5
Kapı çalınmıştı.
Sai bir ses duyduğu vuruşlar arasında duşu kapattı. Ses ona sesleniyordu. Ino'ya benziyordu. Bir iç çamaşırı giydi ve doğru kapıya doğru yola çıktı.
Kapıyı giderken başını bir havluyla kuruluyordu.
Kapıyı açtığında, Ino orada duruyordu."Yani, Sai, mesele şu - vay! Hey!" Bir anda Ino'nun yüzü pancar kıpkırmızı oldu. "N-neden üzerinde bir şey yok?"
"Üzgünüm duştaydım." Ino'ya kapıyı böyle açmanın iyi olacağını düşünmüştü, ama görünüşe göre öyle değildi. Gizemli kısım şuydu
sadece sinirlenmekle kalmadı, yüzü de kızardı."Her neyse, neler oluyor? Çok erken," dedi Sai ve Ino kıpkırmızı yüzünü ona doğru çevirdi. İfadesi bir ipucu içeriyordu.
"Sakura gitti."
"Sakura mı?" Başındaki havluyu hareket ettiren elleri durdu.
"Bu sabah erkenden terapi merkezine gittim çünkü birlikte yapmamız gereken evrak işleri vardı ama hiç gelmedi. Bu yüzden onun evine gittim ve orada da değildi. İzini sürmek için çakrasını tespit etmeye çalıştım ama bulamadım."
Sai bir iç çekti. "Muhtemelen Kido ve çetesidir."
"Ben de öyle düşündüm."
"Hadi onu arayalım" dedi ve odasına gitti. Aceleyle üniformasını çekiştirirken girişteki Ino'ya seslendi. "Eğer onu almak istiyorlarsa, soruşturmamıza göre, tek yapmaları gereken onu hemen orada aşağı indirmek. Gitmiş olması, onu bir yere götürdükleri anlamına geliyor."
Hazırlanması bittiğinde, Ino'ya geri döndü. "Usta Kakashi'ye bunu söyledin mi?" İno başını salladı."Henüz değil."
"Ona söylemek için Zihin Aktarımı'nı kullanabilir misin?" diye sordu.Ino başını salladı ve jutsusunu kullanmak için hızla işaretler yaptı. Bir anda iletim jutsusuyla, Kakashi, Ino ve Sai, Zihin aracılığıyla kafalarında birbirine bağlıydı.
"Usta, Sakura kaçırıldı." İno durumu açıkladı. "Sai ve ben onu aramaya gidiyoruz."
"Desteğe ihtiyacınız var mı?" Kakashi'nin sesi kafalarında dolaştı. Yine de, birçok insanın görevlerde olduğunu söyledi. Çok insanın hemen harekete geçebilmesi açısından faydalı olacaktı.
"Sadece ikimiz iyiyiz," dedi Sai.
"Eminim Sakura hala hayattadır. Ama geniş çaplı bir arama yaparsak köyde bir kargaşa çıkar ve onu hemen öldürebilirler."
"Tamam, üzgünüm ama size güveniyorum," dedi Kakashi, özür dilercesine. "Ben de sizinle gelmek istiyorum ama az önce Raikage'den telsizle bir mesaj geldi. Muhtemelen devam edip beş kişilik bir toplantı yapmamız gerektiğini söyledi. Kageler, Sasuke'yi arananlar listesine koymayı düşünüyor. Durumu tartışacağım ve onları biraz beklemelerini sağlayacağım."
"Usta, lütfen dikkat edin. Biz bunu hallederiz..." dedi Sai ve Ino'nun jutsu'su serbest bırakıldı.
"Ama onu nerede arayacağız?" dedi Ino.
"On gündür Kido'yu izliyorum, dolaştığı yerlerin birkaç tanesini biliyorum. Oradan başlayacağız."
"Ama onları araştırdığını biliyorlar, Böylece Sakura'yı senin bildiğin hiçbir yerde tutmaz, değil mi?"
Sai başını salladı; Ino'nun sözleri tam yerindeydi. "Bir fikrim var. Yine de, bir şeyler yapmanın biraz agresif bir yolu. Hadi gidelim" dedi ve hareketlenmeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleri
Non-FictionKishimoto ve Tomohito Ohsaki tarafından yazılan blank periyot Sakuranın orjinal hikayesidir.