Bölüm 2 (kısım 1)

411 28 2
                                    

1

"Yani bu adamları kontrol etmek zorunda mıyım?" muhbir sordu, elinde
Sai'nin ona verdiği not vardı. Tıraşlı kafası ve kaşları kaç yaşında olduğunu anlamayı zorlaştırdı. Aslında, Sai'nin hiçbir fikri yoktu.
Köyün hemen dışındaki ormandaydılar. Güneş ışığı ağaçların arasından süzülüyor ve çevrelerine düşüyordu.
"Aynen öyle." Sai başını salladı.
Kiri haydut ninja Tenzen, Genba the Soul Remover, Baraki,
The Deceased olarak bilinen suç derneği - bunların hepsi oldukça büyük
oyun. Temelde onları bulmak imkansız, "dedi muhbir. Muhbir sesli konuşmuştu. Yakınlarda bir nehir akıyordu. Suyun sesi yüzünden sesi fazla uzağa taşınmazdı.
"Eh, bulmanı istediğim kişiler onlar. Bakalım bir şey yapabilecekler mi? Onlarla ilgili herhangi bir küçük bilgi iyi olacaktır. Gidip onlar hakkında istihbarat toplamanı istiyorum."
"Anladım."
"İsimlerini ezberledin mi?"
Muhbir başını salladı. Sai bir eliyle basit bir mühür yaptı ve
muhbirin tuttuğu nottaki karakterler ince havada buharlaşarak kayboldu. Sai'nin kendi özel mürekkebiyle yazılmışlardı.
"Ama yine de, neden bu adamlar?"
"Bunu bilmene gerek yok."
''Bunun Şerefli Konsey'den Homura-sama'nın saldırıya uğradığı olayla bağlantısı var mı?
Sai muhbirin yüzüne baktı ve hafifçe gülümsedi.

 "Hah yani bu konuyu da biliyorsun."

"Çünkü o bizim geçim kaynağımız, değil mi......Yani bahsettiğimiz adamlar, içlerinden biri şüpheli mi?''

"Bilmene gerek olmadığını söylediğimden oldukça eminim." Sai bir an bakışlarını keskinleştirdi.

"Pekala, özür dilerim." Muhbir şaşırmış görünüyordu. "Bunu aklımda tutacağım. Her neyse, bu insanları avlamak biraz zaman alabilir." ayrılmadan önce kaydetti.

Sai de ormandan ayrıldı ve yol boyunca köye geri döndü. Çırağı olan muhbiri harekete geçirdi. Ancak Sai, çabalarının muhtemelen boşuna olacağını hissediyordu. Bu üç kişi önemli suçlulardı. Muhbiri üzerlerindeki bazı materyalleri geri getirse bile, bilgilerinin son olaylarla bağlantılı olma olasılığı muhtemelen düşüktü. Yine de Sai, her ihtimale karşı düşündüğünden onu ilerletmişti. İyileşen bir daimyo ve gözlemci bir danışman saldırıya uğradı. Kakashi, bunun basit bir haydutluk olduğunu düşünmediğini söyledi ve Sai de onunla aynı fikirdeydi. 

Kakashi'nin bu gizli soruşturma emrini verdiği gün, Sai, Anbu referans odasına yöneldi ve her iki olayı da kontrol etti. Daimyo, Anbu'nun güçlü koruması altındaydı. Onsen'e ulaştıktan sonra bir kunai vardı o muhafızdaki küçük bir açıklıktan içeri girdi ve neredeyse daimyoya çarpıyordu. Sai bu basit kunai'yi görmezden gelemezdi. Eğer o kunainin üzerinde patlayan bir etiket olsaydı, o zaman hasar ciddi olurdu. 

Saldırıya uğradığında, danışman Homura'nın da ayakta duran iki shinobisi vardı. Anbu olmasalar da gözlemlerini yaparken izliyorlardı. Ona saldıranlar üç maskeli adamdı. Sonunda, bir tanesi Homura'yı bir shinobi kılıcıyla kesti. Homura'ya küçük bir yara verdi. Üçlü hızla kaçtı ve gardiyanlar kovaladı ama onları yakalayamadı ya da kim olduklarını öğrenemedi. Gardiyanlar, kaçan kötü adamların açık mor çakra ile gizlendiğini söyledi. Peşlerine düşen güvenlikten kaçtıkları düşünülürse ve Homura gibi eski bir gaziyi - hafif de olsa- yaralamayı başardılar, bu adamlar güçlü ninjalardı.

 Düşmanın amacı ve kapsamı belirsizdi, ancak Sai ninja becerisi açısından en azından buna değecek bir rakip olduğunu görmekten memnun oldu. Ve eğer güçlü ninjalar suç faaliyetleriyle ellerini kirletiyorsa, o zaman gözleri doğal olarak dünyanın en çok aranan, en kötü niyetli suçlularına çevrildi. Bingo Kitabı. Bu yüzden Sai muhbirle temasa geçmeye karar verdi ve onun içindeki en üst düzey insanları avlamasını sağladı. Doğal olarak muhbirin bu suçluların her birini takip etmesini sağlaması mümkün değildi, bu yüzden saldırılarla hiçbir ilgisi olmadığından emin olabileceklerini hariç tuttu.

Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin