4
Kalın camın diğer tarafında, Kido'nun bir grup tıbbi ninjası
ayakta çalışıyorlardı. Bazıları test tüplerini sallıyordu, diğerleri ölçüm yapıyordu.
Bir başkası menekşe kapsülleri kutulara dolduruyordu."Her şey yolunda gidiyor mu?" Kido, kapsülleri kutulara dolduran astına bakarken Magire'e sordu. Kido, Magire'nin yanında duruyordu.
"İyi gidiyor. Görünen o ki, ay için planlanan tutarı sorunsuz bir şekilde temizleyebileceğiz. Bu kadar." dedi Magire'in seviyeli sesi. "Hepsi bu,"
Tesis, Kido'nun köyün dışında inşa ettiği bir araştırma enstitüsüydü.
Burada, Magire'nin yönlendirmesi altında yeni ilaçlar araştırabilir ve
dağıtım için üretim yapılabilirdi. Tesisi kamufle etmek için bir tuğla depo kullandılar. Bu, tesisin bir yer üstü binası olan kısmıydı. Tabii ki, yeraltı tesisinin varlığı sadece Kido'nun ekibi tarafından biliniyordu."Kültür ortamının durumu nedir? Eve gitmek istemen hakkında ağlıyor musun?"
"Ağlamıyorum. Daha çok, çünkü ilaç beni baygın hissettiriyor. Bu yüzden kültür ortamı hakkındaki hislerimi göstermeyeceğim. Bu kadar."
"Öyle mi?"
Bu dünyada hala bazı kötüler var. Kido konuyu değiştirirken sırıttı.
"Bütçe toplantısı sorunsuz geçti. Pratik olarak iklim karşıtıydı.""Ancak, Hatake Kakashi, bunu yapanın bizler olduğunu anlamış olabilir.Daimyo ve danışmanına yönelik saldırıları bizim gerçekleştirdiğimizi yani."
"Yapmış olması önemli değil. Aslında, eğer öyle olmayan bir adam olsaydı en azından o kadarını fark etmeyen biri olsaydı, Hokage olacak kadar uzun yaşayamazdı."
Kakashi'nin, onun gerçek amaçlarını (fark etmediği sürece) acınası bir kaybeden olarak fark edip etmemesinin bile önemli olmadığını kastetmiştim. Kido gerçekten önemli olmadığına inanıyordu. Kakashi onlardan şüpheleniyordu. Danışmana yönelik saldırılar ve Daimyo, Kido için bir testten başka bir şey değildi.
--Kuyruklu Canavar ilacı.
Son sonuç süperdi. Kuyruklu canavar ilacı ile yetenekleri arttırılmış suikastçılar ve Kido'nun talimatlarıyla Daimyo'nun yakınlarına bir kunai fırlatmışlar ve Onurlu Konsey'de (Homura'dan) sığ bir kesime neden olmuşlardı. Jounin muhafızlarını takip etmekten kaçınmışlardı ve suç mahallinden ustaca kaçmışlardı. Ve böylece Kido, ANBU'nun bütçesini artırmak için bu iki olayı bahane olarak kullandı.
Anbu için bir bütçe artışı.
Kuyruklu Canavar ilacını kullanabiliriz. Kido bunun gücünü hissedebiliyordu. Ve bu iki anlama geliyordu: dozlanmış insanlar için kullanabilirlerdi ve siyasi strateji.Ama Hatake Kakashi ciddi bir rakipti, Sürekli uykulu gözleri vardı, ancak hayati noktalar için yararlı, keskin bir sezgisi vardı. Son zamanlarda bile, orijinal ANBU üyesi Sai'yi seferber etmişti.
Kido, "Görünüşe göre Sai hâlâ etrafımızı kokluyor," dedi.
Geçen gün Sai'den sonra iki suikastçı göndermişti, ancak başarısız olduklarına dair bir rapor almıştı. İçlerinden biri kendi kendini imha etmişti, bu da muhtemelen sorgulama altındayken oldu.
Kido daimyoya yapılan saldırılar için aynı şeyi yapmıştı ve ayrıca danışman: serbest bırakmadan önce tüm suikastçılara lanet işaretleri koymuştu.
Sadece görevini tamamlayıp ona geri dönenler,o laneti serbest bırakırdı."Geçen günkü başarısızlık, tahminlerimdeki bir hatadan kaynaklandı. Tek kuyrukla giden bu iki kişiye gelince, yetenek seviyeleri ve çakraları yetersiz görünüyor. Bu kadar "
"Eh, sorun değil, sanırım," dedi Kido.
"Başarısız oldular, başarısızlık olsa da, bir uyarı olması gerekiyordu. Sonunda gerçekleştiğinde ve daha fazla sayıda kuyruğu olan birçok insan olduğunda, onları (görevlere) devam ettirmeliyiz."
Planlarının bu aşamada geri alınmasına izin veremezlerdi. Paralarını köyün bütçe ölçeğiyle karşılaştırmanın neredeyse hiçbir anlamı yoktu ――Oraya varmak için daha gidecekleri küçük bir yol vardı.
Oldukça harika, ha, Kido? Artık herkes gibi akademiye gidebilirsin.
Evet. Sağol baba!
Birden aklıma o hatıra geldi. Kido'nun yüz ifadesi daha sonra sertleşti.
"Para. Daha çok para..." Kalbindeki lanet sesine ulaştı ve ağzından kaçtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleri
Non-FictionKishimoto ve Tomohito Ohsaki tarafından yazılan blank periyot Sakuranın orjinal hikayesidir.