1
Ağaçların arasında kötü bir çarpma sesi duyuldu ve bir süre sonra orman sonunda sessizliğe büründü.
Sakura, Kido'nun bulunduğu yöne doğru yürümeye başladı.
Rakibi ormanın hafif açık bir alanında dövülmüş ve paramparça halde yerde yatıyordu.Sakura, gardını indirmeden yavaşça ona yaklaştı, baygın görünüyordu; Kuyruklu Canavar çakrası gitmişti ve
üniformalı görünümüne geri dönmüştü.
O anda başının üstünden Ino'nun sesini duydu."Sakuraaaaa!"
Yüzünü kaldırdığında üç kuş gördü ve ardından Sai ve Ino aşağı indi.
Arkalarından da Kakashi, Naruto ve Hinata geldi."Usta Kakashi... Çocuklar..."
"Üzgünüm geç kaldık," dedi Kakashi.
"İyi misin, Sakura-chan?" Naruto sordu.
"Evet. Bir şekilde."
Kakashi Kido'ya bakarak, "Onu tek başına alt etmek iyi iş," dedi.
"Bitmiş olmasına rağmen başım dönüyor," dedi Sakura, alaycı bir gülümsemeyle.
Aslında çakrası neredeyse tamamen tükenmişti.
"Peki ya Magire?"
"Ben ve Ino başardık," diye yanıtladı Sai.
Ino, "Felç ilacım yüzünden hareket edemiyor" diye ekledi. "Ama her ihtimale karşı, Sai'nin klonu nöbet tutuyor."
O anda, sözde baygın olan Kido hafif bir inilti çıkardı.
"Kakashi...?""Aptalca bir şey yapma. Bir santim bile hareket ettiğini görürsem, seni öldürürüm," dedi Kakashi soğuk bir tavırla.
Kido'nun dilini hafifçe tıklattığını duyabiliyorlardı."Yani bu adam tuhaf bir ilaç yapmaya çalışıyordu, öyle mi Sakura-chan?"Naruto sordu.
"Öyleydi. Senin ve Sasuke'nin saçlarını kullanarak."
"Ürpertici!" Naruto dilini çıkardı.
"Bir Kuyruklu Canavar ilacı ve bir sharingan ilacı, hmm? Kesinlikle ürkütücü, dünyaya böyle bir şey yayılırsa, sonsuz bir bela kaynağı olur. Ve kötü adamlar bu kadar kolay güçlenirlerse, onları kontrol etmek çok daha zor olurdu," dedi Kakashi ve omuz silkti.
Ino, "Ama en azından sharingan ilacını durdurduk" dedi.
Sai, "Ve Kuyruklu Canavar ilacı da," dedi. "Eğer saklandıkları yerleri ararsak, bunların da hepsini ele geçirebiliriz."
"Bende öyle tahmin ediyorum. Şimdi geriye kalan tek şey onları sorguya teslim etmek.-" Kakashi aniden sözünü kesti ve gözlerini keskin bir şekilde kıstı.
"Usta?" dedi Sakura hepsi adına şaşkın bir şekilde.
"Bariyer Ekibinden bir Zihin Aktarımı sesi alıyorum," dedi Kakashi, elini şakasına koydu ve diğer uçla iletişim kurmaya başladı. "Anladım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleri
Non-FictionKishimoto ve Tomohito Ohsaki tarafından yazılan blank periyot Sakuranın orjinal hikayesidir.