3
Sakura, Ino ile iş görüşmesini bitirmiş ve yolculukları için her şeyi hazırlamıştı.
Sakura ertesi gün Sunagakure'ye gitmek için beklerken, Tsunade onu çağırmıştı.
Yer Tsunade'nin en sevdiği sake ve içki dükkanı olacaktı.
"Aslında seninle konuşmak istediğim özel bir şey yok. ben yarın bir geziye çıktığını duydum ve bu seni neşelendirmek için bir şey...." Tsunade güldü. "Gerçek şu ki, sadece bir şeyler içmek istedim."
(Tsunade) Sakura'nın yüklerini düşünmemesi için bu konuda konuşmayı biliyordu. Tsunade bile son zamanlarda Sakura'nın kendini fazla yorduğunu düşünüyordu. Ve böylece Tsunade, Sakura'yı muhtemelen dışarı çıkıp stres atmasına izin vermesi için çağırmıştı.
Ne de olsa Sakura'yı ''Çocuk Ruh Sağlığı Kliniği''ni kurmaya iten Tsunade olmuştu. Bugünlerde Sakura'nın çalışma şekline gelince, belki de Tsunade bundan biraz sorumlu hissetmiş olabilir."Ama gerçekten harika oldun benim küçük çırağım. Demek istediğim,
çocuklar için bir terapi merkezi kurmak. Kesinlikle öğretmenin olarak başımı dik tutabilirim." Tsunade birer birer sake bardaklarını indirdi. Yüzü kızarıklıkla kaplandı. Bir yandan da aceleyle yemek yerken hızlı bir şekilde içmeye başlamıştı."Ama sonunda tek yaptığım bir temas noktası kurmaktı. asıl olan
çocuklarla çalışan uzmanlardır.''"Bu kadar mütevazı olmak zorunda değilsin. Çocuklara ve onların ruhsal travmalarına ilişkin olarak kendilerini ifade etmek için kullanabilecekleri çok fazla kelime yok. Böylece düşünceler birikir ve yığılır. Duygular daha sonra endişe verici düşünceler haline gelecektir. Böyle bir şey olduğunda, onlara yardım eli uzatacak birileri olmalıdır. O insanlar çocuklar için güven verici olacaktır. O yapıyı hastalar için yarattın. Bu yeterince önemli.''
"Evet hanımefendi." Sakura, öğretmeninin övgüsünden dolayı ödüllendirildiğini ve sevindiğini hissetti.
"Bu arada, Naruto ve Hinata ile işler nasıl?" Konuşma bir noktaya geldiğinde, Tsunade soruyu sordu.
"Eee. Geçen gün, onlar randevudayken beklenmedik bir şekilde onlarla karşılaştım. İyi gidiyor gibiydiler"
"Ve Hinata hiç şüphesiz bu tür şeylere gelince dizginleri beklenmedik bir şekilde sıkıca tutan türden biri."
"Bence de. Daha inatçı ve kararlı biriyle ilişkisi olsaydı Naruto muhtemelen onunla her zaman kafa patlatıyor olurdu.''"Senin gibi bir kadınla zor olabilirdi," dedi Tsunade,
Bu tek kelimeyle Tsunade genişçe gülümsedi ve güldü. Sakura bir "Ahhaha" ile güldü ve kafasını kaşıdı. Bu gülümseme anında gizli bir ruh hali ile değişti. Düşündüğü gibi, çünkü (Sakura) kendi aşkını düşünüyordu.
――Bu kadar ciddi olacaksam (ve bu konuda ciddi olacaksam) işe yaramaz, (bunu düşünmemeliyim).
Tamamen farklı bir tonda Sakura aceleyle konuşmaya başladı, "Usta, ben
sadece tamamen dürüst olacağım ve sana bir şey soracağım. Bir erkeğin dönmesini nasıl sağlarsın...etrafında olup sana bakması için?""Hmm... bir erkeğin sana bakmasını istiyorsan..." Tsunade bir süre duraksadı. "Göğüsler, sanırım." Kendi göğsünü dışarı attı.
Göğüsler... Cevap göğüsler.
"Hmm. Biliyordum." Sakura oturduğu yerde çömeldi. "Hinata'nınkiler oldukça büyük.""Aptal olma. Şaka yapıyordum," diye ekledi Tsunade. "Bir adamı döndürecek olan şey o kişiye göre değişir."
"Ey. Düşünmek istediğim bu..."
"Savaşmaya devam et Sakura. Sanırım bu yardım edemeyeceğim tek şey, hm?"
"Bu durumda, lütfen bana bahse gir, Usta," dedi Sakura.
"Senin üzerine bahse mi gireyim?"
"Aşk hayatımın iyi gitmeyeceğine dair. Bahisleriniz genellikle yanlıştır, değil mi? Böyle."
Tsunade gururla kabardı ve gülümsedi. "Anladım. Bunu yapacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura Hiden: Bir bahar esintisine binen aşk düşünceleri
Non-FictionKishimoto ve Tomohito Ohsaki tarafından yazılan blank periyot Sakuranın orjinal hikayesidir.