Bölüm 5 (kısım 4)

226 21 17
                                    

4

Önce boynundaki ağrı geri geldi. O acının geri dönmesi yavaş yavaş bilincinin geldiğine  işaret gibiydi. Çok geçmeden omuzlarında ve sırtında sert, serin bir şey hissetti. Doğal olmayan bir duruşla yerde yattığını fark etti. Kollarını ve bacaklarını hareket ettirmeye çalıştı ama yapamadı.

Yavaşça gözlerini açtı. Elleri arkasından bağlıydı, ayak bilekleri
bazı metal kısıtlamalarla birbirine bağlanmıştı.
Belli belirsiz midesi bulanıyordu ama bu bir süre sonra geçti.
Çıplak beton, büyük, boş bir odadaydı. Hemen önünde paslı bir demir kapı vardı. Pencere yoktu, bu yüzden yeraltında olup olmadığını belirleyemedi. Kaçırıldığından beri ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordu.

Kollarını ayırmaya çalıştı; belki kısıtlamaları kırabilirdi. Fakat gücünü fazla toplayamadı. Onu kaçırdıklarında boynuna bir şey enjekte ettiler. Bu güç eksikliği muhtemelen o yüzdendi. Demir kapının içinde küçük bir pencere vardı ve birinin içeriye bakarken bir Anbu maskesi  giydiğini görebiliyordu.

"Uyandı. Usta Kido'ya söyle." Bu sözlerden sonra, koşarak başka birinin ayak seslerini duydu.
"Usta Kido," dedi maskeli.

Demek burası Kido'nun saklanma yerlerinden biriydi. Kaçırılma anı aklına geldi. Ucuz bir tiyatroydu. Anbu, yeni dönen Sasuke'yi tutukluyordu. Sakura'yı göre öyle bir şeyin olmasına imkan yoktu.

Ve ilk başta şüphelenmişti. Ama bir süreliğine aniden gardını indirdi, bu bir shinobi için bir an ölümcüldü.

Ben öyle bir felaketim ki...Sakura gözlerini kapattı. Bu kadar bariz bir tuzakla yakalandığı için kendinden utandı. Birkaç kişinin ayak seslerini duydu ve sonra kapı açıldı. Burnu kancalı bir adamın içeri girmesine izin verildi. Yanında açık tenli tek gözlüklü bir adam vardı. Kanca Burun üniformasının üzerine bir palto giyiyordu, tek gözlüklü ise Beyaz önlük. Arkalarında iki maskeli Anbu üyesi duruyordu, Muhtemelen kapının dışında Sakura'yı izleyen çiftti.

"Demek sen... Kido'sun," dedi Sakura, Kanca Burun'a, duraksayarak.

"Haruno Sakura. Uchiha Sasuke'nin nerede olduğunu bilmiyorsundur değil mi?"

"Nerede...Sasuke? Ben de sana aynı şeyi sormak istiyorum." duruşu konuşmasını zorlaştırdı. Bir tırtıl gibi onun yanında, muhataba bakıyordu. Aşağılanma duygusu Sakura'nın gözlerini sertleştirdi.

"Demek ki...sahte Sasuke'yi bir araya getiren... Ve onu dışarı yollayan sensin, ha?"

"Ben. Bunu yapmanın onu köye döndürebileceğini düşündüm. Ama bir olumsuzluk vardı. Bu yüzden seni kaçırdık."

"Sasuke'yi...Köye geri getirmek için...?"

Beni mi kaçırdınız?

"Sen onun aynı takımdan sınıf arkadaşısın. Büyük Savaş'ta birlikte savaşan arkadaşlarsınız, değil mi? Kaybolduğunu duyunca geri gelecek."

"Hımm... Bilmiyorum. Sasuke inanılmaz derecede havalı. Sadece ben kayboluyorum diye alışkanlık-" Köye dön, demeye çalıştı ama kalbinin  içini küçük bir acı kapladı.

Gerçekten geri dönmeyecek misin Sasuke? Çünkü seni özleyen sadece bendim...

Onun geri gelmesini istedi. Ama bu düşünceyi çabucak kovdu.
Bu olamaz. Geri dönerse, tam olarak onların istediğini yapıyor olacak. Kesinlikle geri gelmemeli.

Ama geri dönmezse, o zaman bu özel olarak benim için endişelenmediği anlamına gelir...

Sakura, Sasuke'ye olan özlemi ile Sasuke'ye olan korkusu arasında ikiye bölünmüştü.

"Eğer geri gelmezse," diye devam etti Kido, "Çok basit. Seni öldürdükten sonra cesedinin bulunduğunu duyunca o adam eve gelecek. En azından cenaze için."

"Öyleyse, devam et ve beni şimdi öldür!" kendini öfkesine vereceğini düşünüp prangalarını çıkarmaya çalışmayı düşündü. Ama yine de yapamadı, yeterli gücü toplayamamıştı.

"Bence pervasızca bir şey yapmaktan kaçınsan daha iyi olur." dedi tek gözlüklü, büyük olasılıkla tıbbi ninja Magire. "Boynunun içindeki enjeksiyon, kaslarını uyuşturan aynı anda çakrayı yoğurmayı zorlaştıran bir ilaçtı. Sadece sessiz ol ve dinlen, fazla enerji harcamaktan kaçın. Hepsi bu."

"Nh!" Sakura dişlerini gıcırdattı.

"Seni şimdi öldürmeyeceğiz, dedi Kido." İdeal olarak, seni onun önünde öldüreceğiz."

Sakura Kido'ya baktı. "Sasuke'nin önünde mi?"

"Aynen öyle. Bunu yapmak gözlerinin kalitesini artıracaktır." Kido'nun odaya girdiğinden beri ona en büyük gülümsemesiydi.

"Gözlerinin kalitesi...?" Bu adam ne hakkında konuşuyor?

"Uchihalar derinden sevgi dolu bir klan," dedi Kido, kötü niyetli bir gülümsemeyle. Hala dudaklarını oynatıyordu. "Eminim sen de biliyorsundur ki aşkın bu  doğasını Uchihalar'a güçlü göz güçleri verdi, değil mi?"

Hiçbir şey söylemedi. "Değerli bir aile üyesi, bir arkadaş, bir yakını olsaydı herkes üzülür ve yas tutardı. Aşıkları gözlerinin önünde öldürülecekti. Ama Uchiha klanında olan biten sadece bu değil. Acıları o kadar derindir ki, optik sinirlerine etki eder ve gözlerine güç verir." Kendini nefes nefese tutmayı başardı."Üzüntüleri, öfkeleri ve kederleri o göz gücünü daha da artırmalı. Bu yüzden seni onun önünde öldüreceğiz."

Sakura derin bir nefes aldı. "Ve bunu yaparak, ne yapmaya çalışıyorsun...?"

Kido ona, "Bir paylaşım ilacı," dedi. "Gözlerindeki maddeleri kullanıp herkesin kullanmasına izin verilecek olan bir ilaç yapacağız ve satacağız" Boğuk kahkahası beton zeminde süründü."Daha önce kimsenin görmediği kadar çok para toplayacağım. Para, para...!"
Tehditkar kıkırdama yüksek bir kahkahaya dönüştü ve odayı doldurdu.

Bu adam...Sakura ilk kez bu Kido adama karşı nefret değil, korku hissetti.

Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin