32.

317 20 1
                                    








Nem lélegzik istenem nem lélegzik az egyik gyermekem , valami nem ment rendben a szülés közben .. nem fogom kibírni ha ő nem marad életben ..
- Loki !!- hallom szerelmem hangját magam mellett , rá pillantottam.
- Loki !!- hallom hogy mit mond de szája nem mozog , mi történik velem ..
- Lokki! Az istenért ébredj már fel !!- pattantak ki szemeim , szerelmem ült idegesen mellettem . Körül néztem a szobában, anya és apa is itt van , újra szerelmemre néztem majd hasamra . Ugyan olyan hatalmas mint volt a mozgolódást egyfolytában érzem , csak egy álom volt . A gyermekeim épségben vannak , simitottam végig hasamon . Mintha megnyugotak volna a babák , óvatosan szerelmem segítségével sikerült fel ülnöm.
- Mi- mi történt ?!- kérdeztem értetlenül , fáj a fejem .
- Tegnap emlékszel mi történt?!- kérdezte   Thor miközben szemből ki simitotta a hajamat , megráztam a fejemet.
















-Rosszul lettél a vacsora után , elájultál hívtunk hozzád orvost . Azt mondta hogy kimerült vagy , több pihenésre van szükséged . - maradt keze arcomon mihez csak oda bújtam .
- Éjszaka belázasodtál most pedig lassan fél órája próbáltunk fel ébreszteni . Mi történt ?! Rosszat álmodtál?!- kérdezte szerelmem , egy pillanatra minden megfagyott körülöttem . Félek hogy az álmom valóra fog válni , inkább én mint a gyermekeim egyike ..
- ... Azt álmodtam hogy az ..az egyik gyermekem.. halotan született ..- borultam sírva Thor karjai közé .
A félelem át járja a testemet érzem ahogy lassan uralkodni kezd rajtam , remegek.. nem kapok levegőt.
- Thor , azonnal fektesd le!- hallottam anya elhaló hangját .
- Mi-mi történik vele?!- nézet rám aggódva szerelmem miközben tette amit anyánk mondott.














- Pánikrohama van .. azonnal le kell nyugtatni nem tesz jót se neki se a kicsiknek . Csókold meg ! Ha vissza tartja a levegőt enyhülni fog a roham !- ült le valószínűleg másik oldalamra anya . Nem sokkal később Thor lágy csókját éreztem meg , tényleg segít érzem ahogy a testem megnyugszik. Mintha Thor át vette volna ezt az egész rossz érzést.. hálásan néztem rá .
- Kö-köszönöm!- simitottam most én arcára.
- Édesem , néz rám kérlek!- szólt anya  , lassan felé fordultam.
- Nem lesz semmi baj , nagyon erős vagy és a gyermekeitek is azok. Fontos az hogy megfelelően étkez és ha bármi van szólj nekünk ne hagyj mindent magadra ! Az pedig meg se forduljon a fejedben hogy magadat fogod feláldozni a gyermekeidért !- szorított kezemre anya , érzem ahogy Thor villámokat szóre felém.














- Te - te fel áldoznád magadat ha nem lenne más lehetőség?!- kérdezte egyszerre szomorúan és dühösen , bólintottam ..
- Hogy .. mégis hogy lennél képes rá .. én nem számítok neked ?!- már hogy ne számítana.. az életem érteleme . Viszont már a gyerekeim is és ha úgy történe nem lenne más lehetőség biztosan így tennék .. Sok dolgot éltem már meg ők még semmit ezt nem vehetem el tőlük..
- Értsd meg ! Ha több esélyük van a túlélésere akkor igen , képes lennék !- próbáltam hozzá érni , nem engedte . Felállt az ágyról majd az ajtó felé indult .
- Senki nem fog meghalni ! Se én se apátok nem fogja hagyni !- anya szavai után már csak az üres folyosót látom . Thor elment és itt hagyott .. könnyeim rögtön utat törtek maguknak.
- Shh , semmi baj kincsem! Tudod hogy nehezen dolgozza fel az ilyen információt ! Kérlek higyj magadban és a kicsikben ! Erősek vagytok !- ült közelebb anya majd fejemet lábára húzta .

I love my brother, I die for it.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant