2
Ino, Sai ile birlikte şehrin dışında eski bir hurdalığa gelmişti. Çelik bir varilin oluşturduğu gölgede siper alarak sokağın çapraz tarafında, iki katlı eski bir ahşap binayı yakından izlediler.
Sai, "Bu, Kido'nun grubunun kullandığı saklanma yerlerinden biri." dedi. "Sanırım özel toplantılar için, insanları gizlemek ya da birini rehin almak için kullanılıyor."
Sai, Kido'yu gözlemi sırasında, adamın
bu güvenli evine birkaç kez gelmişti.Saklanma yerinin etrafını bir çit sarmıştı ve girişin yakınında, anbu benzeri maskeli ve paltolu bir figür vardı, Anbu çevreyi gözetliyordu.
"İno, o binanın içinden Sakura'nın çakrasının geldiğini hissedebiliyor musun kontrol eder misin?"
"Anladım." Ino algılama moduna girdi. Binanın içinde, üç takım çakra hissetti. Ancak hiçbiri Sakura'nınki ile eşleşmedi. "O içeride değil. Sakura'nın çakrasını hissedemiyorum".
"Anlıyorum" Sai hayal kırıklığına uğradı.
"Söylesene, böyle devam edip Kido'nun gittiği her küçük yeri kontrol etmeyi mi planlıyorsun?" diye sordu Ino merak ve endişeyle.
"Olmaz." Sai başını salladı. "Bu çok fazla zaman alacaktır. Ayrıca Kido'nun bilmediğim gizli saklanma yerleri varsa, o zaman hiç şansımız olmaz."
"Peki o zaman ne yapacağız?"
Buraya gelmeden önce Sai daha agresif bir taktik kullanmasını söylemişti. Nöbetçiye işaret etti. "Neyse ki bizim için sadece bir gardiyan var. Onu indirelim."
"Onu indirmek? Bir savaş mı? Şimdi?"
"Hızlı bir hücumla yapacağız. Shintenshin no jutsu'nu kullan ve onu kontrol et. Ona saldıracağım ve senin tek yapman gereken, benim saldırım ona çarpmadan hemen önce kendini dışarı çekmek."
Bu Ino-Shika-Cho'nun sıklıkla yaptığı basit bir kombo saldırıydı. Ino bu taktiği daha önce Sai ile hiç kullanmamıştı, ancak tek bir düşman olduğu ve Sai'nin yeteneklerine inandığı için Ino tereddüt etmeden "Anlıyorum" dedi. Bir mühür oluşturup gücünü toplayan Ino, "Tamam, çıkıyorum" dedikten sonra saklandığı çelik fıçının arkasından fırladı.
Zihin Aktarımı Jutsu!
Hareket işe yaradı, Ino korumanın pozisyonunu dik bir duruşta bayıldı. Yumruğunu sıkan Sai yumruğunu güçlendirdi ve yumruğunu korumaya doğru çarptı. Yumruğun ona çarpmasından saniyeler önce Ino, " Kai !" diye bağırdı ve kendini korumanın gövdesinden kurtardı. Korumanın kendine geldikten sonra gördüğü ilk şey, hemen önündeki Sai'nin yükselen figürüydü. Sai'nin yumruğu karnına vurdu ve korumayı zıplama pozisyonuna getirdi. Sai daha sonra gardiyanın ensesine vurdu. Koruma ses çıkarmadan yattı, bedeni daha sonra Sai tarafından omzuna alındı ve aceleyle Ino'ya geri döndü.
"Her şeyi bu adama soralım." dedi Sai ve gardiyanı taşıyarak yürümeye başladı.
Sai, hurdalığın en derin sığınağına varır varmaz, korumayı yere attı. Dağlara gömülü çöp yığınları, saklanmalarını daha mükemmel hale getirdi. Sai bir ip çıkardı ve muhafızın bileklerini ve ayaklarını bağladı. Daha sonra hala baygın olan korumayı dik konuma getirdi ve vücudunu çöp yığınına yasladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleri
Non-FictionKishimoto ve Tomohito Ohsaki tarafından yazılan blank periyot Sakuranın orjinal hikayesidir.