Bölüm 1 (kısım 5)

375 29 8
                                    

5

Adam seyahate uygun bir palto giymişti. Sırtında bir kılıç taşıyordu. Daha sonra siyah yelek giyen başka bir adamla karşılaştı; gözlerinde keskin bir parıltı vardı. Yelekli adamın arkasında yaklaşık on arkadaşı vardı. Paltolu adamın yanında kimse yoktu ve yalnızdı.
Yakınlarda birkaç çadır kurulmuştu. Dağlar ve kum arasında kayalıklarla çevrili bir saklanma yeri. Çadırlar kum rengindeydi ve
yukarıdan fark etmek zordu.
"Bunu söylerken ciddi misin? Bize katılacağını ve
Konohagakure'de terör eylemleri gerçekleştirmek için yardım edeceğini mi söylüyorsun?" yelekli adam sordu.
Paltolu adam başını salladı. "Bu doğru. Milyonlarca kez söyletme bana."
"Benim bildiğim hikayeden farklı, ha?....Köye olan nefretini bir kenara atmadın mı? Köyün hatrı için savaşmıyor muydun?"
Paltolu adam buz gibi bir sesle, "İnsanlar değişir," dedi. "Benim nefretim
yok olmadı. Bir an orada olduğunu sandım ama yanılmışım. Köyü ezmek için bir kez daha seferber oluyorum."
Yelekli adam ona baktı.
Bugün ikinci kez karşılaşmışlardı. İlk seferinde, hemen gönderildi. Çünkü onlara anlattığı hikaye çok saçmaydı. ama adam; onları tekrar görmeye gelmişti.
"Neden bize katılmak istiyorsun? Sebeplerini dinleyelim," dedi adam
yelekli adam sordu.
Paltolu adam, "Senin hakkında söylentiler duydum" dedi.
yüzü ifadesizdi. "Eski Sunagakure shinobisi olduğunu, yetenekli bir grubunuz olduğunu duydum. Özellikle sen lider olduğun için. Görünüşe göre oldukça yetenekli bir Rüzgar tarzı kullanıcısısın. Bu güce güveniyorum."
"Bu tek başına pek bir cevap sayılmaz, değil mi? Nasıl bir örgüt olduğumuzu anlıyor musun?"

"Bunu biliyorum. Suna'nın içindeki mevcut sistemden rahatsızsınız. Suna'nın nukeninden oluşan bir terör örgütüsün, değil mi?" adamın konuşma şeklinde bir küçümseme yankısı vardı ve yelekli adam bundan hoşnutsuzdu.

"Bu doğru. Suna'nın mevcut yapısında reform yapmak istiyoruz. Ve bu amaçla güçlü ninjalar aradığımız bir gerçek. Ama bizde Konoha'ya karşı bir kin yok. Neden Konoha'ya saldırmak için bize katılman gerekiyor?'' 

"Gücüm organizasyonunuz için bir avantaj olmalı. Bu güçle Suna'da darbe yapmaktan çekinme. Ve şunu söylüyorum karşılığında  Konoha'yı yıkmama yardım etmelisin. Konoha bir kez yok olursa, Suna'daki terörüne desteğimi veririm." 

Yelekli adam homurdanarak başını salladı. "Yani bizimle işbirliği yapacaksın. Bize güç vereceksin... Bir şeyi yanlış anlamıyor musun? Neden bizden üstünmüş gibi konuşuyorsun?''

"Çünkü açıkçası senden üstünüm. Dinle! Yanlış anlayan sizlersiniz! Biz yoldaş olmayacağız. Sizi astlarım yapacağım. Çünkü bu sizin yararınıza olacaktır. Bu senin için de daha iyi, yani böyle olmalı." 

Yelekli adam gözlerini kapadı—öfkesini bastırmak için kasıtlı olarak göz kırptı.Tekrar açtı ve "(Tartışmamız) biz konuşurken bozuldu, ha? Çabuk kaybol ve gözümün önünden çekil"

"Anlıyorum. O zaman gerçekten ortadan kaybolacağım. Ama..." Gözlerini kıstı. "Şimdi Konoha'yı yok etme planımı biliyorsun."

 Hemen ardından yelekli adam iki eliyle mühürler yaptı. Rüzgar tarzı! Rüzgar Darbesi! Dilimleyici rüzgar rakibini ezdi ve vücudundan dört uzvunu da kopardı.

"İyi tepki." Aynı anda kulaklarına yakın bir ses duydu. Yelekli adam daha sonra bir kılıcın vücudunu arkadan deldiğini fark etti. Fuuton onu öldürmüş gibi görünüyordu, ama bu bir genjutsuydu――

"Nhh!" Ağzından kan ve acı dolu bir ses döküldü. Ninjalar her yönden koşarak geldi.

"Kimse kıpırdamasın!" İçeri giren ninja, Sunagakure Anbu'nun maskelerini takıyordu. Midesinde yabancı bir şeyin sıkıştığı hissi kayboldu ve yelekli adam devrildi. Kenara devrilmişti. Görüş alanında, paltolu adam çok uzağa atlıyordu. O yeri terk ediyor gibiydi.

"Kaçıyor!" Anbu'dan biri bağırdı. Öfkeli kükremelerin ve ninja aletlerinin çarpma sesi—Anbular savaşıyordu. Kum fırtınasının ortasında yelekli adamın görüşü gittikçe karardı.

Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin