1
"Haruno Sakura tarafından "Çocuk Akıl Sağlığı Kliniği"nin önerilmesi, tanıtılması ve kurulmasından bu yana bir buçuk yıl geçti. Ancak, tutarlı bir etkinlik elde edilmiştir. Önümüzdeki dönem bütçesi için buraya biraz daha yatırım yapsak iyi olur diye düşünüyorum..."
Onur koltuğunda oturan Daimyo, Kakashi'nin teklifi üzerine çenesini 'Hmm' işaretiyle okşadı. Nedense, yüz ifadesi bunu düşünüyormuş gibi görünüyordu. Ancak, aslında kafasında bununla pek ilgilenmedi. Kakashi bunu bile biliyordu (davranışı hakkında). Sıkıcı toplantı yakında bitecekti, yani belki de düşündüğü tek şey buydu.
Bu özel sıkıcı toplantı, çoğunlukla daimyo'nun malikanesindeydi.
Gündem öncelikle bütçenin paylaşılmasıyla ilgiliydi. Daimyoya ek olarak, Hokage Kakashi, Onurlu Konsey üyeleri Homura ve Koharu ve ANBU'nun yönetici sınıfı. Tıbbi Tedavi Birliklerinin bir yöneticisi olarak Shizune de oradaydı.
"Haruno Sakura'dan bununla ilgili birkaç ayrıntı daha duymak isterdim ama şu anda köyde değil, değil mi?" Konuşan Koharu'ydu.Kakashi başını salladı. "Yamanaka Ino ile Suna'ya gitti. ''Çocuk Ruh Sağlığı Polikliniği''nin mevcut durumunu Suna'nın sağlık personeline bildirdiler. Onunla fikir ve görüş alışverişinde bulunmak ve onunla bizzat konuşmak istediler."
"Kum'a veya muhtemelen diğer köylere bile aynı altyapıyı getirirsek, belki ortak araştırma gibi bir şey yapabileceğiz. Bundan sonra böyle olursa çocukların zihinsel bakımının daha da zenginleşeceğini düşünüyorum. " diye ekledi Shizune.
"Anbu'nun bütçesi konusunda ne yapacaksın?" düz bir ünlem geldi Kakashi'nin çaprazında oturan bir adamdan—Tsumiki Kido, kıdemli Anbu üyesi ve birkaç takımın lideri. Kakashi ile aynı yaştaydı. Aquiline burnu ve keskin gözleri olan kendine özgü bir yüzü vardı. Yanında bir çeşit yardımcı olan Magire adında bir adam vardı. Kido, "Terapi merkezine gereğinden fazla fon verildi" dedi, devam etti. ''Tutarlı bir etkinlik gözlemliyorsak, bütçeyi tekrar artırmanın gereksiz olduğunu düşünüyorum." Cümlesinin yapışkan ucu kulakları tırmaladı.
Shizune, "Sistemi sürdürmek ve daha da geliştirmek için fonlara ihtiyaçları var" dedi sertçe.
"Bunu söylüyorsan, ANBU'nun bakımını ve gelişimini de düşünmeni istiyorum"dedi Kido ve bakışlarını Kakashi'ye çevirdi. Gözleri soğuktu. "Kakashi-san――özür dilerim. Rokudaime: Son iki yıldır ANBU'ya ayrılan bütçe azalma eğiliminde. Beklendiği gibi, bunun doğru seçim olup olmadığını merak ettim."
"En azından öyle olduğunu düşünüyorum," diye yanıtladı Kakashi.
"Ha ha ha!" Kido teatral bir şekilde güldü. "Hokage-sama'nın sözleri (doğru) gibi görünmüyor, değil mi? ANBU, Hokage'nin doğrudan kontrolü altındaki bir organizasyondur. Hokage'nin kendisi ANBU'nun bütçesini azaltmaya çalışıyor. Ve yine de sen, aslında ANBU'nun bir üyesiydin, değil mi?"
"Önceliklerimiz olduğunu söylüyorum."
"Yani çocuklara bakmak Anbu'dan daha mı önemli? nedenini anlayamıyorum" Kido sesini yükseltti. "Bu çocukların zihinsel travmadan konuşma terapisi ile kurtulma yöntemidir. Bitmez tükenmez. Ve bunun için eğitim uzmanlarısınız. Çok dolambaçlı. Eğer onları tedavi edecekseniz, sadece onlara biraz ilaç ver ve onları serbest bırak"
"Elbette, ilaç bunu yapmanın başka bir yolu. Ama buradaki fikir, birini ya da diğerini seç," dedi Kakashi.
"Magire." Shizune, Kido'nun yanındaki adamla konuştu. "Sen tıbbi bir ninjasın, değil mi? Kido'nun düşünce tarzını paylaşıyor musun?"
Magire yüzünü muhatabına çevirdi. Soluk rengiyle ve tek gözlüğüyle, akademik tip izlenimi verdi. ".......Konuşma, çocukların kaygılarını giderecektir. Bu yöntemin kendisini reddetme niyetinde değilim. Ancak etkinlik ve kesinlik açısından değerlendirecek olursam, ilaç yazarak tedavinin daha mantıklı olduğu sonucuna varmışımdır. Hepsi bu." Bir kez daha önüne döndü.
"Yeterli ve makul" Kido, yardımcısının bıraktığı yerden devam etti. "Bunlar güzel sözler aslında. Tıbbi tedavi ve bütçeler böyle olmalıdır. Tıbbi tedavi ve bütçe ideal görünüyor. Bütçeye gelince, şey....sınırlı. Gerçekten, bence köyün yararına bölünmelidir."
"Barış çağındayız. Dünya herhangi bir acil durumda değil" dedi Kakashi. ''Böyle zamanlarda, ANBU için samimi bütçeyi azaltmanın gerekli olduğunu düşünüyorum."
Eskilerin dediği gibi, "Barış zamanlarında savaşa hazırlanın. kesinlikle dünyada yine huzursuzluk olacağını varsaymamız gereken bir barış zamanındayız. Ve—" Kido, sanki bir hava katmak ister gibi sözünü kesti. Sözlerine önem verir. Sonra soğuk bir gülümsemeyle devam etti. "Biz gerçekten şu an barıştayız diyebilir miyiz? Buradaki herkes biliyor ki, daimyo ve Usta Homura geçen gün saldırıya uğradı. Doğal olarak, Anbu, yerine getiremediğimiz göz önüne alındığında, bunun için suçu üstlenmeli. Daimyo'yu korumak bizim görevimiz. Ancak, tam da bu yüzden inanıyorum ki Anbu'yu güçlendirmek acil bir meseledir. Değil mi?"
Zekice sunum, bu. Kakashi biraz korkmuştu. Ama Kido, gerçek, doğru; Kakashi üzerinde tartışacak bir hata bulamadı.
"Şey, bence Kido mantıklı bir istekte bulunuyor..." Daimyo sustu ve bakışlarını Homura'ya çevirdi. Yüzünün her yerinde siz karar verin yazılıydı.
Kollarını kavuşturmuş, yüzünde şüpheli bir ifade olan Homura uzun bir nefes verdi. "O haydutların üzerime atlamalarına izin verdiğim için de hatalıyım. bunun farkındayım. Bir bahane gibi geliyor ama bana saldıran adamlar oldukça yetenekliydi. ben köyün içinde uğursuz bir rüzgarın estiğini kabul etmek zorundayım."Homura devam etmeden önce önce Kido'ya, ardından Kakashi'ye baktı. "Gelecek dönem bütçesi için ANBU sistemini güçlendirelim. Bunun maksimum öncelikli bir konu olduğuna karar verdim. Kabul?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleri
Non-FictionKishimoto ve Tomohito Ohsaki tarafından yazılan blank periyot Sakuranın orjinal hikayesidir.