7.

3.7K 114 11
                                    

"Eyyo The Fooo Conspiracy här" sa killarna i kör in i kameran. De blev tysta och Felix började prata.
"Vi har två saker att berätta för er. Den första är att vi ska åka till USA om två dagar och spela på lite skolor, spela in lite schysst musik, dansa och göra lite roliga saker."
"Det kommer bli fett bra" sa Ogge sedan in i kameran. Jag stod bakom kameran och tittade på när se pratade på om vad de skulle göra i USA och lite sådant.
"Sen har vi en till sak att berätta, och det tycker jag du ska göra Oscar" sa Omar och alla vände sin uppmärksamhet till Oscar. Han tittade in i kameran men tittade snabbt bort mot mig, han log och tittade in i kameran igen.
"Ni som följer mig på instagram såg kanske att jag lade ut en bild igår. En bild på mig och en tjej." han rodnade och tog en liten paus.
"Denna tjej träffade jag för ett tag sen och hon är Daffs systerdotter. Hon har blivit våran kompis, hon har blivit Felix kompis, Ogges kompis, Omars kompis och hon har blivit min..." han stannade innan han sa resten.
"Hon har blivit min flickvän. Jag hoppas ni respekterar detta och ser hur lycklig jag är. Tilda kom ut till kameran" jag tvekade först men gick sedan och satte mig i Oscars knä. Jag tittade på honom och log.
"Detta är alltså Tilda och jag vill att ni ska vara snälla mot henne. Respektera att vi är tillsammans och respektera att jag älskar henne" han sa de tre orden. Han sa jag älskar dig. Jag blev chockad och visste inte vad jag skulle göra så jag satt kvar i Oscars knä ändå till videon var slut. Jag hörde hur de avslutade videon.
"Så alla, det var allt vi hade att berätta så jag hoppas vi kanske ses snart. HEJDÅÅÅ" sa killarna i kör och direkt när kameran stängdes av vände jag mig mot Oscar och kysste honom länge. Han förstod varför. För att jag älskar honom.

- - - - -

Gårdagen gick snabbt, jag hade tillbringat hela dagen i studion tillsammans med Daff och killarna. Vi fick lite mer information om vart vi skulle vara i USA, om intervjuer, filmning och sådana saker. Egentligen brydde jag mig inte om vart vi skulle, vad vi skulle göra, bara så länge jag fick vara tillsammans med Oscar och de andra killarna. Efter ett flertal timmar i studion, dansande, sjungande och ännu mer dansande åkte vi alla hem.

Just nu satt jag i Oscars säng på hans rum och kollade på min mobil. Klockan visade 19:57 så vi var tvungna att skynda oss, vi skulle över till mig och packa det jag behövde ha med. Dörren smälls upp och jag skvätter till, in kommer Oscar med panik. Han snurrar runt i rummet och ser ut som om han ska bryta ihop.
"Oscar, vad är det?"
"Jag vet inte vilken tröja jag ska ha med. Ska jag ha med den gröna eller den röda? Eller ska jag inte ha med någon av dem?" jag försökte hålla mig för skratt men orkade inte. Jag bröt ut i skratt och Oscar stannade och kollade konstigt på mig.
"Oscar, sätt dig ner, jag packar åt dig." Han pussade mig på pannan och satte sig på sängen. Jag började packa åt han vilket gick ganska fort.
Kalsonger
Tröjor
Byxor
Badkläder
Badrumssaker
Dator
Hörlurar
Laddsladd
Mer behövde han egentligen inte ha med. Men Oscar fick syn på någonting som han tyckte skulle vara med så det fick också följa med.

Vi gick ut ur Oscars hus och gick in i mitt. Vi gick upp till mitt rum och jag tog fram den största resväskan jag hade med, jag började packa i saker men stoppades av Oscar som lade sin hand på min axel.
"Eftersom du packade åt mig, så ska jag packa åt dig" sa han och buttade mig bort mot sängen medan han gav mig en lekfull blick. Undrar vad han ska göra nu? Han började packa ner klänningar och kjolar, bikini, shorts, toppar, jeans och t-shirts. Det han hittills packat var riktigt bra. Han försvann in i badrummet och kom tillbaks efter några minuter. Han kom ut med hårprodukter, tandborste och sen smålog han och visade mig ett flertal tampongpaket. Jag skrattade åt honom. Hittills hade han packat allting men jag visste att han hade underkläder kvar. Han gick mot min byrå där jag hade mina underkläder, han tittade på mig, log och drog ut lådan. Jag tittade på honom medan han valde ett flertal bh-ar, alla var utav den sexiga typen. Spets och med mycket push-up. När han var klar med det tog han upp ett par svarta spets trosor, string, han höll upp dem mot mig och kollade mig i ögonen. Han släppte trosorna och gick mot mig. Han lade sig över mig och började kyssa mig som snabbt övergick till hångel. Jag kände någonting trycka mot mitt ben och jag avbröt hånglet innan det hände mer saker. Han förstod och gick och packade vidare. Hur kunde en tjej som jag, bli tillsammans med världens finaste ?

o.e | SommarlovetWhere stories live. Discover now