ALA (26)

65 10 0
                                    

Usai mencelikkan mata Elra mula mengerutkan dahi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Usai mencelikkan mata Elra mula mengerutkan dahi. sekali lagi dia terbaring di atas katil asing. Tanpa berfikir panjang, tubuh dibawa bangun dari baring dengan laju.

Duduk sahaja. Genggaman tangan kekar di tangannya dipandang dengan reaksi terkejut. Tubuh Hadryl yang sedang lena di atas kerusi, di pandang ragu-ragu.

Tanpa suara tangan mula digerakkan menyentuh rambut messy lelaki itu dengan perlahan.

"Not bad, Mancung..." Bisiknya perlahan selepas beralih menyentuh hidung lelaki itu dengan tiba-tiba.

Setelah puas merenung hidung. Jari beralih mengusap bulu mata lelaki itu dengan perlahan.

"Wuu~." Komennya tersenyum lebar. Baru sahaja jari ingin beralih menyentuh bibir.

Hadryl mula mencelikkan mata.

"Erk?... ehem!" Dehemnya menjauhkan tubuh dengan laju.

Hadryl bingkas bangun sejurus menarik dirinya ke dalam pelukan dengan kemas.

"Aktif betul perangai kau?" Soalnya menyentuh dahi Elra perlahan.

"Err...Ha...Had. Sorry." Balasnya tergagap. Mau tak gila! Mamat hensem peluk?

"Jangan buat macam tu lagi. Lelaki ada Satu Nafsu Sembilan Akal." Tutur Hadryl mendatar sejurus meninggalkan ciuman di pipinya sekilas.

Elra membulatkan mata bersama mulut terlopong.

Tingkah Hadryl berganjak menjauhkan tubuh itu, dipandang tanpa suara. Degupan jantungnya tiba-tiba berubah rentak seolah membuat larian 50 pusingan.

Tok! Tok! Tok!

"Woi! Jangan buat dulu, Belum Halal!" Teriak Cupak di muka pintu tiba-tiba.

Elra memasang reaksi tercengeng. Darah dalam badan terus sahaja menyerbu di wajah.

Hadryl turut beralih memandang pintu sekilas. 'Bangsat betul watak tu'.

"Pergi mandi. Lepastu breakfast." Arahnya sarkastik sejurus melangkah keluar tanpa pamit.




     Usai memparkir kan Asterion di hadapan bangunan megah berwarna biru putih. Santan menapak keluar bersama sunglasses yang terpasang kemas di wajah.

Tiba di luar. Badan diregangkan dengan laju seraya membetulkan vest casual yang tersarung di tubuhnya

"Takde pulak, Awek Polis muka lawa. Salah balai ke apa?" Bebelnya seorang diri.

Butang pada kunci ditekan sekilas.

Klek!

Sesudah itu, langkah di atur bersama siulan kecil.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 08, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Long Adventure Where stories live. Discover now