Bölüm 7 (kısım 4)

247 23 41
                                    

4

Kido'nun attığı kuyruk sayısı… toplamda dokuzdu. Ancak bu sefer sadece o çakra pelerininden türetilmemişti.
Bu muhtemelen gerçek bir kuyruklu canavar dönüşümü olabilir mi?

Sakura kaşlarını çattı.

Kuyruklu canavar ilacını tükettikten sonra, Kido'nun geçirdiği dönüşümler, bu astlarınkinden büyük ölçüde farklıydı. Çakra hacminin soluk mor bir örtü içinde patlayarak çoğalacağı gerçeği aynı kaldı, ama Kido için bu pelerin tüm vücudunu kaplayan sert bir deri gibi görünüyordu. Bu açıkça onun astlarının yarı saydam zar benzeri görünümünden çok farklıydı.

Kido dokuz kuyruklu olmasına rağmen iblis tilkisine benzemiyordu. Kuyruklu bir canavardan ziyade, onun benzerliğini mor bir canavara benzetmek daha uygun görünüyordu.

"Görünüşün çok zarif olduğunu söyleyemem ama umarım bir bakışta gücümün senin ligini aştığını anlayabilirsin?" dedi Kido.
Adil olmak gerekirse, Kido'nun dış görünüşü o kadar korkutucu değildi. Ancak şu anda yaydığı çakra miktarı düpedüz baskıcıydı.

"Sanırım öyle," dedi Sakura. "Bu dövüşü bire bir yaptığım için biraz pişmanım."

"Endişelenme. Seni öldürmemek için elimden geleni yapacağım. Zaten burada değil ancak-" Kido ortadan kayboldu ve yeniden ortaya çıktı "- eğer ölürsen gerçekten üzgünüm" - Sakura onun kulağına mırıldandığını duydu.

“!!” Sakura'nın arkasını bile dönecek zamanı yoktu. İleri sıçradı ve hemen ardından sırtında büyük bir rüzgar dalgası hissetti. Kido'nun çakra kuyruğunu kırbaçladığını fark etti.

Kalın bir dalın üzerine düşerken, o kuyrukların oluşturduğu rüzgarda düşen devasa bir ağacın kıymık çatırtısını duydu. Ayakta dengesini sağlayabildi...Ya da en azından yapmak istediği buydu. Ama ayağının altındaki dal, ilerleyen bir kuyruk tarafından yok edildi ve Sakura havaya fırladı. Ama yere düşmedi. Bunun yerine yandan gelen bir kuyruk, vücuduna doğrudan bir darbe indirdi. Sakura ormanın içinden uçtu, dal üstüne dalı parçaladı. Çakrasını tüm vücudunda yarıştırmış olmasaydı,tek bir darbe onu dövüşten nakavt edebilirdi. Sırtı büyük bir ağaç gövdesine çarptı ve sonunda durdu.

Sakura, bagajın eğiminden aşağı kaymasına izin verdi, ama hemen karşı saldırı için duruşunu değiştirdi. Gövdeyi ve sonraki dalları tekmeleyen Sakura, Kido'ya önden saldırdı.

"Cesaretin var!" Kido hızla kuyruklarını dürttü. Sakura, ona saldıran mor mızrakların yolundan çekildi, onlardan kıl payı sıyrıldı ve  Kido'nun göğsüne bir yumruk indirdi.

"Cesaretin var!" Kido hızla kuyruklarını dürttü. Sakura, ona saldıran mor mızrakların yolundan çekildi, onlardan kıl payı sıyrıldı ve Hareketinin kanıtı olarak, ona çarptığı yerde bir çatlak belirdi. Küçük parçalar kopup düşmeye başladı.

"Kuyruklu canavar ilacını tükettikten sonra bile bana zarar verebilmek için ne kadar korkunç bir güce sahipsin. Ancak-" Kido rahatsız edici bir şekilde sırıttı "Onu eski haline döndürebilirim." Çatlaklar Sakura'nın gözlerinin önünde hızla düzeldi ve tıpkı eskisi gibi göründü.

Sakura iç geçirdi.

Kido, "Sanırım Magire ile beni tıbbi bir ninja olduğu için ayırdınız," dedi.

Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin