1
On düşman onlara doğru koştu. Kido ve Magire arkaya çekildiler.
Bu saldırıyla karşı karşıya kalan Sakura, Sai, Ino üçlüsü onlarla kafa kafaya karşılaşmak için öne atıldı ve takımları bir tür son dakika kombinasyonu olmasına rağmen, takımlarının sinerjisini gösteren bir işaret vardı.
Birinin takımı sayıca fazla olduğunda kullanılacak olağan taktik, tüm takım arkadaşlarınızın arkasını izlerken düşmanları dışarıdan kuşatmaya çalışmaktır. Bu bilinçli olarak düşünilecek olan bir şey değildi ama bedenleri içgüdüsel olarak ne yapacağını biliyordu.Düşmanların kollarında sayısız saldırı vardı. Düşmanlarını saf güçle ezen çıplak elli savaşçılar olduğu gibi, kunai sahipleri ve kollarında gizli bıçaklar saklayan ve onları saldırmak için Çakra'ya saranlar da vardı.
Ayrıca rüzgar tarzı kullanıcılar da vardı ve zaman zaman bilinçli olarak hedeflenen keskin rüzgarlar uçuyordu. Tüm bu hareketlerin verdiği hasar, kuyruklu canavarların çakrası tarafından daha da artırıldı.Sakura, taijutsu ve yumruklarıyla savaştı. Menzilli saldırgan olmadığı için pasif bir şekilde savaşmak zorunda değildi.
Ino, bu tür yakın mesafeli dövüşler sırasında genellikle arka hatlara yakın konumlandırılan biriydi, ancak bu o zamanlardan biri değildi. Şu anda Taijutsu'su ile Sai'yi destekliyordu.
Aniden, insan kafası büyüklüğünde birkaç ateş topu birdenbire ortaya çıktı. Sağdan! Sakura ondan kaçmak için sıçradı.
Ateş tarzı kullanıcı, bodrumda Sasuke gibi davranan adamdı. Bu çakra pelerininden iki kuyruk titreşti."Senin için tekrar Sasuke olmamı ister misin?" dedi kaba bir şekilde gülümseyerek.
"Öyleyse neden yapmıyorsun," diye yanıtladı Sakura. "O kadar mutlu olabilirim ki senin boynuna sarılacağım. O zaman içindeki canını çıkarana kadar da boğmaya devam edeceğim.”
"Boğmayı yapan ben olacağım!" Adam, çakra kuyruklarından birini Sakura'ya doğru uzattı ve tam Sakura'nın vücuduna ulaşmak üzereyken, üç kuyruğa benzer bir şeye dönüştü ve boynunu tuttu.
"!!!"
Sakura ani bir sarsıntıyla yukarı kaldırıldı, ayak parmaklarının uçları şimdi yerden sarkıyordu.
"Ne kadar uygun, bu bijuu çakrası." Rakibi kollarını kavuşturdu ve diğer kuyruğunu Sakura'ya doğru uzatırken gürültülü bir şekilde güldü.
Ağır darbe midesine isabet etti. Bir dizi kuyrukla yumruklandı. O anda acı hissetse de hasar ciddi değildi. Fakat pozisyonu da iyi değildi. Kum torbası olmak için orada asılı kalmaya devam ederse, bir noktada kesin bir darbe alacaktı. Sakura çakrasını iki eliyle, özellikle parmak uçlarıyla topladı ve boynundaki kuyruğa uzandı.
"Hıh!"
Boğuk bir çığlıklar, onu tutan uzvunu kopardı ve yere düştü.
"Lanet olsun!"
Rakibi kuyruğuyla bir takip saldırısı başlattı. Sakura saldırıdan kaçınmak için eğildi ve düşmanların göğsüne doğru ateş etti. Sakura bir dirsek saldırısı yaptı, ardından bir aparkat geldi. Her iki hamle de yeterince etki yapmış görünüyordu.
"Asla! Tekrardan! Sahte! Sasuke'ye! Dönme!" Sakura'nın yumruklarıyla birlikte attığı kelimelerdi.
"Anlaştık mı?!" dedi Sakura rakibini yuvarlak bir tekmeyle bitirirken. Rakibin gözleri kafasının arkasına yuvarlandı ve tek kelime etmeden yere yığıldı.Rakip yere düştüğünde, vücudunu çevreleyen çakra pelerini yok oldu. Bilincini kaybettikten sonra çakra pelerini yok olmaya başladı. Bu durumda, bu normal ninjutsu mekanizmalarının işleyişinden farklı bir şey gibi görünmüyordu.
"Onları bilinçsiz hale getirebilirseniz, çakraları yok olur!" Sakura, Ino ve Sai'ye söyledi.
"Ayrıca, ilacın etkileri sadece sınırlı bir süre için devam edecek gibi görünüyor!" Karşılığında Ino'nun sesi geldi.
Sakura bunu kendi gözleriyle teyit etti. Hala tamamen bilinçli olan birkaç kişi vardı, ancak onları örten mor çakra kaybolmuştu.
Ancak bu insanların kuyruklu canavarların çakralarının yeniden uyanması için bir kapsül daha yutması gerekiyordu."Böyle yavaş ve istikrarlı bir şekilde savaşırsak, çakra güçlerini yenilemeye devam edecekler." dedi Sai. Mürekkep kaplanlarını gönderip taijutsu ile savaşırken saldırıya geçti. "O zaman şu işi bitirelim."
O anda Ino çığlık attı ve yere yuvarlandı, bir düşman kuyruğuyla ayaklarına altından vurdu. İki kişi daha kunai ile ona doğru uçarak geldi.
"İno hayır!"
Sakura rakiplerinden birine yumruk atarken, Sai diğerine bir tekme attı ve boş yere savurdu.
İno ayağa kalktı."İyi misin?" diye sordu.
İno başını salladı. "Evet."
Daha sonra Sai'nin kolunda bir yara gördü ve sessizce elini yaranın üzerine kaldırdı ve yarayı tıbbi jutsu ile kapatmaya başladı.
Sakura yumruklarını sıktı.
Ino, Sai, ikiniz çok iyi dövüşüyorsunuz! Bakışlarını düşmanlara dikip onlara doğru koşarken sessizce düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleri
Non-FictionKishimoto ve Tomohito Ohsaki tarafından yazılan blank periyot Sakuranın orjinal hikayesidir.