42.

280 17 1
                                    






Thor szemszöge:






- Felség a lázadókat sikerült vissza vernünk ! A szülei a gyengélkedőn vannak komolyabb sérülést nem szereztek!- sikerült tehát vissza szorítani őket.. még is közel egy hétig tartott..
- Köszönöm , szólj a királynak hogy a fia vissza hozzá a szerelmét!- magamhoz akkarom ölelni magamévá akkarom tenni .
- Felség.. nem fog tudni jelenleg a földre menni .. megsérült az átjáró..- ..
- Milyen súlyosak a károk?!- indultam el kifelé.
- 1-2 napon belül helyre hozzák a károkat..- nagyon remélem ennyi még csak belefér..





Loki szemszöge:





- Megint itt ülsz a sötétben?- ásitva lépett be a szobába Natt .
- Képtelen vagyok aludni.. Van már valami hír??- álltam fel nehezen az ágyról.. 10 napja nem tudok róla semmit .. 10 hosszú napja .
- Hey .. Mennyit ettél?- zuhantam vissza a kanapéra.
- Nem tudom pontosan ..- talán két napja lehetett.
- Ne csináld ezt .. a gyerekeknek szükségük van rád ..- térdelt elém .
- Mindenki aggódik miattad.. ami tudod hogy nem mindennapos. Árnyéka vagy magadnak nagyon rossz így látni téged..- olyan furcsa hogy az egykori ellenségem így beszél hozzám.. mintha egy barátja lennék .
- Erős vagyok nem kell értem aggódnotok.. rendben leszek amint mellettem lesz Thor. - az elmúlt két napban volt minden nehezebb.. Nagyon remélem hogy életben vagy hiszen megígérted ..








- Lo..Loki .. Itt.. itt van.. - futott be lihegve Tony a szobába.. ugye most nem hallottam félre azt amit mondott??
- Pár perce érkezett meg ! Thor itt van !!- egyből felálltam majd a fél hulla felé szaladtam.
- Hol van ?! Mond meg hogy hol van ?!- kaptam vállára..
- Aa.. azért erősebb vagy mint aminek látszol.. A gyerekeknél van ..- se szó se beszéd arrébb löktem a törpét és a gyerekeknek kialakított szoba felé rohantam.. megütöm aztán megcsókolom . Ezt fogom tenni .
- Bocsánat Édeseim hogy ilyen hosszú időre itt hagytalak benneteket..  Remélem vigyázzatok anyára és nem voltatok rosszak !- hajolt a baba ágy közé . Kezeivel az apró fejeket simogatta óvatosan.. annyira.. annyira hiányzott nekem . A szívemnek ez a látvány túlságosan megterhelő..
- T.. Thor..- szólaltam meg remegő hanggal.
- Loki ?! Édesem ?? Mi történt veled ? Mennyit fogytál..- indult meg felém rohamos léptekkel. Neki iramodtam én is erős mellkasához csapodtam, kezei egyből átkaroltak. Nem pofoztam meg ..
- Nagyon hiányoztál.. Azt hittem hogy meghaltál..- rogytam össze . Ha nem tartana biztosan a földön végeztem volna.
- Ne haragudj rám kérlek! Nyugodj meg aztán mindent elmesélek!- csókolt hosszan homlokomra.

I love my brother, I die for it.Where stories live. Discover now