2
Toplantı bitmişti, Kakashi Hokage ofisine yeni dönmüştü.
Sai içeri girdi.
Akşam olmuştu. Oda turuncu bir parıltıyla kaplanmıştı."Biraz önce saldırıya uğradım," dedi Sai konuşurken, Kakashi masasına oturuyordu.
"Ne?"
Sai'nin sözleri toplantıdaki yorgunluğunu sildi.
Sai konuştu: Bingo kitabından bazı yüksek rütbeli kişileri seçmişti. Sai bir muhbir ile temas halindeydi ve onu (faaliyetlerini araştırmak için) gönderdi. Sai dönerken (köye dönerken), maskeli bir ikili ona saldırmıştı.
"Güçlüydüler. En azından bir tanesini gözaltına almak istedim ama..."
Sai birinin kaçıp, diğerinin kendi kendini imha ettiğini söyledi."Kendi kendini imha etti..."
Sai, "Ama kendi kendini yok etmeye hazırlıklı değildi," dedi.
Kakashi ona kaşlarını çattı.
"Bir noktada adamı emniyete aldım ve sorgulamaya çalıştım. ona biraz yem verdim: konuşsaydı işbirliğini dikkate alırdım, onunla sonra ilgilenirdim. Ama bir şey söylemeye başlayınca..."
Vücuduna olağandışı bir şey oldu ve patladı.
"Boynunun arkasında lanet gibi bir şey vardı. bence tetikleyen buydu."
Adam konuşmaya çalışırsa, lanetli mühür harekete geçecekti. Bundan bahsetmişken, Kakashi onu belirli bir adamın yüzüyle ilişkilendirdi.
"Danzo'ya benziyor, değil mi? Bütün bunlar," dedi Kakashi.
Sai başını salladı. "Aslında bizi bağlamak için kullandığı yönteme benziyordu."
Shimura Danzo bir zamanlar Anbu'yu perde arkasından yönetmişti. Üçüncü Hokage koltuğu için Sarutobi Hiruzen ile savaştı ve kaybetti. Daha sonra, Anbu içinde "Kök" adında bağımsız bir organizasyon kurdu ve köyü yönetmeye karar verdi. Sai de "Kök"ün bir üyesiydi. Danzo, Sai'nin ve "Kök"ün diğer tüm üyelerinin dillerine lanetli bir mühür uyguladı. “Kök” veya Danzo hakkında konuşmaya çalıştıkları anda bedenleri uyuşuyor ve sesleri çıkmıyordu. Mührün etkisi buydu.
“Bu, size saldıran adamların da patronlarının amaçlarına bağlı olduğu anlamına mı geliyor?……Eh, ister patlama olsun ister hissizleşme olsun, sonuç oldukça farklı, değil mi?”
Bir şey daha var, dedi Sai. "Bana saldıran iki kişiye gelince, savaşın ortasında kuyruklu canavar çakralarına bürünmüşlerdi."
"Kuyruklu—" Kakashi'nin gözleri fal taşı gibi açıldı. "Yok canım?"
"Evet. Adamların kendileri Kuyruklu Canavarlara dönüşmediler, ama onların çakraları, vücutlarını kaplayan bir cüppe haline gelmek için patlayıcı bir şekilde arttı. Ve o çakra, cübbenin üzerinde küçüktü ama bir kuyruktu."
Kakashi homurdandı.
"Bu kişi bir Jinchuuriki değil, peki kuyruklu canavarın gücüne nasıl sahip oluyorlar?.........""Ve ikisi de."
"Eğer cesedi inceleyebilseydik, bir şeyler öğrenebilirdik,ama kendini imha etti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleri
Non-FictionKishimoto ve Tomohito Ohsaki tarafından yazılan blank periyot Sakuranın orjinal hikayesidir.