Bölüm 8 (kısım 2)

441 29 33
                                    

2

Kısa bir süre sonra, Tsumiki Kido ve Magire, Sorgulama ekibinin karargahına nakledildi. Morino Ibiki, asıl sorgulayıcıları soruşturmayı yürütmeye başladığında ayağa kalktı, ancak Kido ve Magire başından beri sessiz kaldı.

Durum göz önüne alındığında, Ibiki sözlü sorgulamadan anılarını okuyarak soruşturmayı yürütmeye geçti.
Sorgulama ekibine özel bir cihaz kuruldu ve Yamanaka klanı, denetçi olarak görev yapmak üzere çağrıldı. Dudakları ne kadar sıkı mühürlenmiş olursa olsun, sorgulama cihazı ve zihin okuma jutsu karşısında bunların hiçbir anlamı yoktu.

Sonunda, Kido'nun ve entrikalarının ardındaki gerçek, köydeki saklanma yerlerinin yerleri ve eylemlerine suç ortağı olan üyelerin listesi gibi ortaya çıktı.

Daha sonra saklanma yerleri baştan aşağı arandı ve üretilen tüm kuyruklu canavar ilaçlarına el konuldu. Uyuşturucuların yanı sıra sorgulamadan elde edilen veriler, ilacı araştırmaya ve parçalamaya başlayan Shizune'ye iletildi.

Hokage'nin ofisinden Kakashi, "Görünüşe göre sonun vadisinden Naruto'nun saçını ve kanını toplamışlar ve ondan Kyuubi Çakrasını çıkararak ilacı oluşturmuşlar" dedi.

Hokage masasının önünde, bilgiyi özümseyen Sakura, Ino ve Sai duruyordu.

"Tamam ama, gerçekten bu kadar büyük miktardaki müthiş bir ilacı sadece bu kıllarla yapabilmiş olabilirler mi?" diye sordu Sakura.

"İşte o zaman işler karışır. Bu adamlar gidip Altı Yolun Bilgesinin soyundan gelen birinin izini sürdüler ve kuyruklu canavar ilacının araştırılmasında ve yaratılmasında işbirliğini zorladılar."

"Altı Yolun Bilgesi...?" Sakura kaşlarını çattı.Kakashi, Ino'ya dönmeden önce başını salladı.

"Hatırlamıyor musun İno?Eskiden Kumogakure'de olan Kinkaku ve Ginkaku kardeşler?"

"Tabiki hatırlıyorum. Ne de olsa onlarla savaşta savaştık," diye yanıtladı Ino.

Ninja kardeşler, Kumogakure'den güçlü shinobilerdi ve Sakura, büyük savaşta Edo Tensei tarafından canlandırıldıklarını ve ardından Ino'nun filosuna karşı savaştıklarını biliyordu.

“Ama bunun herhangi bir şeyle ne ilgisi var…?”

"Çok uzun zaman önce, Kinkaku ve Ginkaku, Kyuubi'nin etini yemiş ve böylece kuyruklu canavarın çakrasını kazanmışlardı. Görünüşe göre Kido kuyruklu canavar ilacının beyin dalgasını bundan almış," Kakashi devam etmeden önce durakladı, “Son vadide, Naruto'nun kişisel DNA'sını taşıyacak şeyleri aradılar. Ondan çıkardıkları çakra  bunun için çok azdı. Ancak, bu çakrayı arttırmaya çok ihtiyaçları vardı. Sakura ve Ino, muhtemelen siz ikiniz bu konuda benden daha çok şey biliyorsunuzdur, ama hücre yetiştirirken, bir ortama ihtiyacınız var, değil mi?"

Sakura, "Doğru, hücreye yeni başlayanlar için besin sağlamanız ve büyümesi için sağlam bir temele sahip olmanız gerekiyor" dedi.

"Altı Yolun Bilgesinin bu soyundan gelen - şey, bir çocuktu, güneydeki küçük topraklardan, ama yine de - Kido ve Magire onu kaçırdı ve güvenli evlerinden birine kilitledi. Sonra, kullanması ve geliştirmesi için vücudunu ve hücrelerini sağlamasını ve bunu Naruto'dan çıkardıkları Kyuubi Çakra'sını çoğaltmak için kullanmasını sağladılar."

Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin