Bölüm 4 (kısım 4)

253 22 21
                                    

4

Halkın gördüğü Sasuke'nin sahte olduğunu kanıtlayacağım.

Hokage'ye söylediği buydu, Bunu Hokage'nin ofisinde söylediği için eve döndüğünde düşüncelerini toparladı. Ama aklına hiçbir fikir gelmiyordu.
'Bunun bir sahtekar olduğunu nasıl kanıtlayabilirim? Bunun dışında, Sasuke-kun neden köye dönmüyor?' Sakura'nın düşündüğü tek şey bunlardı.

Acele et ve eve gel, Sasuke.
Bana gerçek senin asla böyle bir şey yapmayacağını söyle...

Bir endişe kırıntısı kalbine hücum etti.
―'Gerçek ben böyle şeyler yapmaz' gibi bir şey söylerdi…..Huzursuz ve savunmasız hissediyorum. Bu yüzden düşüncelerimi toplayamıyorum. Sasuke-kun'la buluşmak istiyorum... Sanki bir Budist duasıymış gibi okuyabildiğim tek şey bu.
Bu zaman kaybı.

Vücudunu hareket ettirmenin zihnini de temizleyebileceğini düşünen Sakura, evden ayrıldı. Gideceği yere karar vermeden yürümeye başladı ama sonra akademiye yaklaştığını fark etti. Kalabalık caddenin tıngırdayan seslerinden uzaklaşmak istemek belki de bilinçli bir karardı.

Öğleden sonra erken saatlerde okuldaki çocukların seslerini duyabiliyordu. Çitin içinden bir süre onları izlemeye karar verdi. Okul bahçesine döndüğünde on yaşlarında çocukları gördü. Çiftler halinde dövüşüyorlardı. Sonra eğitime katılan Sensei'yi gördü.

Ey! Bu Naruto! "Hey, dikkat et! Bu sadece hamle sayısı ile ilgili değil! Vücutlarınızı kontrol edin ve bir sonraki saldırıyı düzgün bir şekilde düşünün 'dattebayo!"

Naruto'nun Büyük Savaş' tan sonra özel bir öğretim görevlisi olarak zaman zaman akademide ders vermeye başladığını duymuştu. Ve şimdi onu izliyor, sanki oldukça iyi yapıyormuş gibi görünüyordu.

"Aa! Müsabaka bittiğinde, Uzlaşma Mührünü düzgün bir şekilde yapın! Sizden önce güçlüler ve zayıflar vardı, çünkü bu bir ninja kuralı.”

Naruto yumruğunu yumruklayarak dövüşen ama görgü kurallarına uymayan eşli öğrencilerin kafalarına indirdi.
Sen de öyleydin, eskiden.

Bunu kafasında söylerken, Sakura biraz güldü. Tüm öğrencilere talimat verdikten sonra, Naruto onları sıraya dizdi ve onlarla birlikte eğildi. Başını kaldırdığında Sakura'yı fark etti.

"Hey!" diye seslendi. Sakura Küçük bir hareketle elini salladı. "Siz bir saniye bekleyin," Naruto çocuklara bu mesajı bıraktıktan sonra koşarak Sakura'ya geldi. "Naber? İzin günü mü var?"

"Mmm, sanırım öyle bir şey," diye yanıtladı Sakura. “Bir sensei olarak oldukça iyisin, değil mi?” dedi Sakura.

"Doğru?" Naruto sırıttı ve parmağıyla burnunun altını ovuşturdu. Ardından ellerini birbirine vurdu. "Ah, hey! Zaten burada olduğuna göre, Sakura-chan onlara eşler hakkında fikir tartışmasını da öğretmeli.”

"Ne? Hayır ben iyiyim."

"Hadi ama bir dakika. Onlara insanüstü güce sahip bir kunoichi olarak inanılmaz becerilerinizi öğret 'ttebayo!"

"Ee, ne zaman 'insanüstü güç' eklesen..."

"Hey! Çocuklar! Bugün sizin için süper harika bir misafir öğretmen geldi!"

Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin