2
Anbu üyeleri çakra pelerinleri etraflarından gittikten sonra bilinçsiz yığınlar halinde yatıyordu. Yine de, ne Kido ne de Magire en ufak bir tereddüt belirtisi göstermedi.
"Eğer o ikisiyle dövüşeceksek," dedi Sakura, düşmüş Anbu'nun diğer tarafındaki iki adama bakarak, "Kido'yu alıp o tarafa, ormana çekeceğim. Ino ve Sai, siz o Magire denen adamla ilgilenin."
"Aptalca bir şey yapma Sakura. Üçümüz birlikte—"
Ino başladı, ama Sakura başını salladı."Ellerinde ne tür hileler olduğunu bilmiyoruz. Ancak bildiğimiz şey Magire'nin tıbbininja olduğu, bu yüzden iyileştirme yeteneğine sahip olacağı. Bir şifacı gibi davranmayın."
"Öyleyse Kido'yu alacağım," dedi Sai, ama Sakura buna başını salladı.
"Bu iki tıbbi ninjayı aynı grupta bırakır. Muhtemelen en iyisi bu şekilde yığılmamamız. Ben kendi yaralarımı iyileştirebilirim ve Ino seni iyileştirebilir, Sai" dedi Sakura, başını sallayarak. Sai, onaylarcasına başını hafifçe eğdi.
"Anladım. dediğin gibi yapacağız Sakura."
Kısa toplantıları sona erdiğinde Kido ve Magire hareket etmeye başladılar. Aniden ortadan kaybolarak Sakura ve arkadaşlarının yanına indiler.
"Yorgun olduğunu biliyorum, bu yüzden özür dilerim ama bir dahaki sefere bizimle rakip olarak karşılaşacaksın," dedi Sakura. "Biliyor musun, eğer astlarının ne kadar zayıf olduğu konusunda hayal kırıklığına uğradıysan, yüzünde bunu biraz belli etmen iyi olur,"
Kido'nun ağzı hafifçe yukarı kırıldı.
"Normalde etkilenmek veya başkalarını etkilemek için biraz konuşmaktan çekinmem ama şimdi işleri biraz hızlandırmak ve zaman kaybetmemek istiyorum."
Üniformasının altında iyi yapılı bir vücudu ortaya çıkarmak için paltosunu çıkardı.
O güçlü, diye düşündü Sakura.
O para ve güçten başka bir şey konuşmayan bir adamdı, ancak anbu saflarına girmek için bir ön koşul olarak güçlü olması gerekiyordu. Figürüne ve formuna bakıldığında hissedilen fiziksel güç.
Bu arada, Magire ise beyaz önlüğünü çıkarmadı. Görünüşe göre olduğu gibi savaşmak niyetindeydi.
Yıldırım Tarzı! Gök gürültüsü!
Kido hemen kollarını salladı ve sayısız küçük yıldırım oklarını serbest bıraktı. Sakura ve diğerleri onlardan kaçınmak için dağıldılar. Bir cıvatadan bir vuruş alarak,Sai'nin kaplanı mürekkebe geri sıçradı. Sakura indiği an, sağında bulunan ormana doğru koşmaya başladı.
Sakura, Kido'nun peşinden gelmeme olasılığını düşündü ama Sasuke'nin gözlerini "iyileştirmek" için Sakura'yı kaçırdıysa, o zaman onu gözünün önünden bu kadar kolay ayıramazdı.
Planladığı gibi, Kido peşinden gelir.
"Yani Magire ve beni ayırmayı mı planlıyorsun? Küçük planın gerçekten işe yararsa harika olur, hm?"
Sakura onu görmezden geldi ve daha da hızlı koştu. Muazzam ağaçlardan oluşan ormana girerek, yaşlı bir tanesinin gövdesine tırmanarak daldan dala atladılar. Kido onun peşinden gitti, ona yetişmek yerine ona ayak uydurmaya çalışıyordu.
Zamanlamanın doğru olduğunu düşünen Sakura bir dalda durdu.ve hareketsiz kaldı.
Gözleri Kido'nunkilerle buluştu ve birbirlerine baktılar.
Ormanda esen rüzgar, Sakura'nın saçlarının etrafında dans etmesine neden oldu.
"Öyleyse," dedi Kido. "Başlayalım mı?"
Sakura cevap vermedi ve sağ yumruğunu sol avucuna vurdu.
Ormandaki yüksek patlama ile yankılanan ses savaşın başladığına dair bir işaretti.
Kido bir dala tekme attı ve aralarındaki mesafeyi kapattı. Bir an için ayrılmadan önce tekmeler ve yumruklarla birbirlerini fırlattılar. Kido kollarını salladı.
Yıldırım Tarzı! Gök gürültüsü!
Bir kez daha, daha önce gösterdiği şimşeklerle Sakura'ya doğru ateş etti, Sakura, daldan dala koştu ve Kido'ya baskı yaptı.
Kiraz Çiçeği Kazası!
Doğrudan Kido'nun göğsüne vuran bir yumruk attı. Evet!
"Hrnh!" Kido acı dolu bir çığlık attı ve ardından bir uğuldayan elektriğin patlama sesiyle ortadan kayboldu.
Tch! Sakura dilini içten içe ısırdı. Kido, Kagebunshin yıldırım stili kullanmıştı.
Orijinal Kido, Sakura'nın arkasında, solundaydı. Eli havada bir daire çiziyormuş gibi hareket ederek bir mühür çizdi."Bunu al!"
Yıldırım Tarzı! Ayı tuzağı!
Derin dağlarda canavarları yakalamak için kullanılan türe benzer bir tuzak oluştu ve onu kilitlemek için Sakura'ya doğru uçtu. Sakura bundan kaçamayacaktı, zaman sınırlıydı.
Sakura dişlerini sıkıp avuçlarında yoğun bir çakra konsantrasyonu oluşturarak, her iki taraftan da ona çarpan elektrikli bıçakları yakaladı. Bir an için içe doğru ivmelerini durdurdu, ama bıçaklar inatla ona doğru baskıya devam etti.
"Hah!"
Ama bu yarışmanın galibi Sakura oldu. Bir savaş çığlığı ve enerji dalgasıyla odaklandı ve gücü ile tuzağı püskürttü; tuzak ortadan kayboldu.
"Ah!" Kido'nun güldüğünü görebiliyordu. "Ayı tuzağını püskürttün, ha? Bu durumda..."
Cebinden açık mor bir kapsül çıkardı - Kuyruklu Canavar İlacı.
"....!!"
Sakura nefesini tuttu.
Hala onun dikkatli bakışları altında olan Kido, kapsülü dilinin üzerine yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleri
Non-FictionKishimoto ve Tomohito Ohsaki tarafından yazılan blank periyot Sakuranın orjinal hikayesidir.