Bölüm 1 (kısım 2)

423 28 7
                                    

2

"Sakura, Suna öncesinde tartıştığımız konu hakkında bize geri döndü." Altıncı Hokage Kakashi, şapkasına ek olarak üniforma kıyafetlerine bürünmüş masasının arkasında oturuyordu.
 "Ne zaman istersek hazır olduklarını söylüyorlar."
"Yok canım?" Sakura'nın yüzü parladı.
Kakashi gülümsedi. "Sen ve Ino gitmeye ne dersiniz? Sana yardım etti
Bu biraz adil, değil mi?"
"Tamam, bunu yapacağız!"
O ve Ino, çocuk ruh sağlığı kliniğinin sonuçlarıyla ilgili raporu aldıktan bir hafta sonra
Sakura, Konoha Hastanesi'ndeki terapi merkezi için Hokage ofisine çağrılmıştı.
 Çocuk ruh sağlığı kliğinin şu anki durumuna gelince, Sakura da başarısını müttefikleri Sunagakure Köyü'ne iletmek istedi, ayrıca Kakashi'ye daha önce bununla ilgili dilekçe vermişti.

Sonuçta, savaşın stresinden dolayı kalpleri ve zihinleri yaralanmış çocuklar vardı. Konoha'nın içinden olanlar dışında (acı çeken çocuklar) olmalı.

 Bu durumda, diğer köylere de faydalı bir şeyler yaratmak
Konoha'da sonuç alan terapi merkezinin artan etkinliğine de fayda sağlayacaktır.

"Yararlı olduğu ortaya çıkan her şeyi, gerçekten herkesle paylaşmamız gerekiyor. Git ve onlara bildiğin her şeyi öğret."
"Yapacağım, Usta Kakashi. Bu konuda gerçekten çok yardımcı oldunuz. Ancak lütfen bütçeye uygun bir şeyler tasarlayın."
"Elbette! Eski bir öğrencim bu kadar çok çalıştığında, her şeyi yapmak istiyorum.
yardım edebilirim. Ve, şey... zihinsel travmanın ne kadar külfetli olduğunu anlıyorum
değil mi?" Kakashi hafifçe başını salladı. "Suna'ya yolculuk için programa siz karar verin. Git ve yapman gerekeni yap." 

"Evet efendim!" Sakura, Hokage'nin ofisinden ayrıldı.

Sunagakure'ye ulaşmak dört gün sürecekti. İhtiyaç duyacakları araç ve gereçleri sıralamak zorunda kalacaktı, bunu düşünürken tüm o kağıtları bir kez daha gözden geçirdi.
 Hokage'nin odasından çıktı ve
Bunu ve bunu düşünerek yürürken, biraz ilerisinde Sai'yi görebiliyordu. Görev kıyafetlerinin arkasında büyük bir parşömen taşıyordu.
"Sai!" diye seslendi.
"Hey." Durdu ve yanına geldi.
"Usta Kakashi'yi de mi görmen gerekiyordu?"
"Mmm, evet," onun taahhütsüz cevabıydı. "Ya sen Sakura?
Hokageyle ne işin vardı?"
Sakura, Sai'ye Sunagakure gezisini anlattı.
"Ha. Suna. Bu durumda kuru olduğu için cildini özenle nemli tutsan iyi olur."
Sakura, Sai'nin uyarısına başını salladı. "İyi olacağım. Nemlendirici getireceğim. ben
yani, bende en az bu kadar kadınlık var."
"Biliyor musun, ha? Kadınlıktan daha fazla gücün varmış gibi görünüyor,
yine de nemlendirici şişesini çıplak elle ezme, tamam mı?" dedi Sai sırıtarak ve Sakura onunla birlikte gülümsedi.
"Gücümü ağzını kapatmak için kullanayım mı?" diye sordu.
"Ooo, korkutucu!" dedi, ufak da olsa  biraz korkmuş görünüyordu başka bir şey söylemeden Hokage binasına doğru yürümeye başladı.
Açıkçası. Sakura gülümsedi.
   

##

"Beni mi aradın?" dedi Sai, Hokage'nin masasının önünde durarak. 

"Ani olduğu için özür dilerim." Kakashi elindeki dosyayı kapattı. 

"Sorun değil. Ama benden kişisel olarak ne talep ediyorsun... Bir tür görev mi?" 

"Mm. Eh, bu bir görev gibi ama resmi bir şey değil." 

Sai gözlerini hafifçe kıstı. "Ne demek istiyorsun?"

 "Benim için bir şeyi kontrol etmeni istiyorum. Ama yalnız çalışmanı istiyorum sadece." 

"Neyi kontrol edeceğim?"  

Kakashi başını salladı ve devam etti. ''Bir hafta önce, daimyo köyün onsen'inde iyileşmek için geldi. Birileri tarafından saldırıya uğradıklarında yaşanan olaydan haberin var mı?"

"Evet... Daimyo sıcak suda ıslanırken yanlarına bir kunai fırlatıldığını duydum."

"Eh, hasarın kendisinin sıfır olması iyi olabilir. Daimyo da zarar görmedi. Ancak, o gün, ANBU, daimyo'nun geldiği onsen çevresini çevreliyordu. Yayıldılar ve çevreyi sıkı bir şekilde koruyorlardı. Tek bir kunai fırlatılsa bile, (onların dikkatli gözleri altında) yapılacak basit bir başarı olmazdı.'' Sonra Kakashi devam etti. "Sonuçta bu olay sadece birkaç gün önceydi. Bir kere, köyün uygulama sahasında, Onurlu Konsey'den Homura-sama teftiş etmek ve bu konudaki görüşlerini ifade etmek için geldi. Ona iki shinobi eşlik etti, ancak bir serseri tarafından saldırıya uğradılar." 

"Bu olaydan haberim yoktu"

''Homura-sama bunu önemli bir mesele haline getirmekten nefret ettiği için (bundan açıkça bahsetmedi)."

"Bu rahatsız edici, ülkenin üst düzey adamlarının bu şekilde saldırıya uğraması." 

"Ve art arda." 

"Yani bu iki olaya bakmamı mı istiyorsun?" 

"Doğru. Eh, bu iki olay sonuçlandı. Üçüncüsü varsa diğer iki olayın failleri olabilir veya başka bir kişi olabilir. Her neyse, o olayların koşulları dahil her şeyi araştırmanı istiyorum." dedi Kakashi.

  "Peki ya Anbu?" diye sordu Sai. "Onları harekete geçirmiyor musun?" 

"Tabii seferber oldular. Ama kişisel olarak bir soruşturma dizisi oluşturmak istiyorum. Ve bu sensin." 

"Anlıyorum. Hemen harekete geçeceğim." 

"Teşekkürler." 

"Naruto ve Sakura ile çalışmamı istemiyor musun? Soruşturma bu şekilde daha verimli olurdu... Aslında Naruto'nun bu tür şeylerde kötü olacağını düşünüyorum." 

"Yani anlıyorsun." Kakashi gülümsedi. "Bu tür gizli görevlere pek uygun değil. Ve Sakura'nın doğru yapması gereken başka işleri var. şimdilik." 

"Bu bana şunu hatırlattı. Buraya gelirken ona rastladım. Suna'ya bir iş gezisi için devam ettiğini söyledi." 

"Doğru, bu yüzden, en azından şimdilik, yalnız hareket ediyorsun, Sai. Ve bu şekilde daha az göze çarpacağını düşünüyorum." 

"Anladım." 

"Çok dikkatli ol." Kakashi kaşlarını çattı. "Bunun basit bir şaka olmadığını ve tipik bir fail olmadığını hissediyorum. " 

"Bir ustanın sezgisi mi?" 

"Mmm. Şaşırtıcı bir şekilde sık sık doğru çıkar. "

"Dikkatle devam edeceğim. Ama sen de kendine dikkat et lütfen." 

"Ben mi?" 

"Ülkedeki üst düzey insanlar saldırıya uğruyor. Sırada Hokage'ye saldırırlarsa, garip olmazdı." 

"Sanırım haklısın. Dikkatli olacağım." Başını sallarken bile, Kakashi'nin aklından şöyle bir  düşünce geçti: Keşke acele edip beni hedef alsalar, hiç sorun olmaz.

Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin