Másnap reggel sokkal kipihentebben ébredtem mint az elmúlt napokban . Mondjuk ez lehet annak volt köszönhető hogy itthon vagyunk végre és nem kell azon aggódnom , hogy a szerelmem mikor fagy halálra mellettem. Amikor magam mellé nézek ő úgy alszik mint egy gyerek, egyenletesen vesszi a levegőt. Ilyenkor olyan jó nézni mikor nem én vagyok a középpontban hanem ő . Mint egy óriás plüss maci szóval inkább vissza is bújtam a mackom ölelésébe.
- Hm , ezt hiányoltam !- simitott egyből fenekemre mire nyikantam egyet .
- Mi volt ez az édes hang ?! - nyitotta ki tenger kék szemeit , mindig el olvadok tőle .
- Semmi ne telj el magadtól , ez csak a testem reakciója !- fordultam meg az ölelésében . Meztelen hátamon éreztem az izmait majd lejjebb a már keményen álló farkát.
- Azt hiszem móresre kell most tanítanom !- harapott fülembe mire az ajtón hirtelen kopogot valaki.Próbáltam el tolni magamat tőle de ez a hülye csak erősen szorított kemény tagjához.
- Szabad !- a jó anyád szabad , esküszöm hogy egy hétig nem fogom közel engedni magamhoz. Nincs bajom azzal ha valaki anyaszült meztelenül lát viszont azzal már igen ha ilyen intim pillanatban. Soha nem szerettem ha a magán életemben turkálnak most pedig a számomra leg kedvesebb személy.. csak úgy simán világ elé tárja a hálószoba titkainakat .. barom.
- Édeseim , elnézést hogy így zavartalak meg titeket. Loki kérlek gyere velem , másik szobába leszel mostantól!- mondta anya kisísrt szemekkel mire bennem is megállt az ütő .
- Ez most valami tréfa igaz ?! Mégis miért kellene külön szobában mennie ?!- ült fel mellettem Thor.
- Ez egy parancs , fogd a cuccaid és irány edzeni !- lépet be apánk is a szobába. Itt helyben fogok elsüllyedni.- Öltözz fel , nem mintha eddig nem láttalak volna meztelenül. - mondta apa majd ki ment a szobából.
- Próbáltam beszélni a fejével!.. Loki édesem megvárlak az ajtó előtt ,aztán elmegyünk beszélni egy kicsit.- ment ki anya is a szobából én még mindig nem tértem magamhoz.
- Loki , édesem! Ne aggódj , ne stresszelj meglátod este újra együtt fogunk össze bújva aludni ! Most irány menj mert ha nem mész tudod hogy újra alattam fogod találni magadat!- csókolt fülembe mire a jól eső borzongás járta végig a testemet .
Tettem amit mondott lassan négykézláb az ágy szélére mentem . Éppen amikor felálltam volna az öcsém keze egy óriásit csattant a fenekemen . Nem kell mondanom hogy gyilkos tekintettel ajándékoztam meg.
- Lehet mégis lesz ebből egy gyors menete!!- nyalt végig száján.
YOU ARE READING
I love my brother, I die for it.
FantasyMintha nem is a testvérem lenne, gondolta magában Loki. Majd lassan végig tekintet az izmos izzadságban úszó testre. Nem tudta érzelmeit tovább türtőztetni, nem maradhatott tovább közelében. Loki a föld megtámadása után kap egy utolsó esélyt, mit fo...