fått resten av dagen ledigt utav Daff och vi bestämde oss för att alla gå ner till stranden. Som vanligt hade Oscar gömt mina bikinisar förutom den som han tyckte va sexigast, varför är jag inte förvånad? Vi alla stod i vattnet och skvätte vatten på varandra när jag kände någon dra mig ned under vattnet. Jag kom upp ur vattnet och såg att Oscar stod framför mig, vi började på ännu längre ut i vattnet, då det var långgrunt. Vi började hångla, det började bli riktigt hett mellan oss nu, vi hade hittat en sten som jag låg lutad mot så ingen såg oss. Oscar gjorde hånglet ännu mer intensivare och jag kunde snabbt känna någonting hårt mot mitt ben.
"Oscar, är du kåt?" svarade jag mellan kyssarna som han nu gav mig. Han svarade bara med stön, han var för upptagen för att prata. Hans händer vandrade ner på min kropp och hittade min rumpa. Han tog tag i min rumpa och klämde lite, jag skrek till lite. Vi fortsatte att hånglar när jag kände mina bikinitrosor åka av, jag tog tag i Oscars hand för att visa att vi inte skulle ligga här, att jag inte var redo.
"Tilda, lita på mig, jag gör inget du inte vill". Jag tog bort min hand från hans hand och jag kände hans hand glida uppför mitt lår. Hans hand hittade mitt kön och det dröjde inte länge förrän han hade två fingrar inuti mig, jag skrek till, det var så skönt.

När vi kom tillbaka till hotellet hoppade Oscar in i duschen med en gång, så nu var det bara jag och Felix i rummet. Jag satte mig på soffan som vi hade på rummet och Felix satte sig bredvid mig och stirrade in i mina ögon, jag kände mig obekväm.
"Felix, vad gör du?"
"Var det skönt?"
"Vadå?"
"Ja, det ni gjorde bakom stenen?" jag började rodna
"Asså Felix, vi låg inte med varandra"
"Nej det kanske ni inte gjorde men någonting gjorde ni för varför annars skulle du komma upp ur vattnet först och Oscar kom typ 5 minuter senare?" han fattade att någonting hade hänt.
"Tilda, ni får ligga med varandra om ni vill, det är normalt i våran ålder om man har en relation"
"Felix, när det väl händer så tror jag nog att ni kommer få veta det om jag känner Oscar rätt"
"Det tror jag också. Men du svara inte på min fråga, var det skönt?" jag rodnade, ställde mig upp och då precis kom Oscar ut ur duschen, jag skyndade mig mot badrumsdörren men precis innan jag stängde dörren, vände jag mig mot Felix och svarade ja.

- - - - -

Imorgon åker vi vidare mot New York. Vi ska spendera de två sista veckorna där innan vi åker hem. Daff hade lovat att killarna skulle få tre dagar ledigt så fort vi kom till New York så det var de väldigt glada över. Idag skulle dock killarna vara i studion för att spela in någon låt som jag tydligen inte fick höra, så idag är det en shopping dag för mig och Kat. Vilket ska bli väldigt skönt då jag faktiskt inte har shoppat så mycket när vi varit här, jag har mest följt med killarna på deras musikvideo inspelningar och sådant. Men det har varit kul också.

Jag och Kat gick in till ett stort köpcentrum som vi hittade, allting fanns där. Forever21, Victoria Secret, Hollister, Abercrombie&Fitch, Gant och alla andra butiker du kan komma på. Detta kommer svida i plånboken, det visste jag. Jag trivdes med Kat, det var skönt att tillbringa sin tid med en tjej då och då.

OSCARS POV

Idag skulle vi spela in en låt, en speciell låt. Jag har skrivit denna låt, helt själv, och om jag ska vara ärlig så har Tilda varit hela min inspiration. Felix var just nu inne och sjöng hans del, Ogge och Omar var redan klara, det var bara min tur kvar.
"Oscar" frågade Ogge
"Ja?"
"Vad ska titeln för låten vara?"
"97 ways"
"Varför? frågade Omar nu som blivit delaktig i vårat samtal
"Vi är båda födda år 1997 och jag älskar henne på så många olika vis. Därav 97 ways."
"Du är smart Oscar" hörde vi en röst säga, det var Daff som hade hört vårat samtal. Innan jag hann säga något till Daff kom Felix ut och han hade sjungit klart, det var nu min tur. Jag gick in i rummet där mikrofnen var, tog på mig hörlurarna och hörde musiken börja spelas. Nu kom det jag skulle sjunga.
I, I, I swear it I, I, I swear it
I, I, I swear i'll prove it
I swear it I, I, I swear it I, I
I swear I'll prove with 97 ways

in the way i kiss your lips
in the way i kiss your face
my hands upon your hips
as was slowly dance in place
in the way I stroke your skin
til you feel like it's ablaze
soon as we get in and wanna prove with 97 ways

(Eh, eh, ohe, eh, eh, eh ohe, eh, eh, eh, ohe, eh, eh 97 ways)

Jag gick ut ur rummet och killarna stod och kollade på mig.
"Oscar, detta är nog det bästa du har gjort" sa Daff och klappade mig på axeln. Han hade tårar i sina ögon.

A/N: Okej, jag vet att jag kanske skrev saker i detta kapitel som inte stämde alls, som t.ex. att Oscar skrev 97 ways helt själv men just go with it.

o.e | SommarlovetWhere stories live. Discover now