Bölüm 3 (kısım3)

269 23 9
                                    

3

"Beklemeye devam mı?" Ino geri döndü.

"Aynen öyle," dedi Kakashi, Hokage'nin masasının arkasından. Önemli olan bu konuda hiçbir şey yapmamanız.”

"Hiçbir şey yapmayın? Dışarıda sahte bir Sasuke var, biliyor musun? Onu yalnız mı bırakacağız?" Ino öfkesinin görülmesine izin verdi.

"Öyleyse sence ne yapmalıyız?" Kakashi karşılık verdi. "Uchiha Sasuke'nin sahtekarı nerede görünecek? Köyde mi olacak, yoksa başka köylere mi gidecek? Ancak, onun hakkında bir şeyler biliyor muyuz? Böyle şeyler sormayı düşündün mü?“

"Şey, bu..." diye mırıldandı Ino.

Sakura ve Ino, Sunagakure'den daha yeni dönmüştü. Giriş kapısından geçerek doğruca Kakashi'ye gittiler. Sunagakure'den salınan şahin iki gün önce gelmişti, yani Kakashi, durumun genel görünümünü biliyordu. Sakura ve Ino, Gaara aracılığıyla doğrudan bunun ayrıntılı bir raporunu sundular. Kakashi'ye ilettikten sonra, ikisine de beklemede olmalarını söyledi.

"Şu anda dikkatsizce hareket etmemek en iyisi," dedi. "Daha doğrusu, devam etmek için çok az bilgiye sahibiz."

"Fakat-"

"Biz," Kakashi, Ino'nun sözünü kesti.

"Sasuke'nin böyle şeyler yapacak bir adam olmadığını gayet iyi biliyoruz. Sasuke'nin nasıl bir insan olduğunu bilmeyenlere ne demeli? Olaydan haberdarlarsa ne olacak? (Bunu düşünecekler) Sasuke fikrini değiştirdi. Belki de onun yeniden suçlu olduğuna dair asılsız söylentiler yayarlar. Bunu dikkate alırsak Gaara güzel bir karar vermiş; Gaara'nın sadece ikinize söyleme ve bu olayı köyde tutma kararı iyi bir şeydi.''

İşte bu yüzden Konoha şu anda herhangi bir hamle yapmamalı. Kakashi kendi kendine tekrarladı.

"Sen de Sakura. Anladın mı?"

"Eee," diye başladı Sakura. “Yanılmıyorsam, ANBU içinde çakrayı kopyalayabilen shinobiler var, değil mi? Tabii ki düşündüm (bu olasılığı), ama bunun (olayla) ilgisi yok, değil mi…….?”

Gaara ile görüştüklerinde Sakura'nın kendisinin reddetmiş olduğu bir ihtimaldi. Ancak Sakura, Kakashi'den doğrudan onay almak istediği için sordu.

"Hayır bu o değil. Kesinlikle, bir hedefin çakrasını kopyalayan bir jutsuya sahip olan biri var. Ancak, şu anda uzun vadeli bir görev yapıyor. O kişi hakkında konuşmanın garip bir yolu ama onun bir mazereti var. Bu yüzden o kişi (şüpheli değil).” Kakashi ondan açıkça bahsetti.

"Sasuke ile kendimiz iletişime geçebilir miyiz?" diye sordu Ino.

" Pekala…….Uh, bunu yapabiliriz ve bunu yapmalıyız. Ancak onunla iletişim kurmak zor görünüyor. Tuhaf bir adam olduğu için, onun için çeşitli yerlerde temas noktalarımız var. Yine de onlara ne zaman erişeceğini bilmiyoruz. Bunun nedeni, onu Konoha ile sabit bir bağlantısı olmaya mecbur etmediğimiz için…. “

"Ben de öyle düşünmüştüm." Ino'nun yüzü düştü.
Sakura yere baktı.Onunla temasa geçemediler. Onunla buradan iletişim kuramadılar. Soruşturma üzerinde çalışsalardı, olay yayılırdı. Bu da Kakashi'nin dediği gibi yapabilecekleri tek şeyin dikkatle izlemek olduğu anlamına geliyordu.

"Tabii ki, durum değişirse, ikinizi bunun üzerinde çalışmanız için görevlendireceğim." dedi Kakashi ve ardından ekledi, "Ah, bir şey daha. Bazı kötü haberlerim var. Bu büyük ölçüde benim büyük yetersizliğimden kaynaklanıyor. Dün üst düzey yöneticilerle bir toplantı yaptık. “Çocuk Ruh Sağlığı Polikliniği”ne ayrılan bütçe azaltılacak. Bir sonraki bütçe büyük ölçüde ANBU'ya tahsis edildi.”

"Anbu'ya mı?" diye sordu. "Bunu neden yapsınlar?"

"Bak, daimyo saldırıya uğradı. Ve, şey... başkalarına da oldu. Köyde şüpheli şeyler oluyor. Yani bizim tepedeki insanlar Anbu'yu desteklemeli."

"Nedir bu şüpheli şeyler?" Ino tekrar sordu.

"Üzgünüm, şimdi biraz... Zamanı geldiğinde mutlaka her şeyi konuşacağız” Kakashi, af diliyormuş gibi elini kaldırdı.

“ Sensei, sadece 'Üzerinde çalışma' ve 'Zamanı geldiğinde' gibi şeyler söyleyerek kaçamak yapıyorsun” İno kaşlarını çattı.

Kakashi karşılık olarak acı, bir şekilde kederli bir gülümseme sundu. "Kin tutmayın bana karşı. Hokage olduğunuzda işler değişir."

Kakashi onları kovup dinlenmeleri için eve gönderdiğinde, Sakura ve Ino daha sonra Hokage Rezidansından ayrıldı.

"Solgun görünüyorsun. İyi misin?" İno, yollarını ayırdıklarında sordu.

Sakura iyi olduğunu söyledi ama eve gelip aynaya baktığında,orada gerçekten de yıpranmış bir yüz gördü. Bunun bir kısmı yorgunluktan. Suna'ya kesintisiz yolculuktan dolayı, ama Her şeyden önce, Sasuke hakkında Gaara'dan duyduğu görgü tanığı raporunu düşünüyordu.

Haydi. Ne yapıyorsun Sasuke...

Ancak buna itiraz etmek istese de Sasuke, sesinin ona ulaşamayacağı bir mesafedeydi. Ona söylemek istediği kelimeleri bile söyleyemedi. Onun için yapmak istediği şeyleri bile yapamıyordu.İçindeki hasret kırıntısı gittikçe büyüyordu.

Çarşaflarının hoş ve serinliğini yüzünde ve yanaklarında hissettikten sonra, Sakura yüzünü yukarı çevirdi. İşaret ve orta parmaklarıyla alnına dokundu.

Yakında görüşürüz.
Teşekkürler...

Sözleri aklının bir köşesinde canlandı.

Ama ne zaman, Sasuke, diye mırıldandı kendi kendine.

Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin