1
Bir Sharingan ilacı. Sasuke'nin gözünden ilaç yapacaklardı.
Onların iğrenç planını duyunca Sakura'nın yüzü buruştu ve öfkeliydi
Ayrıca onu da planlarına dahil ettiklerini söylediler. Ama öfkesi uzun sürmedi.Ne yapıyorum ben?
Kendini suçlama duyguları dipsiz bir yerden fışkırdı. Bu durum Sakura'nın ilerleme iradesini zedeledi. Sonunda Sasuke için bir şeyler yapıyormuş gibi olduğu anda başarısızlığa uğradı. Böylece şimdi, onun için bir şey yapmak yerine, ona karşı yapılan planın bir piyonuydu.
Yakında görüşürüz, demişti. Sakura "yakında"yı bekliyordu. Ama şimdi, başarısızlığı yüzünden Sasuke, korkunç bir durumdaydı. Bu en kötüsüydü. Onu tekrar böyle görmek, olabilecek en kötü sonuç olacaktı.
Sai! Ino! Ben hayır! yüreğinde haykırdı. Beni yakalamış olduklarını çoktan anladınız mı? Acele edin ve yardım ed-
Aniden nefesi kesildi. Kendini hemen karanlık bir vadiye düşmenin eşiğinde yakalamayı başarmış gibi hissetti.Ne diyorum ben? Acele et ve bana yardım et? Hayır, kendi kendine kesin olarak yemin etti.
Hayır hayır hayır. Sasuke ve Naruto'yla Takım Yedi'de birlikte ilk bir araya geldikleri zamanı hatırladı. O zamanlar çok zayıf olan beni hatırladı.
Naruto ve Sasuke beni korurdu. Hep korundum. Ve bunun için kendimden nefret ettim. Böylece güçlendim. Sürekli arkalarına bakmak istemiyordum. Onlarla eşit olmak istedim. Bu yüzden...Şu anda ben, diye düşündü, o zamandan kalma zayıf oluyorum sadece,değil mi? Umutsuz hissediyorum, arkadaşlarımın beni kurtarmasını bekliyorum. Sasuke ile yüzleşemiyorum."Sinir bozucusun" ile başladı ve "Yakında görüşürüz. Teşekkür
ederim."
Sasuke ile olan ilişkim buraya kadar geldi.Sakura o eski sinir bozucu benliğine geri dönmek istemiyordu. Zayıf haline geri dönmek istemedi.
Yap, şimdi yapabileceğin şeyi yap..."Sasuke..." dedi Sakura, Kido'ya bakarak. "Gerçekten Sasuke'nin
senin gibiler tarafından bu kadar kolay yakalanacağını mı düşünüyorsun?""Elbette," dedi Kido buz gibi bir sesle, gülümsemesi yok oldu. Onun tavrı, o kadar kesinlikle doluydu ki, Sakura'nın ürpermesine neden oldu. "Onu cezbetmeye kalkışmayacağım. Köy de başarı şansım olmadığından güçlü olduğu doğrudur. Bunu kabul ediyorum. Ancak, aynı zamanda becerimiz de yok değil."
'Beceri' kelimesi Sakura'yı Sai'ye saldıran Kuyruklu Canavar çakrasında gizlenmiş adamları hatırlattı.
"Yani Kuyruklu Canavar çakrasını mı kullanacaksın?" dedi Sakura.
"Sai sana söyledi mi? Evet kesinlikle. Kesin olarak konuşsa da, Kuyruklu Canavar değil, sözde Kuyruklu Canavar. Öyle olsa bile, makul bir kavgada yenebilirsin."
"Makul bir kavga mı? Onu dövmek için şansın varmış gibi konuşuyorsun."
"Bu yeterli. Onu yenmek veya öldürmek zorunda değiliz. Tek yapmamız gereken onu tutmak ve gözlerini almak."
Kido'nun soğukkanlılığını koruma şekli Sakura'yı kızdırdı. Ama bu etki için iyi bir dönüş oldu. Onunla konuşmayı kesmesine izin veremezdi.
"Yani gerçekten Sasuke'nin gözlerini o kadar çok istiyorsun ha?"
"Ne de olsa tüm bu hazırlıkları bu amaçla yaptık" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleri
No FicciónKishimoto ve Tomohito Ohsaki tarafından yazılan blank periyot Sakuranın orjinal hikayesidir.