Bölüm 4 (kısım 3)

237 23 7
                                    

3

Durum Kido'nun istediği yönde değişiyordu.
Sahte Sasuke, Kido'nun talimat verdiği gibi,
yeraltı dünyasının bir parçasıydı ve konuştuğu insanları öldürdükten sonra
terör eylemleri gerçekleştirme niyetini ortaya koyuyordu.
Teröristlerin Sunagakure Köyü'nde öldürüldüğü olaya gelince, Kazekage'nin bu bilginin köyün dışına sızmaması için önlem aldığı görüldü. Ama o zamandan beri, daha fazla olay oldu. Söylentiler yavaş yavaş her ülkeye yayılmaya başlamıştı.

İnsanların konuşmaları ve söylentileri yaymaları için kapıyı açtı. Çok geçmeden söylentiler her ülkenin ve her ulusun üst düzey yöneticilerine ulaşacak ve onun hakkında bilgi sahibi olacaklardı. Uchiha Sasuke hakkında ne yapılması gerektiğini kendi aralarında tartışmalılardı.

Hemen Sasuke'nin ortadan kaldırılacağı sonucuna varamazlardı.
Kido da bunu biliyordu. Köy muhtarları, hiçbir zaman Büyük Ninja Savaşı'nda böyle cesur işler yapan birini suçlu argüman ilan etmezdi.

Ancak, durum böyle bir hal aldığında... Gerçek Uchiha Sasuke'nin harekete geçmesine neden olmalı. Gerçek Sasuke gezisini kısa keser ve bir süreliğine Konoha' ya geri dönerdi.

Kido'nun amacı buydu. Sahtekarı açıkça harekete geçirerek, Sasuke'nin ortaya çıkmaktan başka seçeneği kalmadığı koşulları yaratacaktı. Kido'nun özel ordusu kuyruklu canavar uyuşturucularıyla güçlendirilecekti. Sonra o adam köye döndüğünde onu yakalayacaktı. Onu yakaladıktan sonra――

Kido saklanma yerlerinden birindeydi. Köy içinde kesin bir yerdi. Dudaklarında hafif bir gülümseme yükseldi.

"Acele et ve kendini göster Uchiha Sasuke," diye mırıldandı. "Altın olarak ağırlığınıza değersiniz. Karlı olacaksın…..Kar olarak…..”

Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin