Bölüm 6 (kısım 3)

227 22 5
                                    

3

"Çok geç!" diye bağırdı Sakura ellerini yumruk yaptı ve başını kaldırıp tavana doğru ona baktı. Kalçalarını düşürdü, dizlerini sertleştirdi ve...

içinden dışarı çıkmıştı!Bu odanın yeraltında başka bir yer olup olmaması umurunda değildi. Sakura sadece zirveye çıkmaya odaklandı. Tek düşüncesi buydu.


"Onu aşağıda tutun!" Kido kükredi ama Sakura daha hızlı hareket etti.

Kiraz Çiçeği Saldırısı!

"Ah evet!!"


Sakura tavana doğru sıçradı. Çakra ile parlayan sağ yumruğu,
beton tavanı toz haline getirdi. Tavanın ötesinde, devasa bir depo gibi bir boşluk vardı.

Bu yüzden yeraltına kilitlendim.

Bunu fark etmesi kısa sürdü. Kiraz Çiçeğinin Gücü hala onunla birlikte olan Sakura, deponun tavanını parçaladı. Aniden gökyüzü gözlerinin önünde açıldı ve kalbi bir özgürlük duygusu ile doldu.

Ve sonra, "Sakura?!" diye duydu. Bakışlarını sağa çevirdiğinde Sai'nin kuşunu gördü. Sırtında Sai ve Ino vardı. Sakura, kendisi ve bina arasına biraz mesafe koymak için sıçramadan önce yukarı doğru ivmesini sürdürdü ve deponun hemen yanına indi. Sai ve Ino kuştan indiler ve  Sakura'ya çok yakın bir şekilde yere çarptılar.

"İyi misin?" diye sordu.

"Evet, temelde. Ama burada olduğumu nasıl bildiniz?"

"Kido'nun astlarından birini bulduk. Her ne kadar işlerin nasıl olduğunu görsek de ortaya çıktık, sanırım kendi başına iyiydin." Sai alaycı bir şekilde sırıttı.

"Olmaz," diye yanıtladı Sakura sert bir bakışla. "Burada olduğunuz için memnunum. Kido ve Magire orada. Gardınızı düşürmeyin." 

Kido ve Magire daha sonra Sakura'nın parçaladığı çatının deliğinden uçarak çıktılar. Onları Anbu'nun birkaç üyesi izledi. Sakura ve arkadaşları, Kido'nun yaklaşık on üyesine dik dik baktılar. 

"Tıpkı söylendiği gibi, insanüstü güce sahip bir kadın," dedi Kido, sanki onu kışkırtmak istercesine. "Ama gitmene izin vermeyeceğim. Gerçekten kalmalısın ve Sasuke'nin gözlerini bizim için iyileştirmelisin." 

"Sanki ben öyle bir şey yaparmışım gibi!"

"Sakura, o neden bahsediyor?" diye sordu Ino. "Sasuke'nin gözlerini arıtmak mı?"

"Bu adamlar Sasuke'nin gözlerini alıp onlarla ilaç yapmayı planlıyorlar."

"İlaç?"

"Sharingan ilaçları. Görünüşe göre, onu tüketen herkesin sharinganın gücüne sahip olmasını sağlayan bir ilaç. Yani bu adam beni Sasuke'nin gözleri önünde öldürürlerse, bunun, onun için büyük bir duygusal şok olacağını ve bu şok ile onun göz güçlerini arttıracağını düşünüyorlar."

Ino'nun dili tutulmuştu. Sakura devam etti. "Sahte Sasuke'yi de bir ilaçla yaptılar. Birinden, onun çakrasını içeren bir kapsül taşıyan bir dönüşüm jutsu yoluyla Sasuke'ye dönüşmesini istediler. Evet."

Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin