26.09

397 23 2
                                    





- Nehezen hiszem el .. Mint én uralkodó ..- mondtam és a pocim simogattam.
- Ha jól emlékszem volt egy időszak amikor uralkodtál !!- mondta az öcsém gonosz mosollyal a száján , ezt még vissza kapod ..  Akkor nem voltam önmagam, amúgy meg biztos hogy jól uralkodó lennék ..
- Biztos hogy jó uralkodó lennék !- mondtam és kezemet mellkasom előtt össze fontam .
- Az biztos édesem !- mondta Thor majd fejemet maga felé fordította és mély csókba hívta ajkamat.
- Neh teherld a témáth !- mondtam két csók között , istenem hogy mennyire mennyien csókol.
- Menjünk haza !- mondta Thor , és ölébe kapott.
- Te is tudod hogy nem hagyhatjuk őket csak így itt ...- mondtam és szemébe néztem .
- Édesem ! Mikor is foglalkoztál te az ilyen dolgokkal ?!- kérdezte szerelmem felhúzott szemöldökell .





...






- Jól vagy ?! Nem volt megerőltető az utazás?!- kérdezte testvérem miközben leszedett a ló hátáról... Végül ténylegesen szó nélkül léptünk le , bár észre vettem hiszen mégis csak a katonáinkal jöttünk haza..
- Semmi bajom , csak jó lenne egy kicsit piheni . Mit mondjak a gyermekeink ma mintha nyűgösebbek lennének .- mondtam és hasamra simitottam a kezemet ... Most hogy elkezdtek mozogni másabb minden..
- Feleségek !- lépet mellénk hirtelen egy dísz huszár .. már csak ez kellett . Igaz tudtam hogy amint vissza érünk a szüleink látni akarnak ' minket '. Mert hát én mégis csak elszöktem  itthonról.
- Kérem kövessenek ! A király már várja önöket !- mondta majd elindult előttünk.
- Nem lesz semmi baj , itt vagyok melletted!- mondta Thor majd kezemre fogott .





- Még is hogy a fenébe gondoltad hogy engedély nélkül a parancsot megtagadva elhagyod a palotát... Ilyen állapotban !?- ordította apánk amitől egy kicsit Thor mögé bújtam ..
- Én ...- kezdtem volna bele amikor is anya a trón felől felénk futót . Elénk érve megölelt , elég hosszan majd lassan eltolt magától.
- Ugye tudod hogy, ez nagyon meg gondolatlan volt .. főleg úgy hogy gyermekeket vársz!  Apád és én is nagyon aggódtunk !- mondta anya és arcomra simitott , közben pedig apára néztem . Persze ahogy egy pillanatra is össze találkozót a szemünk elkapta a fejét ..
- Loki ! Te menj vissza a szobádba , Thor te pedig maradj itt és meséld el mi volt . - mondta apa parancsolva én pedig bólintottam.
- Gyere menjünk ,édesem! - mondta anyu és karon ragadott.






....





- Szóval ez történt!- mondta anya és kuncogot .
- Igen , őszintén nem kicsit lepődtem meg . Még el is ájultam !- mondtam vissza emlékezve arra a jelenetre .
- Édesem ! Most jól vagy ? Minden rendben a babákal! - kérdezte anya aggódva majd a hasamra kapta a kezét .
- Anyu ! Semmi baj , akkor csak egy ilyen nem is tudom mi volt . De minden rendben . - mondtam mosolyogva és én is hasamra tettem a kezemet . És a picik megint tudtomra adták hogy itt vannak . Kicsike rúgásokal , anya pedig meglepődve nézett rám .
- Érzem az unokáim .. !- mondta és egy öröm könny hagyta el a szemért...
Majd nyílt az ajtó mi pedig oda kaptuk a szemünket .. Ott ált az öcsém és arca annyira furcsa volt ..
- Most magatokra hagylak!- mondta anyu majd fejemre csókolt , Thornak pedig meg simitotta a kezét és elhagyta a szobát.






- Jól vagy ?! Minden rendben?!- kérdeztem szerelmem elé lépve , nem reagált. Majd hirtelen csípőmre fogot és erősen magához húzott . Hasam enyhén  az ővéhez nyomodot így már ő is érzi a babák táncát .. olyan jó érzés a közelsége.
- Minden rendben , édesem !- mondta és államnál fogva felemelte fejemet. A gyönyörű tenger kék szemét figyelem . Mindig képes vagyok elveszni benne ..
- Gyere feküdjünk le , hosszú napunk volt !- mondta és az ágy felé kezdet húzni.

I love my brother, I die for it.Where stories live. Discover now