Bölüm 4 (kısım 1)

278 21 1
                                    

Sai, Kido'yu izlemeye başladı.
Adamın sık sık tıbbi ninja Magire ile birlikte hareket ettiğini öğrendi.
Köy içinde Kido'nun birkaç saklanma yeri ve eğitim tesisi vardı. Ve böylece, Sai ara sıra onları devriye gezeceğini biliyordu. Ancak Sai, Kido'nun o yerlerde ne yaptığını bilmiyordu.

Bazı tesislerin çevresine tespit etiketleri yerleştirilmişti.
Sai onlara dikkatsizce yaklaşamazdı. Kendi içinde izinsiz girmek imkansız olmasa da, düşmanlar Sai'nin olayları araştırdığını biliyorlardı.  Onları çok fazla takip ederse, kanıtları yok etmeye kalkışmaları iyi bir plan olmazdı. Yine de, Sai onu sadece uzaktan izlerse,
hiç ilerleme kaydedemezdi. Bir tür giriş noktasına ihtiyacı vardı.

Kido'nun (şüpheli olarak) işaretlenmesinden bu yana üç gün geçmişti. Sai eve giderken yol kenarındaki bir telefon direğine yapıştırılmış küçük bir mühür fark etti. İşaretin anlamı sadece Sai tarafından biliniyordu. Bu, muhbirinden bir mesajdı. Sai mührün anlamını anlamadı, ama muhbiri konuşmak için buluşmak istiyormuş gibi görünüyordu. Şu anda Kido'ya odaklandığı göz önüne alındığında, hiçbir şey bilmiyordu. Özellikle Bingo Kitabındaki en üst düzey insanlar hakkında bilgi edinmek istedi. Bunu muhbirden araştırmasını istemişti. En azından adamın yaptığı araştırmayı telafi etmek zorundaydı.

Ertesi gün, Sai muhbir ile bir araya geldi. Geçen sefer ki gibi ormanda karşılaşmadılar. Bunun yerine sokaklarda ve bir binanın çatısında buluştular. 

"Bana sorduğun üç kişi, Sai? onları kontrol ettim ama görünüşe göre hepsi temiz," dedi muhbir. "Sahtekar ninja Tenzen'den Kiri, geçen yıl boyunca Kumogakure yakınlarında hiçbir işe yaramadı. Suç örgütü Bou'dan Baraki de başka bir örgüte karışmış. Eski günlerinde olduğu gibi aynı güce sahip değil gibi görünüyor. Tamanuki'den Genba'ya gelince, o yarım yıl önce bir hastalıktan öldü. "

"Anlıyorum. Teşekkürler." dedi Sai ve söz verilen ücreti ödedi. "Dikkatini çeken başka bir şey var mı?"

"Ah, aslında biliyorsun." Anlamlı bir gülümseme yayıldı muhbirin yüzü. "Büyük söylentiler hakkında soru soruyorsan, o zaman bende bir tane var. Fakat muhtemelen baktığın şeyle ilgisi yok."

"Önemli değil. Bana ondan bahset"

"Ve benim için bir şey var mı?" Muhbir indeksini ovuşturdu ve
orta parmaklarını başparmağına dayadı ve sırıttı.

"Ne bildiğine bağlı," diye yanıtladı Sai.

''――Sai-san'ın bana bahsettiği üç kişinin durumunu araştırmak için birkaç ülkeyi ziyaret ettim. Bunu yaparken, arada sırada bir şeyler duyardım. Uchiha Sasuke'yi görmekle ilgili bir hikaye."

"Sasuke?" Sai kaşlarını hafifçe çattı. "İnsanların görmesi önemli değil. Şu anda günahlarının kefaretini ödemek için bir yolculuğa çıktı."

"Mm, şu anda dünyayı dolaştığını biliyorum. Ama bilirsin, duyduğum hikayeler o kadar da huzurlu değildi."

"Ne demek istiyorsun?"

"Örneğin bir yerde bir mağaraya gitti ve karanlık bir silah tüccarına saldırdı. Belirli bir ülkenin organize suç dünyasında, suç örgütü gibi bir şeyle temas halindeydi."

"Sasuke neden bir silah tüccarına saldırsın?"

"Gerçekten, kendim bilmiyorum. Ama bunu bana söyleyen kişiye göre Hikaye, Sasuke bu silah satıcısına Konoha'ya terörist bir saldırı planladığını söyledi ve ucuza bir sürü ninja aleti talep etti. Muhatap böyle bir talebi reddetti. Böylece Sasuke muazzam bir ateş topu fırlattı ve onu öldürdü. Bunun gibi şeyler. Suçlu ile örgütte de müzakereler hemen hemen aynı şekilde başladı. Temelde aynı son."

"Hikayeleri ne zaman duydun?"

"Sanırım bir ya da iki hafta önceydi."

Sai başını salladı. Bu olamazdı. "Sasuke asla böyle bir şey yapmaz. Bu bir tür hata olmalı."

"Tamamen farkındayım. Ben sadece duyduklarımı söylüyorum. Ooh, bana böyle tehditkar bir bakış atma." Muhbir elini tıraşlı kafasında gezdirdi. "Ah, bu arada... ANBU için köyün bir sonraki bütçesini sence de büyük ölçüde artırmıyorlar mı?" Belki de Sai'yi memnun etmediğini düşünen muhbir, sevecen bir şekilde gülümsedi.ve devam etti. "Şimdilik, Sai-san, Onurlu Konsey'in saldırıya uğradığı olayı araştırıyorsunuz. Bunun, ANBU personeli ile bir ilgisi var mı?"

''Yetenekli bir muhbirsin, biliyor musun? Bu ayrıntılar bile kulağına geldiğine göre?"

"Heh heh, şey, etrafta dolaşırım." Muhbir ona yukarıya doğru bir bakış attı. Sai çoktan oradan ayrılmak istiyordu ama muhbirin söyleyecek daha çok şeyi vardı. "Ancak, ANBU iyi anlaşılmış bir organizasyon değil, değil mi? İsimleri verildiğinde insanları öldürüyorlar. Görünüşe göre önemli insanlara eşlik ediyorlar. Bir tür olay olduğunda senin gibi araştırırlar, değil mi Sai-san?"

"Artık ANBU ile bağlantılı değilim. Her neyse, ANBU kesinlikle gizemlerle dolu bir organizasyon. İçindeyken bile iyi anlamadım."

"Gerçekten mi? Bir savaş bittiğinde, o sahneye gidip çeşitli veriler ve şeyler toplamaz mısınız?"

Sai'nin yüzünde şüpheli bir ifade vardı. "Neden bahsediyorsun?"

" Savaş kayıtları veri tabanı gibi bir şey yapmıyorlar mı? Bunu, benzer görevleri yapan insanlardan sık sık duyuyorum. Büyük Ninja Savaşı'ndan hemen sonra, Konoha'dan ANBU maskeleri takan adamları fark ettim. Son Vadisi yakınındaydılar. Görünüşe göre oradan bir şey almışlar... Yerden kaya parçaları ve bir şeyler almışlar."

Sai başını iki yana salladı. ANBU'nun üstlendiği görevlere gelince, kesinlikle suikastlar dışında çok çeşitli konuları kapsıyordu. Ama bir savaş cephesinin zemininden bir şeyleri geri aldıklarına dair böyle hikayeler duymamıştı. 

"Bunun Büyük Ninja Savaşı'ndan hemen sonra olduğunu mu söyledin?"

"Mm-hm. O köprünün adı neydi?....Sasuke ve Danzo-sama...Rokudaime Hokage....Mücadele ettikleri köprüdeydi. Anbu'nun geldiği zamandan bahsetmiyorum. O köprünün çevresini de araştırıyorlardı. Ama onlar farklı insanlardı. Bu yüzden ANBU personeli olduklarına eminim. Sanırım bu tür bir görev yapıyorlardı."

Sai kollarını kavuşturdu ve sessizliğini korudu. Muhbirle yapılan sohbetin hikayesi ve akışı garip bir şekilde Sai'nin kafasına takılmıştı.

"Eee, Sai-san?" Sai, muhbirin eline ayrılmadan önce daha fazla para iterek, "İletişime geçeceğim," dedi.

Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin