හයවන දිගහැරුම

3.5K 577 89
                                    

Stubborn love .................🌹🌹🌹🌹🌹🌹

හයවන දිගහැරුම .................................

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

සුපුරුදු පරිදි උදෑසනින් අවදිවූ යීබෝ ජොගින් වලින් පසු මිදුලේ එහා මෙහා හෙමින් ඇවිදින්නට වූයේය.පැය බාගයකටත් වඩා වැඩි වේලාවක් එසේ සිටි ඔහු අතේ බැද තුබුනු ඔරලෝසුවෙන් වෙලාව බැලුවේය .. හයයි තිස් පහයි ... ඔහුට ඉබේම ශාන් සිටිනා කාමර දෙස බැලුනි... යංග් අංකල් නම් එහි සිට මුලුතැන්ගෙය දෙසට යනු දුටුවත් ශාන්ගේ කාමරය තවමත් නිසොල්මන් ය...

යීබෝට නොදැනුවත්ව ම ඔහු ඒ කාමරය අසලට පැමිණ සිටියේය ... මදක් විවෘත වී තිබුනු ජනේලයෙන් ඇතුල බැලූ ඔහු දුටුවේ හාවකු මෙන් ගුලිවී නිදා සිටින ශාන් වයි....එළිවී ඇති බවක් වත් තමුන් හයයි තිහට එන්නට කියූ බවකවත් වගක්වත් නැතිව ඔහු සුවසේ නින්දේය... යීබෝට තරහක් වෙනුවට කට කොනට සිනහවක් නැගුනි ..
' බලමුකො එයා කීයටද මං ලඟට එන්නෙ කියලා... '

යීබෝ හෙමින් හෙමින් මුලුතැන්ගෙය පසු කරන විටම ඔහුට මමාගේ කටහඩ ඇසුනි

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

යීබෝ හෙමින් හෙමින් මුලුතැන්ගෙය පසු කරන විටම ඔහුට මමාගේ කටහඩ ඇසුනි ..

" අනේ යංග් ගිහින් ශාන්ට ඇහැරවන්න කම්මැලියා වගේ නිදි ඇති... අනේ දැන් චූටිපුතා පැටියට උදෙන්ම බනී... ඉක්මනින් යන්න... වතුර ටිකක් ගහලා හරි ඇහැරවන්න.. පව් කොල්ලට සල්ලි නුදුන්නොත් බඩගින්නෙ දවසම..."

යීබෝට යලිත් සිනහවක් නැගුනි...

" හොද පැටියා.. ආදෙන්කො අද..."

😌😌😌😌

"ශාන් ශාන් .... නැගිටින්න බලන්න හතයි වෙලාව..."

යංග් කෑගැසූ හඩින් උඩගොස් බිමට වැටුනු ශාන් ඇදෙන් පැන නානකාමරයට වැදුනේ ක්ෂනයකින් ය.. විනාඩි පහට දහයට නාගත් ඔහු අතට අහුවුනු යමක් හැදගෙන සපත්තු පසුව දාගන්නට සිතාගෙන බංගලාව දෙසට දිවයන්නට විය... නාගෙන පැමින වැරැන්ඩාවට වී යීබෝ මේ සියල්ල බලාගෙන සිටියේය .. ඔහුගේ කාමරයට ( උඩුමහලේ ) ශාන්ගේ කාමරය සහිත කුඩා නිවස හොදින් දර්ශනය වේ... කකුල් දෙකට සෙරෙප්පු දෙකක්වත් නැතුව දුවගෙන විත් මුලුතැන්ගෙයට ශාන් ඇතුල්වනු යීබෝ දුටුවේය ....

stubborn love (Yizhan ff.... Complete  )Onde histórias criam vida. Descubra agora