Bölüm 2 (kısım 3)

309 24 4
                                    

3

Sakura'nın gözleri fal taşı gibi açıldı. "Yok canım?!"

Ne? O rüya. Aslında gerçek olamaz mı?Bir an için dudaklarında neredeyse bir gülümseme belirdi, ama
Gaara'nın yüz ifadesi ve sesinden dolayı olayların uğursuz bir şekilde döndüğünü hissetti. Gülümsemesini geri çekti.
"Sasuke burada mıydı?"
"Neden?"
Sakura ve Ino sorularına aynı anda ses verdiler.
Gaara ellerini yuvarlak masanın üzerinde birleştirdi ve konuşmadan önce bir nefes aldı.
"Nereden başlayacağımdan pek emin değilim. Biraz endişeliyim ama şimdilik muhtemelen olanlar hakkında konuşmalıyım.'' dedi. "İki gün önce, Uchiha Sasuke
köyümüzde saklanan teröristlerle temasa geçti."
"Ne?!" diye bağırdı Ino, sesi vahşiydi. "Bir dakika bekleyin. Neden
Sasuke teröristlerle konuşuyor—"
"Ino." Sözünü kesen Temari oldu. "Önce Gaara konuşacak. Lütfen daha sonra soru sorun.''
"Afedersin."
Gaara başını salladı ve devam etti. "İki gün önce, Anbu üyeleri ve ben
Terör üssünü kuşattık. Normalde, köyün lideri olmazdı.
bu tür görevlere doğrudan eşlik ediyor, ancak durum şu ki..."
Teröristler aslen Sunagakure'den ninjalardı, Ancak Gaara'nın Kazekage olarak göreve başlamasına karşı çıktıklarından köyü terk ettiler. Daha sonra düzen karşıtı bir grup haline gelmişlerdi. Gaara uzun süredir konumlarını saptayamıyordu ama bir ay kadar önce Anbu'lardan biri onların yerini keşfetmişti.
üs ve grup Anbu gözetimi altına alınmıştı.
Grup yaklaşık bir hafta önce bir hamle yapmıştı. Yalnız bir adam terörist lideriyle konuşmak için üslerini ziyaret etti.

 ―― Sığınağı ziyaret eden adam hemen çadırdan ayrıldı ve sonra ortadan kayboldu. Toplantı o kadar kısa sürmüştü ki Anbu konuşmaları üzerine kulak misafiri olamamıştı. Ancak Anbu'lardan birinden gelen endişe verici bir rapor, Gaara'ya getirildi.

"Üste görünen adam çok güçlü bir şekilde Uchiha'ya benziyordu. Konoha'lı Sasuke." Sakura sessizce derin bir nefes aldı. Ancak, henüz soruların zamanı değildi. 

Gaara, "Bunun bir hata, tesadüfi bir benzerlik olduğunu düşündüm'' diye belirtti. "Ama konuyu bu kadar kolay bir şekilde reddetmek konusunda isteksizdim. Ertesi günden sonra, gözetleme görevine ANBU ile birlikte katılmaya karar verdim. "

Gaara, kum gözüyle çadırın içine bakabilirdi ve kumu manipüle ettiyse, bir dinleme cihazı yerleştirmek kolay bir işti. İzleme ekibine katıldıktan birkaç gün sonra Uchiha Sasuke terör üssünde ortaya çıktı.. Sasuke saklanma yerine girdiğinde teröristlerin lideriyle pazarlık etmeye başladı.Sasuke, "Astım olun" dedi. Onlara talebi buydu"

"Astlar mı?" Ino kaşlarını çattı.

Gaara başını salladı. "Sasuke onlara şu önerileri önerdi: 'Astlarım olarak Konoha'nın yok edilmesinde benimle işbirliği yapacaksınız. Eğer yaparsan, terörist faaliyetlerinde sana bile yardım ederim.'

"Ama bu—!" Sakura refleks olarak bağırdı. Gaara onu görmezden geldi. "Terörist, Sasuke'nin taleplerini reddetti. Böylece müzakereler bozuldu. Ama oradan oraya gitmektense, Sasuke terörist liderini öldürdü. Artık Sasuke'nin Konoha'yı yok etme planını bildiği için yaşamasına izin veremeyeceğini söyledi." 

Gaara, kumdan göz küresi ile gözetlendiği için, ANBU'yu içeri acele etmesi için yönlendirdi. Kısa süre sonra teröristler ve Anbu arasında bir yakın dövüş patlak verdi. Kaosun ortasında, Sasuke kaçtı. Gaara onu takip etmeye çalıştı ama Sasuke yolda varlığını ve çakrasını sildi. Gaara sonra onu gözden kaybetti.

Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin